اذان‌گو، ادعیه و اوقات شرعی؛

کامل ترین برنامه مذهبی موبایل ویژه ماه مبارک رمضان + دانلود

"ربنا" نرم افزاری کامل برای سیستم عامل اندروید است که می تواند ابزاری کاربردی را در اختیار مسلمانان قرار دهد.

به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران؛"ربنا" برنامه ای رایگان برای موبایل های اندرویدی است که به مناسبت ماه مبارک رمضان تولید شده است اما تنها ویژه این ماه نیست.

ربنا یک نرم افزار جامع مذهبی با قابلیت های متنوع است که در ادامه به معرفی برخی از امکانات آن می پردازیم.

دانلود نرم افزار ربنا برنامه ربنا

اولین ویژگی برنامه "ربنا" که توجه شما را به خودش جلب می کند رابط کاربری ساده و زیبای آن است که با استفاده از استاندارد رابط کاربری گوگل یعنی متریال دیزاین طراحی شده، قالب گرافیکی کاربرپسند با حفظ یکپارچگی در همه صفحات،استفاده از رنگ های زنده و هماهنگ،آیکن های یک دست و زیبا، فونت خوانا با امکان تغییر سایز و چیدمان مرتب اجزای صفحه، از جمله نقاط قوتی هستند که باعث ایجاد چنین ویژگی می شود.

این برنامه از بخش های متعددی تشکیل شده که جابجایی بین آن ها به سادگی انجام می پذیرد و استفاده از امکانات موجود نیز راحت و بدون دردسر است.

دانلود رایگان ربنا (در حال کار)

نکته مثبت دیگر از لحاظ کارایی در این اپلیکیشن اندرویدی، محتوای نسبتا کامل و امکانات متعدد و مفید است. "ربنا" از قسمت های مختلفی همچون ادعیه روزهای ماه رمضان، سایر دعاهای ماه رمضان، احکام روزه و ماه رمضان، فضیلت و اعمال شب قدر، پیامک های مناسبتی، تصاویر مذهبی و..... تشکیل شده است.

دانلود نرم افزار ماه رمضان ماه مبارک رمضان

پخش خودکار اذان، اولین ابزار پرکاربرد در "ربنا" به شمار می رود و هنگامی که برای اولین بار برنامه را باز می کنید باید تنظیمات مربوط به آن از جمله انتخاب شهر و فعال کردن پخش برای هر یک از اوقات سه گانه نماز را انجام دهید. برای مشاهده سایر اوقات شرعی نیز می توانید از گزینه ای با همین نام در منوی اصلی استفاده کنید. در بخش مذکور، قابلیت مشاهده اوقات در استان ها و روزهای دیگر نیز با لمس دکمه تنظیمات وجود دارد.

در برنامه ابزاری برای شمارش ذکر با امکان صفرکردن شمارنده نیز به چشم می خورد که می توانید از آن بهره ببرید. قبله نما از دیگر امکانات موجود در اپلیکیشن معرفی شده است که وجود آن بسیار سودمند خواهد بود. نکته دیگری که باید به آن اشاره کنیم، نمایش تاریخ روز به شمسی، قمری و میلادی و همچنین وقت شرعی بعدی است.


برنامه اندروید برنامه ربنا اندروید

همانطور که گفتیم، "ربنا" شامل بخش هایی با محتوای متنی و صوتی نیز می شود که بدون تردید کارایی آن را افزایش می دهد. در قسمت های ادعیه روزهای ماه رمضان و سایر دعاها با اشاره بر روی عنوان هر دعا، می توانید علاوه بر مشاهده متن عربی، ترجمه فارسی آن را نیز ببینید. در این دو بخش پس از لمس عناوین دعا، فایل صوتی مربوط به آن ها بلافاصله دانلود و پخش می گردد که به هر دو زبان عربی و فارسی در دسترس هستند.



 • دانلود و مشخصات فایل


 • حجم: 2.8 مگابایت
 • نسخه: 1.0
 • اجرا در: اندروید 2.1 و بالاتر
 • امتیاز: 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عباس
۱۵:۲۲ ۱۱ تير ۱۳۹۴
واقعا عالیه
دستتون درد نکنه، خیلی بهتر از باد صبا بود
Iran (Islamic Republic of)
سیاوش
۱۴:۰۷ ۱۰ تير ۱۳۹۴
فقط بادصبا
آخرین اخبار