تبریز؛

برگزاری دوره های آموزشی ویژه راهنمایان گردشگری تبریز

سرپرست سازمان توسعه گردشگری شهرداری تبریز از پایان دوره های آموزشی ویژه راهنمایان گردشگری تبریز خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران از تبریز؛ خلیلی گفت: این دوره‌های آموزشی که با هدف ارتقای سطح دانش و تقویت فن بیان و آشنایی با زبان انگلیسی؛ تکمیل اطلاعات عمومی وتخصصی درباره تبریزواستان آذربایجانشرقی،افزایش مهارت مکالمه انگلیسی وروانشناسی برخوردباگردشگر برای راهنمایان گردشگری تبریز تعیین شده بود پس از 10 روز و با گذراندن 10 واحد درسی در قالب 52 ساعت کلاس پایان یافت و شرکت کنندگان در این دوره ها در پایان با شرکت در یک آزمون جامع تستی و تشریحی و همچنین امتحان عملی فن بیان و امداد و کمک های اولیه مورد سنجش قرار گرفتند.

خلیلی ادامه داد : این آزمون ملاک گزینش راهنمایان گردشگری برای فصل تانبستان قرار خواهد گرفت و قبول شدگان در این آزمون در مرحله دوم پس از گذراندن مصاحبه شفاهی در فصل سفرهای تابستانی در قالب تورهای تبریزگردی و سایر حوزه های مرتبط با گردشگری فعالیت خواهند کرد.

وی با بیان اینکه راهنمایان گردشگری نمایندگان فرهنگ و تمدن شهر تبریز هستند ، یاد آور شد: راهنمایان گردشگری نماد فرهنگ و تمدن تبریز هستند و این افراد می توانند با داشتن اطلاعات کافی و برخورد مناسب گامی بزرگ در معرفی شهر تبریز بردارند و در صورتی که پارامترهای مورد نیاز یک راهنما را نداشته باشند تاثیر منفی در معرفی شهرمان خواهند داشت.

وی همچنین گفت: در همین راستا سازمان توسعه گردشگری شهرداری تبریز قصد دارد به صورت مدوام و در قالب دوره‌های جدید و پارامترهای روز جهانی در آموزش فعالان گردشگری تبریز اقدام کنند.

خلیلی اظهار کرد: سازمان توسعه گردشگری شهرداری تبریز قصد دارد با تقدیر و معرفی فعالان برتر حوزه گردشگری 10 تیر ماه در محل تالار اندیشه ویژه برنامه سفرهای تابستانی را آغاز کند.

وی ابراز امیدواری کرد که تابستان امسال نسبت به سال‌های گذشته شاهد افزایش مسافران داخلی و خارجی باشیم.
انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.