مسابقات والیبال لیگ جهانی 2015؛

محمدی راد: مثل ایرانی واقعی بازی کنیم، می بریم

دستیار کواچ پیش از این که در مورد لهستان و قدرتش صحبت کند گفت: باید بگویم اگر مثل ایرانی واقعی باشیم قهرمانی جهان را هم می بریم.

رحمان محمدی راد دستیار کواچ در گفتگو با خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: شرایط تیم در حال حاضر مطلوب و قابل قبول است و اگر ما در برابر قهرمان جهان هم مثل یک ایرانی واقعی بازی کنیم به طور حتم نتیجه را به نفع خود به پایان خواهیم رساند و نام حریف هیچ تاثیری در کارمان نخواهد گذاشت.
 
وی تصریح کرد:بازی‌ها با حضور تماشاگران و هواداران زیاد برگزار می شود ما مقابل لهستان هم نباید نگرانی خاصی از این بابت داشته باشیم، تمرینات را براساس برنامه‌های تاکتیکی و سیستم لهستان تاکنون برگزار کرده ایم و در جلسات آنالیز نکات کلیدی و فنی به ملی پوشان گوشزد شده است.
 
تنوع تاکتیکی لهستانی‌ها زیاد است
 
دستیار ایرانی کواچ در ادامه یادآور شد: تیم لهستان به واسطه این که از 2 پاسور در بازی های متفاوت استفاده می کند سیستم بازی یکسانی ندارد به طور مثال در منطقه 4 که دریافت می رسد هر 2 پاسور با سبک خاص خود بازی را ادامه می دهند، با توجه به این مساله توضیح دادن برنامه‌های تاکتیکی حریف برای بازیکنان و مهار مهره‌های کلیدی حریف کار سختی است.
 
وی تصریح کرد: امیدوارم آن طور که توقع داریم بازی پیش برود و کار به اما و اگرها نرسد و تمامی نتایج و اتفاقات دست خودمان باشد مه این که نتایج دیگر رقابت‌ها تعیین کننده صعودمان به مرحله نیمه نهایی باشد.
 
دستیار ایرانی کواچ شرایط روحی و روانی بازیکنان را بسیار خوب ارزیابی کرد و گفت: بعد از یک روز استراحت پس از بازی با آمریکا دوباره تمرینات تیم ملی شروع شد و کار طبق روال ادامه پیدا کرد چهار برد اخیر توانسته بازیکنان را از نظر روحی به وضعیت ایده آل و مطلوب برساند تا در مقابل لهستان هم با انگیزه بالا ظاهر شوند.
 
تفاوت‌های والیبال لهستان و آمریکا
 
رحمان محمدی راد در خصوص تفاوت‌های والیبال لهستان و آمریکا اظهار داشت:والیبال قهرمان دوره قبل لیگ جهانی آمریکا کلاسیک بود ولی لهستان دارای یک پشت خط زن بسیار قدرتمندی است که با وجود این که به تازگی در این پست کارش را آغاز کرده ولی طبق آمار فدراسیون جهانی تاکنون در صدر بهترین اسپکرها قرار گرفته است تیم آمریکا بیشتر با استفاده از سرعت پایپ خود در منطقه چهار امتیاز آوری می کرد و این مساله باعث شد تا تیم ایران توجه خود را روی این منطقه بیشتر کند و به پشت خط زن‌های آمریکا توجه زیادی نداشته باشیم ولی در حال حاضر تیم لهستان با حضور کورک و 2 دریافت کننده قدرتمند با تکنیک اسپک بالا کار را سخت تر می کند و آنها هم می توانند از منطقه چهار هر تیمی را اذیت کنند سرعتی زن‌ها توانای لهستانی حاکی از تنوع زیاد بازی این تیم نسبت به دیگر رقباست.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار