بدنساز استقلال چه کسی می شود؟/مدیر برنامه های صادقی در استقلال

بدنساز فصل گذشته تیم فتبال پیکان برنامه ای خود را به پرویز مظلومی ارائه داد و مدیر برنامه های صادقی در باشگاه استقلال حاضر شد.

 این روزها باشگاه استقلال شاهد رفت و آمد های زیادی است و امروز نیز افرادی در این باشگاه حضور یافتند تا برنامه های استقلال در فصل جدید جایی برای خود باز کنند .

فرهاد چیذری در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران گفت : برنامه های خود  را برای5 هفته اول به باشگاه ارایه دادم  و البته هنوز در مورد اینکه فعالیتم را در اسقلال شروع کنم یا خیر مشخص نیست.

وی در این باره گفت: حضورم در استقلال قطعی نیست اما با استقلالی ها رابطه خوبی دارم البته مربیان دیگر هم برنامه خود را ارائه داده اند و باید منتظر باشیم تا در این باره کادر فنی تصمیم بگیرد.

چیذری افزود:تیم استقلال با توجه به شرایط موجود و فرصت باقی مانده می بایستی زوئدتر تمرینات خود را اغاز کند و زمان را از دست ندهد من در تیم پیکان هم که فعالیت می کردم بازیکنان یشتر استقلالی بودند اما قرار دادم با این تیم به پایان رسیده است.

مدیر برنامه صادقی در باشگاه استقلال

 سعید طرزی مدیر برنامه های اکبر صادقی بازیکن فصل گذشته تیم پدیده برای رسیدگی به وضعیت این بازیکن در دفتر باشگاه استقلال حضور پیدا کرد .

در حالیکه روز گذشته عنوان شد اکبر صادقی با باشگاه ذوب آهن قرارداد بسته اما مدیر برنامه های صادقی لحظاتی پیش به باشگاه استقلال رفت تا تکلیف نهایی این بازیکن را مشخص کند.
 
طرزی افزود : هنوز قرارداد اکبر صادقی با تیم ذوب آهن نهایی نشده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار