قاتل: شوهرم گوشی همراهش را نداد، او را کشتم

زنی که همسرش را که به خاطر گمانه زنی کشته بود،‌ توسط پلیس دستگیر و به جنایت خود اعتراف کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، در ساعت 21:00 مورخه 05/04/1394 ، از طریق مرکز فرویت های پلیسی 110 وقوع یک فقره نزاع و درگیری منجر به جرح به کلانتری 127 نارمک اعلام شد . 

با حضور مأمورین کلانتری در محل و انجام بررسی های اولیه مشخص شد که جوانی 26 ساله ، طی نزاع و درگیری با همسرش بنام فاطمه . ق ( 21 ساله ) مورد اصابت چاقو قرار گرفته که بلافاصله این شخص توسط اورژانس به بیمارستان منتقل و پس از ساعاتی اعلام شد که به علت اصابت ضربه جسم تیز به ناحیه حساس سینه فوت کرده است .  

قاتل: شوهرم گوشی همراهش را نداد، او را کشتم

پرونده در اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ : 
با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "قتل عمد" و به دستور شعبه سوم بازپرسی دادسرای ناحیه 27 تهران ، پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت . 

اظهارات متهمه : 
متهمه ( همسر مقتول ) پس از حضور در اداره دهم صراحتا به درگیری با همسرش و پرتاب ضربه چاقو به سمت وی اعتراف و در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : " از چندی پیش به رفتارهای همسرم مشکوک شده بودم ؛ شب حادثه از وی خواستم تا به بهانه تماس ، گوشی تلفن همراهش را به من بدهد اما او از دادن گوشی ممانعت کرد و همین موضوع باعث آغاز جر و بحث میان ما شد ؛ ناگهان همسرم به سمت من حمله ور شد و موهای سرم را کشید ؛ من نیز که در آن لحظه کنترل خود را از دست داده بودم ، ضربه ای را با چاقوی آشپزخانه به سمت او پرتاب کردم که به سینه اش برخورد کرد ؛ در حالیکه چاقو در داخل سینه جا مانده بود ، همسرم به سمت راه پله ها حرکت کرد و در داخل راه پله بر روی زمین افتاد ؛ صاحبخانه پس از اطلاع از موضوع ، بلافاصله با 110 و اورژانس تماس گرفت و همسرم را به بیمارستان بردیم اما او پس از مدت کوتاهی فوت کرد و مرا نیز به کلانتری بردند . 

قاتل: شوهرم گوشی همراهش را نداد، او را کشتم

سرهنگ کارآگاه آریا حاجی زاده ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ،  با اعلام این خبر گفت: " با توجه به اعتراف صریح متهمه ، قرار بازداشت موقت از سوی مقام محترم قضایی صادر و متهمه جهت انجام تحقیقات و تکمیل پرونده در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است " . 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
maryam
۰۱:۵۷ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۶
خانوم ها و آقایون.این خانوم واقعا روانیه.مقتول(مرحوم سید رضا حسینی)اصلا هم مرد دختر بازی نبود.ایشون پسرخاله بنده بودن و هیچکس توی فامیل از این مرحوم بدی ندیده لطفا بد قضاوت نکنین.دختری ک از بچگی اونجوری آزاد زندگی کنه و کسی نباشه ک ازش حساب ببره آخرش همینجوری عقده ای میشه.کاش رحمش ب اون بچه کوچیکش میومد.ازتون خواهش میکنم ندونسته قضاوت نکنین.فقط اگه بچه دارین براش ی چهارچوبی بزارین ک وقتی بزرگ شد عقده ای نشه ک جوون مردم رو از بین ببره ک تک پسر هم بود و همینطور امید یک خانواده....نمیدونم چی بگم جز حسرت.و اینکه اجازه بدین پسر و دخترهاتون خودشون همسر ایندشون رو انتخاب کنن.موفق باشین
-
ناشناس
۰۸:۲۵ ۰۸ تير ۱۳۹۴
اقایون گوشیتون بدین وگرنه کشته میشین
-
رضا
۱۳:۰۵ ۰۷ تير ۱۳۹۴
اولا مینو خانم حرف این دوست مون که درجواب به شما گفتن درسته ولی مشخص این خانوم مشکل روانی داره که چاقو به سمت شوهرش پرت کرده گیریم که با زنهایه دیگه رابطه داره اونم شاید مشکلش این خانوم بوده .خانومی که چاقو پرت کنه معلومه چقدر شوهرشو اذیت کرده .دوما علی آقا و زهره خانوم زن و مرد نیومده که بچه هم یه چاقو دستش باشه میتونه ادم بکشه .کلا کشتن برایه خیلیا راحت شده عکس و ببینین چقدر راحت خانوم 21 ساله نشسته روی صندلی روبروی بازپرس آگاهی انگار هیچ اتفاقی نیوفتاده
Iran (Islamic Republic of)
مهسا
۱۱:۱۱ ۱۲ تير ۱۳۹۴
آقارضا میگی که خانومی که چاقوپرت کنه معلومه چقدرشوهرشواذیت کرده شاید شوهره اینقدزن رواذیت کرده باشه که جونش به لبش رسیده وچاقوبه طرف شوهرش پرت کرده که این طبیعی است.
-
علی
۱۸:۲۵ ۰۶ تير ۱۳۹۴
زنان شوهر کش زیاد شده اند مینو خانم شایدم زنه میخواسته از دست شوهر راحت شه که به قصد کش چاقو پرت کرده.
Iran (Islamic Republic of)
زهره
۱۱:۱۸ ۰۷ تير ۱۳۹۴
علی آقا خب مردان زن کش هم زیادهستنداین به اون در
Iran (Islamic Republic of)
مینو
۱۷:۰۱ ۰۶ تير ۱۳۹۴
مردی که بازنای دیگه ارتباط برقرارکنه همین سرنوشتش میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۶ ۰۶ تير ۱۳۹۴
یعنی شما با آدم کشی و قتل موافق هستید؟ واقعا باید بخاطر همچین نظری که دادید تأسف خورد خانوم محترم.ما که توی زندگی این افراد حضور نداشتیم که ببینیم ریشه این مشکلات اونها کجا بوده؟چطور به خودتون اجازه میدید که صراحتا و قاطعانه اینطور قضاوت کنید؟یعنی شما زنها 100% فرشته هستید؟به صراحت عرض کنم که ریشه 50%مشکلات این چنینی رو در خانوم ها میشه پیدا کرد!!! اما راه حلش قتل نیست که متأسفانه ظاهرا شما با نظری که دادید با کاری که این خانوم متهمه انجام دادن انگار موافق هستید.
Latvia
ناشناس
۱۴:۱۹ ۰۶ تير ۱۳۹۴
ای بابا ...
آخرین اخبار