نوش‌آبادی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

«خواننده زیرزمینی» رپ بخواند، مجوز نمی‌دهیم

سخنگوی وزارت ارشاد درباره فعالیت «امیرحسین مقصود‌لو » معروف به تتلو خواننده زیرزمینی سبک رپ توضیحاتی ارائه داد.

اظهارات سخنگوی ارشاد درباره فعالیت قانونی خواننده زیرزمینی/ اگر رپ بخواند مجوز نمی دهیمحسین نوش‌آبادی سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفتگو با خبرنگار حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران در خصوص فعالیت‌های موسیقی امیر‌حسین مقصود‌لو معروف به امیر تتلو، بیان کرد: اگر شیوه خوانندگی وی مثل سابق و به سبک رپ باشد، وزارت ارشاد هیچ‌گونه مجوزی به این سبک و خوانندگان آن نداده و نخواهد داد، چون با فرهنگ ملی و اسلامی کشور مناسبت و سنخیتی ندارد.

وی در ادامه در پاسخ به صحت انتشار شایعات اخبار در خصوص مجوز گرفتن این خواننده عنوان کرد: اگر این خواننده فعالیت موسیقی خود را با توجه به فرهنگ ایرانی اسلامی تغییر دهد و در محتوا و سبک مطابق با موازین کشور و وزارت ارشاد خوانندگی کند می‌توان صدور مجوز وی را بررسی کرد اما با این ساختار و محتوا وزارت ارشاد هیچ موافقتی برای صدور مجوز نخواهد داشت.

گفتنی است چند وقتی است که خبری درباره انجام امور مربوط به دریافت مجوز آلبوم امیرحسین مقصودلو ملقب به امیر تتلو از خوانندگان زیرزمینی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر شده است که تاکنون این خبر از سوی مدیران ارشاد تایید نشده است تا اینکه چند روز پیش شنیدیم تتلو به دیدار مدیران شبکه سه سیما رفته تا قطعه‌ای را برای پخش در صداوسیما در اختیار آنها بگذارد اما باز هم نتیجه صحبت ها رسانه ای نشد.


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۱ ۲۹ اسفند ۱۳۹۶
ما امیرو باهمین سبک دوست داریم.
Iran (Islamic Republic of)
نار
۱۴:۱۷ ۰۲ دی ۱۳۹۶
باشه ندید
Iran (Islamic Republic of)
امين
۱۳:۰۱ ۰۳ خرداد ۱۳۹۶
شما ياس و با تتلو يكي نكن
Iran (Islamic Republic of)
سجاد
۱۵:۰۹ ۰۴ شهريور ۱۳۹۴
خخخخخخ خیلی خنده دار اکه به رپ مجوز نمی دین چه جوری یاس مجوز داره؟
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۱۰:۲۶ ۱۳ تير ۱۳۹۴
ما امیرو باهمین سبک دوست داریم.
Iran (Islamic Republic of)
مهسا
۱۵:۳۳ ۱۰ تير ۱۳۹۴
امیر تتلو دیگه مثل قبلنا نیست. رفتارش, اخلاقش,حتی آهنگاشم تغییر کرده.اینو میشه از پستاش فهمید.خواهش میکنم بهش مجوز بدین.بیشتر1000000طرفدار تو اینستاگرام داره. حتی اگه بگیم نصفشون از ته دل دوسش دارن شمانباید کمکش کنین.خب امیرتتلوهم آدمه. آدمم جایز الخطاس.پس گذشته شو ببخشین و بهش مجوز بدین.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۹:۱۵ ۰۹ تير ۱۳۹۴
آخه فکر کن تتلو مجاز بحونه.....اصلا بهش نمیاد