جریمه‌های سنگین برای متخلفین نقل و انتقالات

رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ فوتبال ایران از اعمال جریمه‌های سنگین برای متخلفین خبر داد.

جریمه‌های سنگین برای متخلفین نقل و انتقالاتبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، مصطفی شهبازی رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ فوتبال لیگ فوتبال ایران از جریمه سنگین تیم‌ها و بازیکنان مختلف در طول زمان جابه‌جایی تیم‌ها خبر داد.
 
وی در خصوص بازیکنانی که بعد از بستن قرارداد داخلی با باشگاهی با تیمی دیگر به مذاکره پرداخته و قرارداد اول را به چشم بازار گرمی برای افزایش مبلغ قراردادشان می‌بینند گفت: این بازیکنان باید 30 درصد از بالاترین مبلغ قرارداد بسته شده را به عنوان جریمه به سازمان لیگ پرداخت کرده و در صورت دریافت وجهی از باشگاه آن را دعوت دهند.
 
شهبازی در رابطه با بازیکنانی که همزمان با 2باشگاه قرارداد می‌بندند ابراز داشت: اگر2 تفاهم نامه در یک تاریخ صورت بگیرد بازیکن مختلف از شش ماه تا یک سال محروم و با جریمه نقدی 30درصد بالاترین مبلغ قرارداد مواجه می‌شوند.
 
رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ تصریح کرد: قراردادهای داخلی معتبر است و باید به آنها پایبند بود.
 
وی در ادامه در ارتباط با باشگاه‌های مختلف اشاره کرد: قانون می‌گوید اگر باشگاهی با بازیکنی وارد مذاکره شود که زمان آن کمتر از نیم فصل رقابت‌های لیگ باشد، باشگاه مختلف شناخته شده و از نیم فصل تا 2سال از گرفتن بازیکن محروم می‌شود.
 
شهبازی در آخر خاطر نشان کرد: از شروع فصل و نقل انتقالات تاکنون قرارداد هیچ بازیکنی به ثبت سازمان لیگ نرسیده است.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار