اخبار کوهنوردی؛

هیمالیانوردان تهرانی راهی چین شدند/ برگزاری لیگ‌های فصلی برای رشد و توسعه سنگ‌نوردی

تیم همالیانوردی تهران برای فتح قله کنگور راهی چین شد.

هیمالیانوردان تهرانی راهی چین شدند / برگزاری لیگ‌های فصلی برای رشد و توسعه سنگ‌نوردیبه گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، تیم 8 نفره هیمالیانوردان تهرانی با سرپرستی رضا رمضانی رئیس هیئت کوهنوردی تهران شب گذشته از طریق فرودگاه بین‌المللی امام (ره) راهی چین شدند تا قله فنی و تخصصی کنگور با ارتفاع 7800 را برای نخستین بار فتح کنند.

*** لیگ‌های فصلی برای رشد و توسعه سنگ‌نوردی کشور

زارعی در ادامه افزود: همچنین تیم چهار نفره سنگ‌نوردی کشورمان شب گذشته پس از پایان مرحله چهارم رقابت‌های جهانی سنگ‌نوردی که شنبه هفته جاری در چین به پایان رسیده بود، به کشورمان بازگشت.

رضا زارعی در این باره گفت: سنگ‌نوردان کشورمان در این رقابت‌ها خوب کار کردند، ضمن این که سنگ‌نوردی کشورمان روند رو به رشدی را طی می‌کند و برگزاری لیگ‌های فصلی در استان‌ها نیز به این امر کمک زیادی می‌کند.

*** جشن کمک مالی به زلزله‌زدگان نپال

رئیس فدراسیون کوهنوردی درباره برنامه امروز که جشنواره صعودهای برتر برگزار خواهد شد، یادآور شد: جشنواره صعودهای برتر امروز بعدازظهر در تهران انجام خواهد شد و متقارن با این برنامه، جشن کمک مالی به زلزله‌زدگان نپال را خواهیم داشت که افراد با خرید کتاب‌های کوهنوردی با قیمت بالا و کمک‌های نقدی مشارکت کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: متأسفانه زلزله بزرگ نپال مدتی پیش در این کشور رخ داد و تعدادی کشته و مجروح به جای گذاشت.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار