در جلسه سپاهانی‌ها چه کذشت؟

در روزهای داغ نقل و انتقالات مسئولان باشگاه سپاهان با بازیکنان این تیم تشکیل جلسه دادند.

به گزارش  حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، هرچند مدیر عامل تیم سپاهان از توافق با رحمان احمدی خبر می‌دهد ولی به نظر می رسد محتویات جلسه این دروازه بان با سپاهانی‌ها برای او رضایت بخش نبوده است.

 در همین رابطه شنیدیم در جلسه رحمان احمدی و مهرزاد خلیلیان 2 طرف نظرات خود را در مورد ادامه همکاری بیان کردند و هرچند خروجی جلسه برای مسئولان سپاهان خوشایند بود ولی گویا این دروازه بان را راضی نکرده است و او به فکر جدایی است.

برهمین اساس او مذاکراتی را با تیمی دیگر از لیگ برتر آغاز کرده  است و طبق وعده خلیلیان اگر تا آخر هفته با سپاهان تمدید نکرد دیگر نباید او را دروازه بان سپاهان دانست.

احمدی: در سپاهان نمی‌مانم
احمدی که ظاهرا در حال مذاکره با تراکتورسازی است در این مورد گفت: به نطر می‌رسد توافقی با سپاهان حاصل نشود و من باید به فکر تیم دیگری باشم. البته سپاهان در الویت من بود ولی از جلسه دیروز کاملا پیدا بود که کارمان پیش نمی رود.

خلیلیان :با احمدی قرارداد می بندیم
اما مهرزاد خلیلیان مدیر عامل تیم سپاهان نطر کاملا متفاوتی دارد. او بر این باور است که احمدی به زودی ثبت می کند.

 وی گفت: جلسه بار خوبی داشت و تا آخر هفته قرارداد تازه ای با احوی ثبت می کنیم. او به خوبی با ما کنار آمد و مشخص است که اختلافی وجود ندارد. حال با توجه به این همه نتاقض از خروجی یک جلسه باید منتظر بود و واقعیت امر را دید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار