تبریز؛

چاپ 16 مقاله عضو هيأت علمي دانشگاه آزاد اسلامي در مجلات معتبر خارجي

تاكنون 16 مقاله از دكتر طباطبائي در مجلات ISI و مجلات معتبر خارجي چاپ شده است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از تبریز؛ وي دو جلد كتاب چاپ چاپ کرده و يك جلد كتاب را نیز در دست چاپ دارد.

وی هم چنین داروي ضد ديابت با استفاده از عصاره گياهان دارويي توسط دكتر "شايسته طباطبائي"،  عضو هيأت علمي دانشگاه آزاد اسلامي اختراع کرد.

اين اختراع دومين اختراع شايسته طباطبائي، استاد 31 ساله ملكاني است که بعد از دهانشويه گياهي ضد التهاب و ضد پلاك" که در سال 93 به ثبت رسانده است و حدود هشت سال است علاوه بر تخصص اصلي شان در زمينه كامپيوتر در زمينه داروهای گياهي نيز به پژوهش مي پردازد و این دومین اختراع وی به شماره 037799 الف/ 89 در مورخ 1/4/94 در اداره ثبت اختراعات سازمان ثبت اسناد و املاك كشور به ثبت رسيده است.

طباطبائی در خصوص اختراع خود گفت: داروی گياهی برای درمان ديابت نوع 2 پيشنهاد شده است كه قادر به بهبود این نوع بيماری است.

وی افزود: به علت شيوع بالا و روزافزون ديابت نوع 2 در اثر عوامل مستعدكننده متفاوت از قبيل مقاومت به انسولين، چاقي، هيپرتانسيون و ديس ليپيدمي و عوارض حاصل از آن و رشد روزافزون استفاده از درمان هاي مكمل به ویژه درمان هاي گياهي و نياز كشورها به استفاده از روش هاي طبي گياهي، من را بر آن داشت تا يك داروي كاملاً گياهي، كم عارضه و كم هزينه را كه مخلوط چند داروي گياهي و طبيعي مي باشد ابداع کنم.
 
انتهای پیام/ ا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.