ابوترابی‌فرد در صحن علنی:

ابقاء وزیر آموزش و پرورش راه نزدیکتری برای پاسخ به مشکلات فرهنگیان است

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: ابقاء وزیر آموزش و پرورش می‌تواند راه نزدیکتری برای پاسخ به مشکلات آموزش و پرورش باشد.

ابقاء وزیر آموزش و پرورش راه نزدیکتری برای پاسخ به مشکلات فرهنگیان استبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران؛ حجت‌الاسلام و المسلمین محمدحسن ابوترابی‌فرد پس از قرائت رأی‌گیری استیضاح وزیر آموزش و پرورش گفت: عدم اعتماد مجلس به آقای فانی رای نیاورد و ایشان در مسند وزارت با قدرت و اعتماد همگان در راستای ارتقاء کیفی و سطح اخلاق و دانش کار خود را ادامه می‌دهد.

وی افزود: جلسه استیضاح امروز در پاسخ به دغدغه‌های معلمان و دانش‌آموزان بود که همان دغدغه نمایندگان است چرا که امروز آموزش و پرورش با مشکلات اساسی روبرو است و باید مشکلات به طور جدی برای دولت و مجلس مطرح شود تا راه برای گشودن گره‌ها هموار شود.

ابوترابی فرد اظهار داشت: راه را باید برای گشودن گره‌ها هموار شود، همکارانم در مجلس شورای اسلامی به این باور رسیده‌اند که با تبین مشکلات تداوم مدیریت وزیر آموزش و پرورش با وعده‌های جدی که دولت ارائه کرده امکانپذیر است.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: با توجه به کمیته‌ای که با اراده مجلس شورای اسلامی تشکیل شده است برای رصد مشکلات و شناسایی راه‌های پاسخ به این مشکلات، ابقاء وزیر آموزش می‌تواند راه نزدیکتری برای پاسخ به مشکلات آموزش و پرورش باشد.

انتهای پیام/

برچسب ها: مشکلات ، پرورش ، استیضاح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
معلم سرخورده
۱۴:۱۵ ۰۴ تير ۱۳۹۴
فانی باقی شد ،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۸ ۰۴ تير ۱۳۹۴
معلمین عزیز هرگز مشکل معیشتی شما حل نخواهد شد قدیما بایک ضرب ال مثل خیلی قشنگ گفتند پنیر بریز تو شیشه نون بمال به شیشه بخور نوش جانت
Iran (Islamic Republic of)
هیوا
۱۴:۵۰ ۰۳ تير ۱۳۹۴
هیچ کسی درد فرهنگیان را مشفق و دلسوز نیست. عاقبت ما با وضعیت چیه ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۲ ۰۳ تير ۱۳۹۴
بیچاره فرهنگیان
آخرین اخبار