خرازی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد؛

حضور قطعی حزب ندا در انتخابات/ نظرسنجی‌ها ملاک ارزیابی عملکرد دولت نیست

رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان از برنامه جدی این حزب برای حضور در انتخابات مجلس دهم خبر داد.

صادق خرازی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران درباره شکل‌گیری ائتلاف بین گروه‌ها و احزاب زیرمجموعه جریان اصلاح‌طلبی اظهار داشت: ما هنوز در خصوص ائتلاف صحبت نکرده‌ایم، اگرچه تمام هدفمان این است که اصلاح‌طلبان با یکدیگر متحد و هماهنگ شوند.

وی با تاکید بر اینکه حزب ندا به صورت جدی برای شرکت در انتخابات برنامه دارد و حضورش در انتخابات قطعی است، افزود: سعی می‌کنیم ندا نماینده‌هایی در تمام حوزه‌ها داشته باشیم.

رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان با بیان اینکه نوع گفتمانی که امروزه در مجموعه اصلاحات دنبال می‌شود رضایت‌بخش است، ادامه داد: اعضای جریان اصلاح طلبی به منطق مشترکی دست یافته اند که از این طریق می‌توانیم به آینده امیدوار باشیم، البته هنوز راه زیادی باقی مانده است.

خرازی در خصوص نظرسنجی‌‌ای که در رابطه با میزان محبوبیت رئیس جمهور از سوی یکی از هفته‌نامه‌های اصلاح‌طلب انجام شده بود، اظهار داشت: من اطلاعی‌ندارم که این نظرسنجی‌ها چگونه انجام می‌شود اما هرکدام یک متدولوژی است که باید از آن نتیجه‌گیری کرد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: تحولات در هر فرایند اجتماعی و زمانی، مردم را متاثر می‌کند اما این‌ آمارها می‌تواند با دید کلان مردم به دولت  مغایر باشد و لذا نمی‌توان این نظرسنجی‌ها را ملاک ارزیابی قرار داد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
واقع بین
۱۴:۳۹ ۰۴ تير ۱۳۹۴
یعنی اسم قحطی بود؟!
آخرین اخبار