همسر یکی از مقامات ارشد رژیم صهیونیستی از "باراک اوباما" به دلیل اظهارات توهین‌آمیز در توییتر عذرخواهی کرد.

 به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پرس تی وی؛ "جودی موزس" همسر "سیلوان شالوم،" وزیر داخلی رژیم صهیونیستی، پس از توهین به رئیس جمهور آمریکا در حساب توییترش مجبور به عذرخواهی از وی شد. "شالوم" از رهبران ارشد حزب حاکم لیکود است و توهین همسرش که "باراک اوباما" را سیاه و ضعیف توصیف کرده بود، برای او نیز گران تمام می‌شود. 

همسر این مقام صهیونیست در حساب توییتر خود نوشته بود: می دانید قهوه اوباما چیست؟ سیاه و ضعیف . ساعاتی پس از این توییت، "موزس" با اشاره به اینکه قصد توهین به "اوباما" را نداشته و فقط لطیفه‌ای را که از کسی شنیده نوشته است ، توییت مذکور را پاک کرد وجملاتی در ارتباط با توضیح این عمل و معذرت‌خواهی از "اوباما" نوشت. وی در این باره نوشت: من واقعا عذرخواهی می‌کنم، این یک جوک احمقانه بود که از کسی شنیده بودم. آقای رئیس جمهور اوباما من نباید این جوک نا‌مربوط را که شنیده بودم می‌نوشتم. من شخصا همه مردم را بدون در نظر گرفتن نژاد و مذهبشان دوست دارم.

او سپس توییت کرد: واقعا از اینکه احساس می‌کنم توهینی نژادی به فردی کرده‌ام احساس تاسف و عذرخواهی می‌کنم. امیدوارم وقتی شوهرم برگردد و خبر را بشنود تصمیم به طلاق من نگیرد.

"موزس" یکی از ستون نویسان روزنامه "یدیوت آحرنوت" رژیم صهیونیستی و مجری سیاسی یکی از شبکه‌های تلوزیونی این رژیم است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار