کمپانی سی وی سی فرمول‌یک را می‌فروشد

کمپانی که کلیه سهام رقابت‌های ‫فرمول‌یک‬ را در دست دارد، از سوی قطری‌ها و آمریکایی‌ها پیشنهادهایی برای فروش این سهام خود دریافت کرده است.

 به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران  در طول سال‌های اخیر، بسیاری از اشخاص و کمپانی‌های بزرگ در تلاش بودند تا مالکیت کلیه سهام رقابت‌های فرمول‌یک را در اختیار داشته باشند.

طبق آخرین خبرها، خانواده سلطنتی کشور قطر و استیون راس مالک تیم میامی دولفینز (فوتبال آمریکایی) این روزها در تلاش‌اند تا سهامدار رقابت‌های فرمول‌یک باشند.

کمپانی سی وی سی آخرین‌بار از مدیرعامل یکی از بزرگترین کمپانی های بزرگ آمریکا با ثروت ۸.۳ بیلیون دلار پیشنهاد خرید ۴۹% از سهام رقابت‌های فرمول‌یک را دریافت کرده بود.

 بسیاری باور دارند جان مالون رقم بسیار مناسبی برای خرید سهام این مسابقات پیشنهاد داده بود، اما احتمالاً استفان راس و گروه قطری شانس بالاتری برای خرید این سهام دارند.

قبل از هر معامله‌ای، ابتدا این پیشنهاد باید به تأیید ژان تاد رئیس فدراسیون جهانی برسد. از همین رو، فدراسیون جهانی اتومبیلرانی اگر پیشنهاد مطرح‌شده را به نفع این ورزش نداند، اجازه دارد تا آن را رد کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار