ساری؛

ساری حق داشتن یک تیم فوتبال قوی و بدون حاشیه در لیگ را دارد

حق ساری، داشتن یک تیم فوتبال قوی و بدون حاشیه در لیگ است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از ساری، مربی پیشکسوت فوتبال مازندران گفت: ساری حق داشتن یک تیم خوب و بدون حاشیه در لیگ کشور دارد.

رضا تقوی در حاشیه تکریم از ورزشکاران قهرمان و مدال آور کارگری 2015 جهان تصریح کرد: پتانسیل فوتبال ساری بالا است و مرکز استان توان تیمی در حد لیگ برتر و دسته اول کشور را دارد.

وی با بیان اینکه بازیکنان خوبی از ساری در سطح درجه اول فوتبال کشور بازی می کنند، بیان داشت: در صورت جذب اسپانسر و همفکری پیشکسوتان می توانیم یک تیم خوب و قوی از ساری در سطح اول فوتبال کشور داشته باشیم.

مربی پیشکسوت فوتبال مازندران با اشاره به اینکه حق ساری داشتن یک تیم متوسط در لیگ دسته دوم فوتبال کشورنیست، یادآور شد: بازیکنان خوبی در سطح کشور داریم که در صورت مهیا شدن یک تیم خوب حاضرند برای شهرشان بازی کنند.

تقوی درباره قهرمانی تیم ملی فوتبال کارگری کشورمان در مسابقات جهانی 2015 ایتالیا گفت: بازیکنانم با جان برای کسب عنوان قهرمانی جهان با کمترین امکانات تلاش کردند و با افتخار قهرمان جهان شدند.

مربی تیم ملی فوتبال کارگری کشورمان با بیان اینکه در هر بازی داوران تیم ملی فوتبال كارگري كشورمان را بنا به دلايلي 10 نفره می‌كردند، اذعان داشت: تيم ملي كارگري با مشكلات زياد و با ناداوري ها موفق به كسب عنوان قهرماني اين دوره شد.

وي گفت: در این مسابقات به عنوان نماینده مربیان فوتبال مازندران حضور داشتم و با توکل به خدا و همت مربیان پیشکسوت این موفقیت حاصل شد.

تقوي افزود: از حمایت های رئیس فدراسیون ورزش های کارگری و مدیرکل ورزش و جوانان مازندران برای مهیا کردن امکانات خوب برای ورزشکاران تشکر ویژه دارم.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: ساری ، تیم ، قوی ، حاشیه ، لیگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.