اخبار مناطق شهرداری تهران را در یک کلیک بخوانید

تهران شهر بزرگی است که برای ارتقای سطح کیفی زندگی در آن شهرداری های مناطق در گوشه و کنار آن طرح های مختلفی را اجرا می کنند، در این گزارش می توانید تمامی اخبار مربوط به این اقدامات را بخوانید.

کیسه‌های پارچه‌ای جایگزین کیسه‌های نایلونی در جنوب شرق پایتخت

معاون امور شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 15 گفت: در ایام ماه رمضان جهت آموزش تفکیک پسماندها در مساجد منطقه، نسبت به جایگزینی کیسه‌های پارچه‌ای با کیسه‌های نایلونی اقدام شده است.

رحمان پارسا معاون امور شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 15 در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران،‌ اظهار کرد: در این راستا، آموزشگران اداره بازیافت با حضور در مساجد بعد از اقامه نماز جماعت ظهر و عصر آموزشهای لازم را به نماز گزاران می‌دهند و با ارائه کیسه‌های پارچه‌ای به نمازگزاران، آنان را به استفاده از این کیسه‌ها به جای کیسه‌های نایلونی تشویق می‌کنند.

وی در خصوص برپایی غرفه بازیافت درجشنواره فصل نیایش در بوستان خلیج فارس منطقه تصریح کرد: در غرفه آموزش و اطلاع رسانی، این جشنواره با برگزاری کارگاه‌های آموزشی، ضمن ارائه آموزش‌های لازم در ارتباط با آسمان آبی زمین پاک، تفکیک زباله از مبداء، کیسه‌های مخصوص پسماند و برورشورهای آموزشی بین مراجعه کنندگان توزیع می‌شود.

اخبار مناطق شهرداری تهران را در یک کلیک بخوانید
اقدامات شهرداری منطقه 16 دربرگزاری جشن رمضان

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 16 گفت:در برگزاری برنامه جشن رمضان شهرداری منطقه 16 نقش خدمات‌رسانی و پشتیبانی را بر عهده دارد.

مازیار علوی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 16 در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران،در رابطه با اجرای برنامه‌ی جشن رمضان اظهار کرد: برنامه‌ی جشن رمضان توسط کمیته امداد امام خمینی(ره) برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود و شهرداری منطقه 16 در اجرای این برنامه نقش مشارکتی بر عهده دارد.

وی در ادامه افزود: در اجرای این برنامه شهرداری منطقه 16 در بخش سخت‌افزاری، نرم‌افزاری، و هماهنگی مکان برگزاری برنامه با فرهنگسرای بهمن و کمیته‌ی امداد مشارکت می‌کنند.

علوی گفت: معاونت اجتماعی شهرداری منطقه 16 در این برنامه تعدادی غرفه‌ی فرهنگی و اجتماعی دارد و در طی پخش برنامه مسئولیت خدمات‌رسانی و پشتیبانی را بر عهده دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار