ارومیه؛

مبلغ 14میلیون ریال ارزش تخلفات مواد گوشتی و پروتئینی ارومیه

رئیس اتحادیه مواد گوشتی وپروتئینی ارومیه گفت: 3 ماه اول امسال از مجموع 5 هزار و 96 مورد بازرسی از اصناف تحت نظر اتحادیه مواد گوشتی و پروتئینی ارومیه 115 پرونده تشکیل یافته که دارای ارزشی به مبلغ 14میلیون و 918 هزار ریال است.

مبلغ 14میلیون و 918 هزار ریال ارزش مبلغی تخلفات مواد گوشتی و پروتئینی ارومیهبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران از ارومیه؛ حسین اسدبگلو اظهار داشت: 3 ماه اول امسال از مجموع 5 هزار و 96 مورد بازرسی از اصناف تحت نظر اتحادیه مواد گوشتی و پروتئینی ارومیه 115 پرونده تشکیل یافته که دارای ارزشی به مبلغ 14میلیون و 918 هزار ریال است. 

وی تصریح کرد: از میزان تخلفات ثبت شده در حوزه مواد پروتئینی و بهداشتی گوشت مرغ با 73مورد تخلف و تخم‌مرغ با هشت فقره تخلف به ترتیب دارای کم‌ترین و بیش‌ترین تخلف بوده‌اند.

اسدبگلو خاطرنشان کرد: صدور پروانه کسب برای افرادی که قصد فعالیت در حوزه مواد گوشتی و پروتئینی را دارند تنها وظیفه این اتحادیه است و سایر اقدامات انجام گرفته در قبال گوشت وظیفه سایر نهادها و ارگان‌های مرتبط با مواد گوشتی و پروتئینی است.

وی تصریح کرد: تعیین قیمت مرغ بر عهده اداره صنعت، معدن و تجارت است و تمام تلاش‌ها برای کنترل بازار با همکاری اتحادیه مواد گوشتی و پروتئینی و اداره صنعت، معدن و تجارت در دستور کار است که امیدواریم مانند سال‌های گذشته شاهد هیچگونه مشکلی از بابت قیمت و یا کمبود مرغ و گوشت نباشیم.

رئیس اتحادیه مواد گوشتی و پروتئینی ارومیه اذعان داشت: اکنون قیمت گوشت قرمز و گوشت مرغ در بازار ارومیه ارزان‌تر از سایر نقاط کشور است و اتحادیه مواد گوشتی و پروتئینی با همکاری اداره صنعت، معدن و تجارت سعی بر این دارد تا اواخر امسال قیمت گوشت را کنترل کرده یا به پایین‌تر از این حد ممکن برساند.

وی اضافه کرد: مواد گوشتی تولید شده در ارومیه به خارج از کشور صادر نمی‌شود ولی تمام تلاش ما بر این است که بتوانیم در آینده به کشورهای همجوار مانند ترکیه و عراق نیز مواد گوشتی و پروتئینی صادر کنیم.

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.