لیگ جهانی والیبال+برنامه بازی با روسیه و جدول

بوی صعود از بهشت آزادی به مشام می‌رسد/ افطاری با طعم والیبال ساعت 21 امشب

تیم ملی والیبال کشورمان در ادامه رقابت‌های لیگ جهانی 2015، امشب رقابت خود در برابر لهستان را در شرایطی برگزار می‌کند که امید بسیاری به صعود دارد.

ایران-لهستان امشب ساعت 21/بوی صعود از بهشت آزادی به مشام می‌رسدبه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، تیم ملی والیبال کشورمان امشب در سالن 12 هزار نفری آزادی یا به تعبیر بهتر "بهشت آزادی" بار دیگر پذیرایی تیم لهستان خواهد بود.

دو تیم گروه B در شرایطی دهمین مسابقه خود در لیگ جهانی امسال را برگزار می‌کنند که در این گروه آمریکا و روسیه دو تیم دیگر این گروه شب گذشته و همین دیدار خود را برگزار کردند، در آن دیدار آمریکا موفق شد 1-3 روسیه را شکست دهد و با 23 امتیاز جایگاه خود را صدر گروه دوم  تثبیت کند و به نوعی خیال خود را بابت صعود به جمع 6 تیم پایانی راحت کند.
 
تیم ملی والیبال لهستان از 9 دیدار قبلی خود 17امتیاز  کسب کرده و در  رده دوم جدول قرار دارد و تیم ملی کشورمان  نیز از 9 بازی خود 15  امتیاز اندوخته است.
 
لهستانی ها پس از این مسابقه دو دیدار سخت برابر آمریکا خواهند داشت و تیم ملی کشورمان نیز دوبار میزبان روسیه‌ای خواهد بود که از  10 بازی تنها 2 امتیاز اندوخته است.
 
امتیاز بازی ایران- لهستان برای هر دو تیم از حساسیت بالایی برخوردار است و با اندکی محاسبه و دقت می‌توان به این نکته رسید که در صورتی که تیم ملی کشورمان همچون بازی روز جمعه یک بار دیگر لهستان را شکست دهند، بخش عمده‌ای از راه صعود را طی کرده‌ است.
 
اگر والیبالیست‌های کشورمان موفق شوند سه امتیاز این مسابقه را از آن خود کنند می‌توانند به رده دوم برسند و جای لهستان را بگیرند.  
 
البته تیم ملی کشورمان جمعه شب در حالی لهستان را شکست داد که این تیم "کورک" امتیاز آورترین بازیکن خود را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت، کورک 175 امتیاز به تنهایی برای لهستانی‌ها کسب کرده و امتیاز آورترین بازیکن گروه لقب گرفته است، بی شک لهستانی ها تلاش خواهند کرد تا به هر نحو ممکن این بازیکن ارزشمند را به بازی امشب برسانند، حضور کورک در ترکیب لهستان کار را برای مردان کواچ سخت‌تر از قبل خواهد کرد، اما بلند قامتان تیم ملی کشورمان نشان داده‌اند که مرد روزهای سخت هستند.
 
آنها همانطور که توانسته روسیه قهرمان المپیک  و آمریکا قهرمان لیگ جهانی 2014 را دو بار شکست دهند، قطعا در صورت تمرکز حواس و به لطف تماشاگران پرشور قادر خواهند بود قهرمان جهانی را نیز برای دومین بار از پای درآوردند.
 
امشب هم یک بار دیگر "تماشاگران  پرشور" حاضر در سالن یار و یاور کواچ و شاگردان با غیرتش خواهند بود.  
شکست لهستان یعنی پیمودن بخش اعظم مسیر صعود البته کواچ و شاگردانش کسانی نیستند که این فرصت مغتنم را در "بهشت آزادی" به راحتی از دست دهند. 

امشب لهستان یکبار دیگر طعم گرمای آزادی را در ایران می چشد و این شاید آخرین شانس مردان سرزمین لهستان باشد.یک سالن پر از عشق و شور فقط پیروزی می خواهند و فرقی ندارد که این حریفان یانکی باشند یا روسی و یا لهستانی های قهرمان ...

ما عادت کردم به پیروزی در آزادی و این رکورد با برد امشب ودو پیروزی محتمل مقابل روسیه دست نیافتنی تر خواهد شد. ایران در دیدار امشب هفتاد میلیون را پشت سر خود دارد و آبشار های لهستانی هر چقدر هم زاویه دار باشد روی زمین نمی نشیند و این خاصیت اتحادی است که روی سکو ها و توس زمین مسابقه شکل گرفته است.

سایت فدراسیون جهانی والیبال:

امیدواری ایران برای صعود به جمع 6 تیم پایانی‌ لیگ جهانی

سایت فدراسیون جهانی والیبال در گزارشی به استقبال دیدار تیم‌‌های ملی والیبال کشورمان و لهستان در رقابت‌های لیگ جهانی 2015 رفته و می‌نویسد: ایران امیدوار است به جمع 6 تیم پایانی راه یابد.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش‌ گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران: تیم ملی والیبال کشورمان امشب ( یکشنبه شب) در چارچوب رقابت‌های لیگ جهانی 2015 برای دومین بار در سالن 12 هزار نفری ورزشگاه آزادی به مصاف تیم ملی لهستان، قهرمانی جهان می‌رود.

 درآستانه این مسابقه سرنوشت ساز، سایت رسمی مسابقات لیگ جهانی در گزارشی با ارائه آمار و اطلاعاتی نوشته است: ایران امیدوار است به جمع 6 تیم پایان راه یابد.

در این گزارش آمده است: ایران روز جمعه 3-2 لهستان را شکست داد تا به 4 شکست پیاپی خود در برابر لهستان در رقابت‌های لیگ جهانی پایان دهد. ایران برای اولین بار پس از 29 ژوئن‌ سال 2014، که در آن لهستان را در سه ست شکست داده بود روز جمعه برابر لهستان پیروز شد. در پیروزی‌ روز جمعه بر لهستان پنج بازیکن ایران امتیازات دو رقمی کسب کردند، شهرام محمودی (18 امتیاز) میلاد عبادی پور و مجتبی مرزاجانپور (12 امتیاز) موسوی و غلامی (10 امتیاز)

ایران می‌تواند با پیروزی 3-1 یا  3-0 برابر لهستان به رتبه دوم گروه B صعود کرده و جای لهستان را بگیرد.

 ایران امیدوار است برای دومین بار به جمع 6 تیم پایانی لیگ جهانی 2015 راه یابد آنها فصل گذشته در این رقابت‌ها چهارم شدند.

ایران پس از آن که لیگ امسال را با 4 شکست پیاپی شروع کرد، در 5 مسابقه آخر خود به پیروزی رسیده است. پنج پیروزی پیاپی ایران، رکورد جدیدی برای این تیم در این رقابت‌ها محسوب می‌شود، رکورد قبلی آنها که 4 پیروزی بود به ژوئن‌ سال 2014 بر می‌گردد.

شهرام محمودی‌ برترین‌ امتیاز گیر ایران است او با کسب 130 امتیاز پس از کورک 175 امتیازی و اندرسون 132 امتیازی در جای سوم امتیاز آورترین‌ بازیکنان قرار دارد.

 لهستان:

لهستان به دنبال آن است که پس از سال 2012 برای اولین بار به جمع 6 تیم پایانی راه یابد، آنها در آن سال قهرمان لیگ جهانی شدند.

 لهستانی‌ها لیگ جهانی 2015 را با 4 پیروزی پیاپی آغاز کردند.

اولین مسابقه این فصل آنها پیروزی 2 بر صفر برابر روسیه بود، هیچ یک از 8 مسابقه بعدی آنها در سه ست به پایان نرسیده است(چه برنده مسابقه بودند چه بازنده). بارتوس کورک امتیاز آورترین‌ بازیکن این گروه است. او با 175 امتیاز، 43 امتیاز بیشتر از متئو اندرسون آمریکایی کسب کرده است.

برنامه دو دیدار پایانی ایران در لیگ جهانی در مرحله مقدماتی:

* جمعه، 12 تیرماه - ایران
ایران - روسیه
سالن 12 هزار نفری آزادی، ساعت 21 (16 ماه رمضان)، تهران
* شنبه، 13 تیرماه - ایران
ایران - روسیه
سالن 12 هزار نفری آزادی، ساعت 21 (17 ماه رمضان)، تهران
بوی صعود از بهشت آزادی به مشام می‌رسد/ افطاری با طعم لهستان ساعت 21 امشبا
اخبار و گزارش های مرتبط با لیگ جهانی والیبال:

**نفس آمریکایی‌ها در آزادی ایران گرفت/ تعظیم آمریکایی به اقتدار بلند قامتان ایرانی+ مصاحبه‌ها، حواشی، فیلم و عکس

**لهستان در ست پنجم زیر پای بلند قامتان له شد/ جنجال لهستانی ها و ضعف داوری هم مانع پرواز ایران نشد

**لیگ جهانی والیبال ، زیر گام های ایران و لهستان

**کلاس والیبال ایران را به قهرمانی جهان هم نشان می‌دهیم/ غرور نباید مرحله نیمه نهایی را از ما بگیرد

**پیام سرمربی والیبال آمریکا به مردم كشورش در مورد ایران

**برنامه دیدارهای تیم ملی والیبال در جام جهانی مشخص شد

**راه صعود ایران به فینال لیگ جهانی والیبال

**تقابل با ایران در واقع رویارویی با هواداران ایرانی است

**خلاصه بازی والیبال ایران و آمریکا + فیلم

**شهرام محمودی امتیازآورترین بازیکن دیدار دوم ایران و آمریکا شد


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
خلیل ابادی کاشمر
۱۹:۳۴ ۰۷ تير ۱۳۹۴
امید به خدا باتلاش بازیکنان وتشویق تماشاگران
میبریییییییییییییییییییم
انشاالله
آخرین اخبار