اخرین وضعیت تمرین و رفت آمد های باشگاه استقلال؛

نظری‌‌جویباری: وضعیت کرار به زودی مشخص خواهد شد/رحمتی آمد ، عنایتی رفت + مصاحبه‌ها

در روزهای گرم نقل و انتقالات باشگاه فوتبال استقلال از این امر مستثنی نبوده و درگیر پرونده نقل و انتقالات بازیکنان است.

تمرین آبی پوشان به جز حضور فخر الدینیبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، تمرین صبح امروز آبی پوشان پایتخت از ساعت 10 آغاز شده است تمرین امروز در زمین شماره 2 آزادی بود  و به جز میلاد فخر الدینی تمامی بازیکنان در تمرین حاضر هستند.

میثم مجیدی، بازیکن جدید تیم فوتبال استقلال نیز در تمرین امروز شرکت کرد و تمامی اعضای کادر فنی البته به جز فرزاد مجیدی در تمرین حاضر شدند.

طالب‌لو و فروزان دروازه‌بانان فصل گذشته استقلال  نیز در کنار دیگر بازیکنان به تمرین می‌پردازند.

نظری جویباری: رحمتی رسما استقلالی است / وضعیت کرار امروز مشخص خواهدشد

عضو کمیته نقل و انتقالات باشگاه استقلال گفت: روز گذشته جلسه خوبی را با مهدی رحمتی برگزار کردیم و وی از امروز رسما استقلالی می‌شود.

وی در خصوص  وضعیت عنایتی و صادقی اظهار داشت: در خصوص وضعیت صادقی و عنایتی سرمربی  تیم تصمیم‌گیرنده است و مظلومی هر دستوری بدهد ما همان کاری را انجام می‌دهیم.

جویباری درباره مهدی رحمتی افزود: روز گذشته جلسه‌ چند ساعته خوبی را با مهدی رحمتی برگزار کردیم و این بازیکن از امروز رسما بازیکن استقلال است.

وی افزود: من با رحمتی مشکلی نداشتم و جلسه روز گذشته نیز به توافق رسیدیم همچنین قرار بود با امید ابراهیمی جلسه‌ای را داشته باشیم اما این بازیکن به موقع در باشگاه نیامد نکونام نیز جزو گزینه‌های مدنظر مظلومی می‌باشد، خسرو حیدری هم نهایت همکاری را با ما داشته است و مشکلی را با وی نداریم و از طرفی دیگر روند مذاکرات با بازیکنان جدید خوب بوده است.

وی در خصوص حسن زاده افزود: مشکل رضایت نامه این بازیکن قابل حل است اما مبلغ درخواستی‌اش بالا است و ما نمی‌توانیم این رقم را پرداخت کنیم.

جویباری در خصوص فخرالدینی افزود : این بازیکن باید تابع قانون باشد و با ما قرارداد دارد و به هر تیم دیگری که بخواهد برود باید از ما رضایت نامه بگیرد .این بازیکن از رحمتی بزرگتر نیست .شما دیدید که فصل گذشته رحمتی از تیم جدا شد و مشکلی پیش نیامد.
 
وی بیان کرد : بیگ زاده امروز جلسه دارد و کرار هم مبلغ درخواستی اش بالاست و اعلام کردیم که تیم جدیدش و به باشگاه معرفی کند و در نهایت وضعیت کرار امروز مشخص می‌شود.


نظری جویباری در خصوص سید جلال حسینی بیان کرد :این بازیکن از ابتدا در لیست ما نبوده است و دنبال جذب این بازیکن نیستیم.

وی درباره کاپیتانی تیم افزود :به طور حتم کاپیتان تیم را مظلومی مشخص کند و سیاست های مربوط به بازیکنان بر عهده سرمربی تیم و سیاست های باشگاه را افشارزاده تعیین و مشخص میکند.

اخبار امروز باشگاه استقلال

مدیر برنامه های میثم مجیدی برای انجام کارهای این بازیکن لحظاتی پیش در دفتر باشگاه استقلال حضور پیدا کرد

با توجه به صحبت و بررسی های انجام شده توسط مسولان باشگاه استقلال قرار است که وضعیت دروازه بانی تیم استقلال به زودی مشخص شود بر همین اساس طبق هماهنگی های صورت گرفته قرار است مهدی رحمتی امروز در باشگاه استقلال حضور پیدا کند تا در خصوص حضور خود در جمع آبی پوشان پایتخت صحبت هایی را با مسولان این باشگاه داشته باشد.
 
طبق گفته مسولان باشگاه استقلال حضور مهدی رحمتی در تیم فوتبال استقلال قطعی میباشد و قرار است این بازیکن امروز برای عقد قرارداد خود در باشگاه حاضر شود.از همین رو حضور رحمتی تمام شده است و باید منتظر بمانیم تا ببینیم از بین طالب لو و فروزان کدام یک در جمع آبی پوشان خواهد ماند.

حنیف عمران زاده برای رسیدگی به محرومیت سه جلسه خود در فصل گذشته در باشگاه استقلال حضور پیدا کرد تا با افشادزاده مدیر عامل باشگاه دیداری داشته باشد

مهدی رحمتی لحظاتی پیش در دفتر باشگاه استقلال حضور پیدا کرد.

رحمتی :جلسه ای با مسولان دارم و بعد از آن پاسخگوی شما خبرنگاران خواهم بود.


مجیدی:خواهان شماره 20 استقلال هستم
میثم مجیدی درباره حضورش در تیم استقلال گفت: پیش از هر چیزی از ویسی و بختیاری تشکر می‌کنم که اجازه دادند من به استقلال بیایم و امیدوارم جواب لطف هواداران و اعتماد مظلومی را بدهم.
 
وی در خصوص اینکه آیا از پرسپولیس و تراکتورسازی پیشنهاد داشت افزود: با مظلومی قبلا صحبت کرده بودم و پیشنهاد استقلال جدی تر از پرسپولیس بود و در حال حاضر نمیخوام به حواشی بپردازم.

وی در خصوص اینکه رضایت نامه اش 310 میلیون بوده یا نه افزود : رقمش را نمي‌دانم اما پولی بین 2 باشگاه رد و بدل شده است.
 
جدیدی افزود : فردا بعد از تمرین عصر استقلال به اهواز میروم تا کارهای پایانی آن را انجام بدهم 
از مسئولان درخواست کردم که شماره 20 را به من بدهند و آنها تلاش می‌کنند این امر اتفاق بیافتد.

هافبک جدید استقلال درباره رقبای خود از جمله بیگ زاده و یعقوب کریمی بیان کرد: برای من فرقی ندارد با چه کسی رقابت کنم این دو بازیکنان بزرگی هستند و خوشحالم با آنها رقابت می‌کنم. به طور کلی ویسی مخالف آمدن من به استقلال بود ولی بعد از اینکه با وی صحبت کردم قرار شد مانع پیشرفت فوتبال من نشود ، من شاگرد منصور پورحیدری در صنایع اراک بودم.

برهانی :فخرالدینی حرف های زیادی برای گفتن دارد 
بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت :جلسه امروز در خصوص موضوع خاصی نبود اما فخرالدینی حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت.
آرش برهانی پس از خروج جلسه با مسئولان استقلال گفت :جلسه ای را امروز با مسئولان باشگاه استقلال داشتم و فقط به احترام شما خبرنگاران می‌گویم که جلسه خاصی نبود و من فقط برای دیدن دوستانم به جلسه رفتم اما فخرالدینی حرف های زیادی برای گفتن دارد.


فخرالدینی:به عشق استقلال در این تیم ماندنی هستم
بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت :من به عشق استقلال در این تیم خواهم ماند تا بتوانم دین خود را به هواداران ادا کنم.
میلاد فخرالدینی در خصوص جلسه امروز با مسئولان باشگاه استقلال اظهار داشت: در خصوص رسیدگی به یک سری از مسائل با مسئولان باشگاه جلسه ای داشتم که مربوط به مشکلات مالی
نبود و خوشبختانه مشکلات حل و فصل شد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا با مظلومی مشکلی داشتید یا خیر بیان کرد :نه اصلا. مظلومی همیشه به من لطف داشته و از چند سال قبل مربی من بوده و مشکلی با وی ندارم. 
فخرالدینی بیان کرد: وضع مالی باشگاه خراب است و من به عشق استقلال در این تیم می‌مانم و همانطور که می‌دانید امسال تیم برای قهرمانی بسته شده و می‌خواهم بمانم تا دینم را به هواداران ادا کنم در تمرینات تیم هم شرکت خواهم کرد.

عنایتی :در تفکرات مظلومی جایی نداشتم
بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت :شرایط به گونه ای رقم خورد که من از تیم استقلال جدا شوم چراکه در تفکرات سرمربی تیم جایی نداشتم.
رضا عنایتی در خصوص جلسه امروز با مسئولان باشگاه استقلال اظهار داشت :به طور کلی 10 دقیقه با مسئولان جلسه داشتم و شرایط به گونه ای رقم خورد که باید از تیم جدا شوم و برای کادرفنی و مدیریت آرزوی موفقیت می‌کنم و من همیشه به عنوان یک هوادار پشت استقلال هستم. 

وی افزود: در هر صورت حرفه فوتبال این است که بازیکن در تفکرات و تاکتیک مربی جای داشته باشد اما من در تفکرات مظلومی جایی نداشتم و با آرامش از این تیم جدا می‌شوم.


عنایتی بیان کرد: صحبتی در خصوص ماندن من در تیم صورت نگرفت و این مساله از اختیارات مربی است که بازیکنان مدنظرش را انتخاب کند .صلاح این بود که من از استقلال بروم.
 
وی عنوان کرد: بهتر بود زودتر در خصوص جدایی من از استقلال صحبت هایی را مطرح می‌کردند و خود من هم در این چند روز نميدانستم باید چه کار کنم .البته باید تصمیمی میگرفتم که هواداران ناراحت نشوند و باید بگویم که در این سه ، چهار روز اعصابم بهم ریخته بود و نميدانستم تکلیفم چیست اما الان وضعیتم مشخص شد.

وی افزود: بارها و بارها گفته بودم که نمي‌شود آینده را پیش بینی کرد و در گذشته قول داده بودم که با پیراهن استقلال خداحافظی می‌کنم اما شرایط مهیا نشد و من هم با واقعیت زندگی می‌کنم.

عنایتی افزود : جا دارد از تمامی استقلالی ها خداحافظی کنم و ممنونم که مدتی من را تحمل کردید.
 
وی افزود : برای فصل آتی طی دو سه روز آینده همه چیز مشخص می‌شود و از 4، 5 تیم پیشنهاد دارم و باید در خصوص این مساله تصمیم بگیرم. از تیم سیاه جامگان پیشنهاد دارم.

عنایتی بیان کرد:ف صل گذشته از استقلال 24 تا 25 میلیون دریافتی داشتم و مسئولان باشگاه استقلال قول دادند باقی مانده مطالباتم را پرداخت کنند و البته مبلغ ناچیزی است.


رحمتی :استقلال خانه من است 
بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت :با توجه به اینکه در لیست مدنظر مظلومی بودم بر همین اساس به استقلال آمدم
مهدی رحمتی پس از جلسه با مسولان باشگاه استقلال گفت :خوشحالم که توانستم به استقلال برگردم .استقلال خانه من است و دوست داشتم که به این تیم بیایم و اتفاقات طوری رقم خورد که به جمع آبی پوشان آمدم


رحمتی :استقلال خانه من است 
بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: با توجه به اینکه در لیست مدنظر مظلومی بودم بر همین اساس به استقلال آمدم
مهدی رحمتی پس از جلسه با مسئولان باشگاه استقلال گفت: خوشحالم که توانستم به استقلال برگردم. استقلال خانه من است و دوست داشتم که در این تیم فعالیت کنم و اتفاقات طوری رقم خورد که به جمع آبی پوشان آمدم.
رحمتی بیان کرد: از ابتدا در لیست مدنظر مظلومی بودم و امروز بدون مشکل قراردادم را با باشگاه امضا کردم و خوشحال هستم که برگشتم.

وی در خصوص رقم قرارداد بیان کرد: بهتر است این مساله از مسئولان باشگاه استقلال پرسیده شود.







در حال تکمیل...








اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار