3 WHEELER برقی؛

بازگشت خودروی افسانه‌ای سه چرخ + تصاویر

مورگان تولیدکننده افسانه‌ای خودرو در کشور انگلستان، خودروی سه چرخ افسانه‌ای خود به نام 3 WHEELER را به صورت الکترونیکی دوباره تولید کرد!

به گزارش باشگاه شبانه (باشگاه خبرنگاران)، بعد از علاقمندی شرکت‌های بزرگ خودروسازی به عرضه‌ی خودروهای الکترونیک، در سطح جهان شاهد عرضه‌ی خودروهای مختلفی از این دست هستیم. اکنون شرکت انگلستانی مورگان هم قصد بازسازی خودروی افسانه‌ای خود را دارد.

محسنی/////////بازگشت خودروی افسانه‌ای سه چرخ + تصاویر

شرکت مورگان که در سال ۱۹۱۰ توسط جورج مورگان تاسیس شد در ابتدا تنها خودروهای سه چرخ را تولید می‌کرد. خودروی 3 WHEELER به معنای ۳ چرخ  آخرین نسل خودروهای سه چرخ شرکت مورگان محسوب می‌شود. اکنون این شرکت انگلستانی با نمایش Morgan EV3 از قصد خود برای عرضه‌ی این خودروی الکترونیکی زیبا و متفاوت خبر داده است.

EV3 مانند دیگر خودروهای مورگان تماما با دست تولید می‌شود. در عقب این خودروی ۳ چرخ و دو نفره موتوری با توان قدرت ۷۵ کیلو‌وات تعبیه شده است. به گفته‌ی سازندگان این خودرو با وزن حدودا نیم تنی خود در ۶ ثانیه توانایی رسیدن به سرعت ۱۰۰ کیلومتر را دارد. به دلیل شاسی و سه چرخه بودن اتومبیل، تولیدکنندگان سرعت آن را برروی ۱۸۵ کیلومتر در ساعت محدود کرده‌اند.

محسنی/////////بازگشت خودروی افسانه‌ای سه چرخ + تصاویر

هرچند در EV3 باتری‌های کوچکی تعبیه شده اما با این‌حال با یک‌بار شارژ این خودرو قدرت رسیدن به سرعت ۲۲۵ کیلومتر در ساعت را دارد.

محسنی/////////بازگشت خودروی افسانه‌ای سه چرخ + تصاویر

اکنون نمونه اولیه این خودرو تولید شده اما علاقمندان قادر به خریداری EV3 در سال ۲۰۱۶ خواهند بود. نسخه‌ی بنزینی این خودرو با نام 3 Wheeler اکنون با قیمت ۱۲۰ میلیون تومان فروخته می‌شود. با در نظر گرفتن این قیمت و ویژگی‌های EV3 احتمالا باید انتظار قیمتی دوبرابری در حدود ۲۴۰ میلیون تومان را داشت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار