با مدیریت باشگاه جلسه خوبی داشتم، فردا با برانکو صحبت می‌کنم

باقری: می‌خواهم مطمئن شوم امسال پرسپولیس آن بالا بالاها خواهد بود

مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در جلسه با مدیریت باشگاه، مسائلی مطرح شد و قرار است فردا در نشستی با برانکو موارد دیگر مورد بررسی قرار گیرد. می خواهم مطمئن شوم امسال پرسپولیس آن بالابالاها خواهد بود.

باقری: می‌خواهم مطمئن شوم امسال پرسپولیس آن بالا بالاها خواهد بودبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛کریم باقری افزود: نشست خوبی با طاهری داشتم که قرار است در جلسه دیگری ادامه پیدا کند ولی به طور کلی باید بگویم بین من و پرسپولیس برای حضور کنار تیم هیچ مساله‌ای وجود ندارد غیر از اینکه می‌خواهم خیالم راحت باشد. ما در این فصل شرمنده هواداران خودمان نمی‌شویم و قرار است فردا به اتفاق مصطفی قنبرپور که حضورشان در کنار تیم را از همینجا تبریک می‌گویم، جلسه‌ای با برانکو ایوانکوویچ داشته باشیم.
 
وی ادامه داد: قرار است فردا با برانکو درباره شرایط تیم و بازیکنانی که قرار است بمانند و بیایند صحبت کنیم و برای من مهم است که سال آینده پرسپولیس تیمی باشد که جوابگوی توقعات به جای هواداران باشد و به این منظور لازم است باشگاه نسبت به حفظ و جذب نفرات مورد نظر، اقدام کند که این تلاش در حال انجام است.
 
کاپیتان پیشین تیم فوتبال پرسپولیس خاطر نشان کرد: قطعا قرار نیست در تمام پست‌ها تغییر و تحولات زیادی داشته باشیم ولی در بعضی نقاط باید بازیکن تزریق کنیم که فصل آینده دوباره به مشکل نخوریم. باشگاه هم در این مسیر تمام تلاش خود را بکار خواهده بست.
 
باقری تصریح کرد: تمام مساله این است که ما قرار است آبروی خودمان را وسط بگذاریم. برای من واقعا سخت است که وقتی نتیجه نمی‌گیریم، جواب هوادار را بدهم. به همین دلیل می‌خواهم اگر به تیم ورود می‌کنیم شرایط به شکلی باشد که بتوانیم انتظارات به حق هواداران را تأمین کنیم. به همین دلیل برای من مهم بود که با مدیریت و آقای برانکو صحبت کنم. مساله اصلی همین است.
 
وی در پایان افزود: هواداران حق دارند ناراحت باشند. هر سال صحبت‌هایی مطرح می‌شود که عملی نمی‌گردد. پرسپولیس باید تیمی باشد که همیشه برنده و آن بالا باشد. قطعا همه مسوولان باشگاه و تیم برای همین هدف تلاش می‌کنند و از این جهت شکی وجود ندارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار