خانمحمدی خبر داد:

دیوان عدالت اداری حکم توقف تخریب هتل آرینا را صادر کرد

فرماندار شمیرانات گفت: دیوان عدالت اداری حکم تخریب هتل آرینا را که براساس رأی کمیسیون ماده 99 باید 3طبقه این هتل تخریب می‌شد متوقف کرد.

دیوان عدالت اداری حکم توقف تخریب هتل آرینا را صادر کردبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، عزت‌الله خانمحمدی فرماندار شمیرانات درخصوص اجرای حکم تخریب هتل آرینا اظهارکرد: براساس رأی کمیسیون ماده 99 قلع 3 طبقه از بنا و پرداخت 4 میلیارد و 600 میلیون تومان جریمه بوده است.

وی ادامه داد: در جلسه اجرای حکم، دیوان عدالت اداری حکمی مبنی بر توقف عملیات تخریب این پروژه را صادر کرد.

خانمحمدی اظهار داشت: مالک در مهلت مقرر به دیوان عدالت اداری شکایت کرده بود و دیوان نیز حکم توقف اجرای حکم کمیسیون ماده 99 را صادر کرد.

فرماندار شمیرانات افزود: این پرونده مجددا در کمیسیون‌های مربوطه در تهران مورد رسیدگی قرار می‌گیرد و رأی نهایی را صادر می‌کند.

گفتنی است، ساخت هتل آرینا در ابتدای مسیر تهران به فشم در منطقه زردبند به فاصله چندمتری از رودخانه جاجرود بوده است که این مجموعه مجوز ساخت یک هتل‌رستوران در دو بلوک 7 و 3 طبقه را داشته، اما بعد از اخذ پروانه مربوطه، این مجموعه شروع به ساخت‌و ساز‌های غیرقانونی کرد و بلوک 7 طبقه را به 13 طبقه و بلوک 3 طبقه را به 5 طبقه  به صورت غیر قانونی تبدیل کرده است.

منبع:  خبرگزاری فارس

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار