بيانيه مجلس نمايندگان آمريکا درباره تمديد مذاکرات هسته‌ای:

آمریکا از بازرسی اماکن نظامی ایران منصرف شده است

رئیس زیر-کمیته خاورمیانه و شمال آفریقای کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا بیانیه ای درباره تمدید مذاکرات اتمی با ایران تا هفتم ژوئیه (۱۶ تیر) منتشر کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران؛ به نقل از پایگاه اینترنتی مجلس نمایندگان آمریکا، "ایلنا رز لتینن" رئیس زیر-کمیته خاورمیانه و شمال آفریقای کمیته روابط خارجی  مجلس نمایندگان آمریکا بیانیه‌ای درباره تمدید مذاکرات اتمی با ایران تا هفتم ژوئیه (۱۶ تیر) منتشر کرد.

در این بیانیه آمده است: "با افزایش زمان ضرب الاجل، این موضوع به دولت اوباما و دیگر کشورهای گروه پنج به علاوه یک این اجازه را می‌دهد که زمان بیشتری را برای یافتن روشهای آشکارتر برای تسلیم در برابر درخواست های گستاخانه ایران بیابند. ادامه عقب نشینی ها این پیام را به ایران خواهد داد که ما در رسیدن به توافقی که خواهان آن هستیم، عاجزیم."

در ادامه این بیانیه آمده است، "این ایده که آمریکا از دسترسی به اماکن نظامی ایران منصرف شده است نشان می دهد که ما تا چه حد از هدف خود دور شده ایم. اگر رئیس جمهور اوباما و جان کری وزیر خارجه معتقدند که بین ایران و آمریکا اندک شباهتی وجود دارد آنگاه این توافق به مراتب بدتر از بدترین خواهد بود. این موضوع بیش از پیش واضح به نظر می رسد که این بر عهده کنگره خواهد بود که منافع  ما را تامین و از ظهور ایران اتمی جلوگیری کند."


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۳:۴۳ ۱۰ تير ۱۳۹۴
نمایندگان آمریکا همشون همجنس بازند چون با رای اکثریت به این موضوع رای دادند . از اینها بیش از این انتظاری نیست !!
Iran (Islamic Republic of)
سمیه علیزاده
۱۳:۳۱ ۱۰ تير ۱۳۹۴
امریکا به هیچ قرار دادی پایبند نیست بعد از تصویب که اب از اسیاب بیفته و ایران تمام بندها رو رعایت کنه میزنه زیر میز ومیگه قبول نیست ایرانی ها باید یه قرارداد محکم بنویسند تا امریکا نتونه با کلمات بازی کنه والزام اور باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۱ ۱۰ تير ۱۳۹۴
باید مر بیانات رهبری معظم در خصوص رعایت خطوط قرمز رعایت شود . حواسشان خیلی باید جمع باشد که با کلمات بازی نشود.
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۲:۰۱ ۱۰ تير ۱۳۹۴
غربی ها ظالم اند وانحصار طلب واستعمارگرونژادپرست.نمی خواهند کسی در دنیا مستقل از آنها پیشرفت کنه.می خواهند کشورها ضعیف باشند وغربی ها هر زوری بخواهند به آنها بگویند.
ماهم می گیم (هی هات منه الذله)
Iran (Islamic Republic of)
سيد مجيد حسيني ازنوجاني
۱۱:۵۶ ۱۰ تير ۱۳۹۴
منصرف نشدند عزيزم
بعد از سخنان رهبري متوجه شدند موضوع بازرسي اماكن نظامي و تفتيش دانشمندان خط قرمز تعيين شده رهبري است و خطوط قرمزي كه رهبر تعيين كند لازم الاجراست. حتي براي امريكاييها.
Iran (Islamic Republic of)
نیما
۱۱:۴۶ ۱۰ تير ۱۳۹۴
آخه ما چیزی نداریم که بخوان بازرسی کنند. . . . . ما ایرانی ها بی آزاریم . . . .فقط حقه مون داره یه کم ضایع میشه . . . همین و بس
Iran (Islamic Republic of)
عليرضا
۱۰:۵۴ ۱۰ تير ۱۳۹۴
"ایلنا رز لتینن" رئیس زیر-کمیته خاورمیانه و شمال آفریقای کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا "این ایده که آمریکا از دسترسی به اماکن نظامی ایران منصرف شده است اي ايلنا ابله وديوانه فكركردي هرغلطي كه شماميكنيد مابايدبپذيريم ديوانه احمق اينجاسرزمين شيران است اينجاايران است شمامشغول تصويب قانون همجنس بازي باشيدچكار به نظردادن به اين توافق
Iran (Islamic Republic of)
حمیدی
۱۰:۵۱ ۱۰ تير ۱۳۹۴
اینها سیاستشان همین است
به مرگ میگیرند که به تب راضی شویم
Iran (Islamic Republic of)
مینا
۰۹:۴۱ ۱۰ تير ۱۳۹۴
اینا رسما دیوانه اند
آخرین اخبار