بغض مجری "ماه عسل" بالاخره شکست/ دستمزد "احسان علیخانی" چقدر است؟ + فیلم

شانزدهمین روز از ماه مبارك رمضان، برگ دیگری از «ماه عسل» با شکسته شدن بغض مجری ماه عسل و پاسخ جنجالی علیخانی به توهین‌های اخیر ورق خورد.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران؛ شب گذشته در شانزدهمین روز از ماه مبارك رمضان، برگ دیگری از «ماه عسل» ورق خورد.

احسان علیخانی پس از سلام و احوالپرسی به سراغ مهمانان برنامه رفت تا راوی یك قصه ی دیگر از «ماه عسل» باشد.

یك جانباز به همراه سه نفر از همرزمان و پسرش مهمان شانزدهمین روز از برنامه علیخانی شدند.

محمد، در عملیات والفجر ١٠در حلبچه از ناحیه نخاع مجروح می شود. این جانباز كه پیش از رفتن به جبهه به كشاورزی مشغول بود بعد از مجروحیت علی رغم اینكه روی ویلچر می نشیند دست از كار نكشیده و با تراكتور بر روی زمین مشغول كشاورزی است.

دوستان  همرزمش هم از نحوه ی مجروحیت و روحیه و صبر زیاد او سخن گفتند.

پس از پخش پیام های بازرگانی علیخانی از درآمد این جانباز پرسید و مهمان پاسخ داد: كشاورزی شغل سختی است اما پردرآمد است.

اما مهمان به این جمله بسنده نكرد و به علیخانی گفت: شما كه هر روز از مهمانان برنامه میزان درآمدشان را می پرسید، درآمد خودتان چقدر است كه این حد در فضای مجازی مورد فحش و توهین قرار می گیری، چرا جواب نمی دهی زمانی كه می گویند نانت را در اشك مردم می زنی و می خوری، علیخانی در مواجه با این سوال كمی مكث كرد و افزود: من نمی خواستم درباره ی این موضوع صحبت كنم ولی زمانی كه این مطلب دستمایه ای شد تا دیگران به نسبت آن هر چیزی كه می خواهند بگویند، می گویم: دستمزد من برای اجرای برنامه ای كه حاصل یك سال دویدن من است! چون من غیر از ماه رمضان هیچ اجرای دیگری ندارم یك سال دوندگی دارم تا از دورترین نقطه های كشور سوژه پیدا كنیم، دستمزد من برای اجرای این برنامه ٤٥میلیون تومان است و با این مقدار پول باید كت وشلوار  بخرم و تنم را آراسته كنم تا خاطر مخاطب را مكدر نكنم.

مهمان ادامه داد: انتقاد درباره دعوت از یك پزر عروس بود یعنی آدمی كه مفت پول در می آرورد در مقابل كسی كه ٢٠٠ متر زیر زمین كار می كند.

وی با اشاره به این مطلب، متذكر شد: ما به خاطر دعوت از آن مهمان توبیخ شدیم و چون شب گذشته اخبار هم اعلام كرد، اجازه دهید پس من حرف بزنم سازمان صداوسیما به شدت مشكل مالی دارد اما خیلی زیاد كارشناس دارد حتی دكور زدیم گفتند یكسری از آن زیاد است. آگهی بازرگانی و اسپانسری كه در برنامه وجود دارد به من و پدرم ربطی ندارد و پول آن در خزانه دولت و سازمان صداوسیما می رود. اتفاقا گاهی ما برنامه سازان و حتی مدیران دوست داریم برنامه مان  اسپانسر نداشته باشد اما خوب گرفتاری مالی دارند، در این تردیدی نیست. اما من (احسان علیخانی) در این اوضاع چگونه می توانم از دکتر محمد سرافراز، پورمحمدی و یا غلامرضا میرحسینی بخواهم كه یك میلیارد و دویست میلیون تومان برای اجرای این برنامه به من بدهند  تا من شلوار قشنگم را برای مردم بپوشم و عده ای در فضای مجازی باور می كنند و لشكر زخمی می شوند برای اینكه با تمام قوا هویت تو را به لجن بكشند این بداخلاقیها در حال زیاد شدن است.

علیخانی رو به مهمان همراه با بغض ادامه داد: یك روز در برنامه می خندیم، انتقاد می كنند كه دروغ می گوید و حقیقت را پنهان می كند یك روز از درد و آسیب در كشور حرف می زنیم، می گویند غمگین و تلخ هستید، پس ما چه كنیم؟

در باكس و زمان افطار از روز نخستی كه ما اینجا هستیم این صندلی برای مردم است. در تمام سال تلاش می كنیم برای اینكه این سوژه ها را پیدا كنیم تا این برنامه را روی آنتن ببریم. من در زمانی برنامه اجرا می كنم كه هرگز هم دنبال آن نبودم. شما مدیری را پیدا نمی كنید كه بگوید علیخانی پشت در اتاقم التماس كار می كرد.
 
من در زمانی اجرا می كنم كه اگر سبك و سنگین كنند یك مرجع عالیقدر و مجتهد می تواند برای مردم سخن بگوید من می فهمم كه چه تایمی دستم است اما اشتباه هم می كنم، اشتباه هم می كنیم و این تذكری كه ما گرفتیم درست بود. گروه ما سهوا یك اشتباهی كردند ما خواستیم یك تبعیض و تضادی در كار نشان دهیم و نمی دانستیم مهمان ما یك كار دیگه ای در گذشته انجام داده، من عذر خواهی می كنم، من معذرت می خواهم از تمام كسانی كه خاطرشان را آزرده كردیم از همه ی بزرگترهای كشور، از مدیران كه برای «ماه عسل» وقت گذاشتند و آگاهند كه این برنامه مخاطب میلیونی دارد، عذرخواهی می كنم.

وی افزود: اگر روزی بفهمم این جملات در فضای مجازی درست است، چرا كه من مجری مردم هستم و تا لحظه ای كه مردم تماشا و تحملم كنند، هستم و اگر احساس كنم و بدانم خاطرشان مكدر می شود امكان ندارد بمانم حتی اگر آن پولی كه گفتند را به من بدهند، امكان ندارد، بمانم. برایم خیلی ساده است برنامه ای بسازم كه یك نفر جلوی من بنشیند و در زمان افطار با هم صحبت كنیم و شما را نصیحت كند و بعد خداحافظ به خانه ام بروم اما بعد از اتمام این برنامه من خانه نمی روم.

بعد رو به مهمانان افزود: من دیگه دارم سوء استفاده می كنم اما به حرمت ده سال از شما اجازه گرفتم. من ٣٥شب خانواده ام را ندیده ام و به قدری روی مبل دفتر خوابیدیم كه گردن و كمرمان حالت مبل گرفته من هم می توانستم یك برنامه ساده بسازم و بعد به خانه بروم. یك سری از بچه ها باید به فرودگاه، راه آهن دنبال مهمانها بروند یك نفر مستندها  را در شهرهای  مختلف تهیه كند. همه ی اینها برای اینكه این صندلی برای مردم است، بابت اینكه از بین مردم و از بین افرادی كه هیچ وقت قصه هایشان شنیده نمی شود با حضور در برنامه حرف بزنند ولی در این بین ما حتما هم اشتباه می كنیم، من بچه ی مردم هستم من در این قاب جلوی چشم شما قد كشیدم و بزرگ شدم، اشتباه هم می كنیم، معذرت می خواهیم بابت اشتباهی كه كردیم، اما همه ی عشق و تلاشمان این بوده كه آدم هایی در این برنامه حرف بزنند كه شاید جای دیگری برای صحبت كردن آنها وجود نداشته باشد اما اینكه ما رذلیم چون یك بدبختی بزرگتری را در مقایسه با یك بدبختی به شما نشان می دهیم این انصافه؟

بعد این مجری تصریح كرد من یك قهرمان ٨ساله به برنامه دعوت كردم كه سرپرست خانواده است اما یك نفر در اوج بی رحمی نوشته كه دست های كثیفت را از روی سر این پسر بچه بردار.

علیخانی در ادامه افزود: شما كه دستت تمیز است یك كاری بكن. من این پسر بچه را در برنامه دعوت كردم تا نشان دهم یك قهرمان در كشورم است، باشه دست من كثیف، چهره ی من پلاستیكی، دست تو تمیز، پس تو یك كاری بكن! جلوی اسپریت نشستن و تایپ كردن بدون اینكه بفهمی معنای آن پست و حرف چیست، توهین كردن به خانواده ی آدم، چند وقت پیش محسن تنابنده گفته بود مگر مادر من «پایتخت» را ساخته كه به او ناسزا می گویید.

علیخانی رو به مهمانان برنامه ش كرد و گفت: بدانید ما اگر هستیم به خاطر شما و روایت قصه های مردم است نه چیز دیگری. اگر روزی هم به این نتیجه برسیم كه این برنامه را دوست ندارید خداحافظ. من مخلص شما هستم و كوچیك همه، من هیچ اعتباری جز تلویزیون و چشم های شما ندارم. سال گذشته هم گفتم اگر صفی به عدالت تشكیل شود من آخر صف هستم برای اینكه اینجا بنشینم و حرف بزنم.

مهمان در مقابل صحبتهای علیخانی اظهار داشت: به قطار ایستاده كسی سنگ نمی زند اگر شما كاری انجام می دهید كه از دید من بیان و نشان دادن قهرمانی های خفته ی مردم است حتی فردی كه با یك بیماری مبارزه كرده و می گوید سرطان من را بزرگ كرد پس درحال حركت هستی پس سنگ هم به تو می زنند خداوند عزت را ارزان و راحت به كسی نمی دهد، عزت را با دست اندازش می دهد.

اما من یك صحبتی با مدیران فرهنگ دارم  و در اینجا هرچه احسان علیخانی با قطع كردن صحبت مهمان خواست تا مانع حرف زدن او شود موفق نشد و مهمان افزود: من یك صحبتی با مدیران فرهنگی دارم چون خود من كار فرهنگی انجام دادم من یك ساعت پشت صحنه این برنامه بودم و تقریبا قریب به اتفاق تمام كسانی كه برای این برنامه كار می كنند، جوان هستند. این جوانها نباید سرخورده  و خود سانسور شوند، این اتفاقات در كار می افتد شما با این اتفاقات بزرگ می شوید اما نیروی فرهنگی نیاز به حمایت دارد. خواهش می كنم از شما حمایت كنند.

علیخانی با اشاره به صحبتهای مهمان عنوان كرد: من عذرخواهی كردم از محمد سرافراز بابت حساسیتی كه بر ما و برنامه دارد. با ما سه ساعت حرف زده، جوان هستیم ممكنه اشتباه كنیم ولی بدانید این اشتباه سهوا بوده است.

علیخانی در پایان با این جمله پنجره ی «ماه عسل» را بست: منصف باشیم، رحم داشته باشیم. زود هم قضاوت نكنیم. دست شما را به خاطر تحمل بنده و شنیدن قصه های مهمانان می بوسم. كوتاهی ما را به بزرگی خودتان ببخشید، دعامون كنید.

برای دیدن فیلم اینجا کلیک کنید.


گزارش از سمیه مردانی

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۸۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهدیاعلیزاده
۱۷:۳۱ ۱۹ مرداد ۱۳۹۷
من خودم یک مجری هستم و شایعاتی که در مورد شما پخش شده است رو باور ندارم ودرکتون میکنم
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه سلیمانی
۰۸:۳۵ ۰۴ تير ۱۳۹۶
از برنامه جذاب شما که درد مردم را نشان میدهد ممنونیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۴ ۰۸ تير ۱۳۹۵
با سلام، برنامه شما برای ببننده مناسب است،بسته به علاقه و سلیقه هر مخاطب متفاوت است،روی بیننده ای که باید موثر باشد، اثر خودش را میگذارد، برنامه شب بیست و یکم مهمان کرمانی که حافظ قران بود فوق‌العاده بود، من استاد دانشگاه وقتی راجع به اعتیاد کار می کنم و میگویم فوق العاده یعنی به اندازه 50 واحد دانشگاهی در پیشگیری از اعتیاد موثر بوده است. خسته نباشید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۷ ۰۵ فروردين ۱۳۹۵
آقا احسان اما گرم فوق العادهای
قوی باش گم نیار
United States of America
ناشناس
۰۰:۵۷ ۰۵ فروردين ۱۳۹۵
احسان جان شماراجای پسرم به کارهایت ادامه بده به حرفهای بی خودی گوش نکن پدری ۷۰ ساله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۴ ۰۴ فروردين ۱۳۹۵
باسلام احترام خدمت تمامی دستندرکاران برنامه ماه عسل
برنامه خیلی خوبی دارین .
اگه میخاین فشارهای یقه سفیدها کمتربشه نسبت به برنامه ماه عسل .!؟ باید سیاستی رواتخاذکنیدکه آنهاروبه برنامه دعوت کنیدوجلوی دیدبینندگان آنهاروبه چالش بکشید.مطمعن باشید جواب خواهددادوکمکهای ماثری می توانندبه برنامه بکنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۰ ۰۹ دی ۱۳۹۴
به نظر من ماه عسل خیلی عالیه پولی که می گیری نوش جونت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۰ ۰۹ دی ۱۳۹۴
به نظر من ماه عسل خیلی عالیه پولی که می گیری نوش جونت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۰ ۰۹ دی ۱۳۹۴
به نظر من ماه عسل خیلی عالیه پولی که می گیری نوش جونت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۶ ۱۲ شهريور ۱۳۹۴
اگه بیچاره علیخانی 45 میلیون میگیره نمیگید عوضش خیلیها دارند از تخریب برنامه ماه عسل ومسخره کردن احسان علیخانی در برنامه های مثلا شاد رسانه ملی میلیونی نون میخورند یکی نیست ماه عسل ومجریش چه به کار شما داره , هنر کنید یک برنامه شاد بسازید وپخش کنید که از تخریب ماه عسل وعواملش خبری نباشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۱۲ ۲۱ تير ۱۳۹۴
ما فقط دلمون به ماه عسل خوشه.آقا احسان قوی باش و ادامه بده.برنامتون فوق العاده ست.اگه بعضیا این حرفارو میزنن بخاطر موفق بودن شماست.
Iran (Islamic Republic of)
لیلا
۱۸:۵۷ ۲۰ تير ۱۳۹۴
آقای علیخانی پولی که میگیرید نوش جونتونکسی که حس و حال مردم روزه دار و عوض میکنه هر چقدر بگیره حلاله وقتی ی بازیکن درجه 3 فوتبال وارد تیمای بزرگ لیگ میشه تازه بلد نیست ی پاس سالم بده به اندازه درآمد ی عمر ی مجری پول میگیره چرا باید بریم یقه کسایی رو بگیریم که دارن برای عوض کردن رنگ دلای ما تلاش میکنن!!! واقا باید برای بعضیا تاسف خورد....
Saudi Arabia
بهار
۱۶:۰۹ ۱۸ تير ۱۳۹۴
به این جمله دقت کنید(دستمزد من برای اجرای این برنامه ٤٥میلیون تومان است).
ایشون تهیه کننده هم هست پس خیلی بیشتر از پولی که برای اجرا می گیره بابت تهیه کنندگی هم میگیره ولی فقط برای حقوق اجراش حرف زد.
درضمن گفت که کاری دیگه در طول سال نداره پس اجرا و تهیه کنندگی برنامه سال تحویل حساب نمیشه.
درضمن ایشون بابت کارگردانی البوم خواننده ها و اجرا در مراسمهای مختلف هم پول می گیره پس اینها درامد نیس!
Iran (Islamic Republic of)
هانیه
۰۴:۰۶ ۱۸ تير ۱۳۹۴
سلام برنامه ماه عسل واقعا عالیه البته لازم به ذکره ک بگم عالی بودنش فقط و فقط به خاطر اجرای فوق‌العاده و بی نظیر اقای علیخانی عزیزه.به جرات میگم از هر لحاظ ک نگاه میکنم برنامه ای ب خوبی برنامه ی شما نیست موضوعات برنامه تون خیلی خوب و مفیده،
عوامل خوب ماه عسل خدا قوت!
Iran (Islamic Republic of)
محبوبه
۲۲:۵۱ ۱۶ تير ۱۳۹۴
به نظرم ماه عسل امسال درمجموع تا الان خوب بوده ولی قسمت اول که درواقع اکران ماه عسل بااون برنامه بوده جالب نبود
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۰۵:۰۰ ۱۶ تير ۱۳۹۴
برنامه خوبه جون انسان را به تفکر وامیدارد تا به فکر خود ودیگران باشد مجریگری کار بسیار سخت است وخداند است که فقط از دلهای بنده اش با خبر است هر کسی با هر نیتی فقط خواهشن زود قضاوت نکنید شما چکار به مجری دارین الحمد لله وقتی برنامه ای بااین جمعیت کثیر به احترام هم میهنان قدر دان چنین برنامه ای باشید من خودم اصلا نتونستم برنامشو ببینم ولی خیلیها تعریفشو میکنن اول فکر کنید سپس قضاوت کنید
Iran (Islamic Republic of)
ارمین
۲۲:۲۳ ۱۵ تير ۱۳۹۴
سلام
احسان جان برنامه ای شما فوق العاده عالی هستش
Iran (Islamic Republic of)
المیرا
۱۷:۵۵ ۱۵ تير ۱۳۹۴
اقا احسان واقعا که شما بهترینی بزار مردم هر چی میخوان بگن شما اگه یک میلیارد هم بگیرید کمه نوش جونت هرچی میگیری بهترین مجری دنیا یعنی احسان علیخانی گل
Iran (Islamic Republic of)
حسین شهبازی
۱۷:۴۳ ۱۵ تير ۱۳۹۴
آقای احسان دمتون گرم برانامتون واقعا عالیه
Iran (Islamic Republic of)
شقایق
۱۶:۳۲ ۱۵ تير ۱۳۹۴
برنامه ای فوق العاده ای دارین مرسی واسه اینکه هستین...
Iran (Islamic Republic of)
محمد از شهرستان خوی مرز ترکیه
۱۳:۲۴ ۱۵ تير ۱۳۹۴
برنامه تان واقعا عالیه ما در اینجا ترکیه نگاه نمیکنیم برنامه شما رو میبینیم
-
ناشناس
۱۱:۳۳ ۱۵ تير ۱۳۹۴
برنامه شما جذابه و مشکلی نداره کسانیکه ناراحتن شبکه های دیگه رو نگاه کنن. همین که یه عده همیشه از چیزی بد بگن یعنی اون چیز خوبه و اونا حسودن وگرنه دلایل منطقی وجود نداره. از هیچکس به زور دعوت نده که بیاد تو این برنامه و همه با میل خودشون اومدن اگه مشکلی داشتن خوب نمیومدن
Iran (Islamic Republic of)
دوست
۱۰:۳۴ ۱۵ تير ۱۳۹۴
آقا احسان واقعا" دستتون درد نكنه برنامتون عاليه .من در ماه رمضان فقط برنامه شما را تماشا ميكنم ولحظه شماري ميكنم زمان پخش برنامتون برسه .دمت گرم
Germany
حبيب رضا
۱۰:۳۳ ۱۵ تير ۱۳۹۴
سلام
عزيزي كه فكر ميكنند بنده و امسال بنده 8 ميليون تومان ميگيريم ببخشند . بنده فقط كلمه ريال رو يادم رفت تايپ كنم آنهم بخاطر خواندن مبلغ دريافتي آقاي احسان خان و امسال آن بنده و امسال بنده رو ميتونيد از طريق فيش هاي واريزي سازمان تامين اجتماعي رصد كنيد چه كسي تا كنون به از كار افتاده مبلغ 8 ميليون تومان داده به من هم معرفي كنيد . ........
Germany
حبيب رضا
۱۰:۲۶ ۱۵ تير ۱۳۹۴
سلام
عزيزي كه فكر ميكنند بنده و امسال بنده 8 ميليون تومان ميگيريم ببخشند . بنده فقط كلمه ريال رو يادم رفت تايپ كنم آنهم بخاطر خواندن مبلغ دريافتي آقاي احسان خان و امسال آن بنده و امسال بنده رو ميتونيد از طريق فيش هاي واريزي سازمان تامين اجتماعي رصد كنيد چه كسي تا كنون به از كار افتاده مبلغ 8 ميليون تومان داده به من هم معرفي كنيد . ........
Iran (Islamic Republic of)
مونا
۱۸:۳۹ ۱۴ تير ۱۳۹۴
گزارشون بی نظیر بود خانم مردانی
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۱۶:۳۱ ۱۴ تير ۱۳۹۴
اقای علیخانی شما بهترین مجری هستید و همه توهین وفحش که به شما میدهند همه از سر حسادت است و با وجود شما است که برنامه ی ماه عسل به این خوبی اجرا میشود ما همه پشتت هستیم دمت گرم اقا احسان
Iran (Islamic Republic of)
شهلا
۱۵:۴۷ ۱۴ تير ۱۳۹۴
اقای علیخانی بدون شماماه عسل مساوی صفره.برقرارباشیدهمیشه که بی ماه عسل شمانمونیم.ففط چون شمامجری ماه عسلیدماه عسلو میبینم.التماس دعا
Iran (Islamic Republic of)
مهدیه
۱۴:۲۵ ۱۴ تير ۱۳۹۴
ماه عسل بی شما لطفی نداره اقای احسان علیخانی خوتون را به خاطر حرف های مزخرف ناراحت نکنید
Iran (Islamic Republic of)
RZA
۱۴:۰۰ ۱۴ تير ۱۳۹۴
مشکل این برنامه نه حقوق مجریشه نه مهموناش. مشکل این برنامه اینکه ایشون حس میکنه با در آوردن اشک مهمون و بیننده برنامش عمیق و احساسی و جذاب میشه. بابا ملت خودشون اکثرا کمی ازین مهونهاشون ندارن یکم سعی کنین دل مردم رو خوش کنین. اگرهم نیکی و محبتی درحق یه عده نیازمند قراره بشه با عمل اونم در خفا باید انجام بشه.
-
ناشناس
۱۱:۲۹ ۱۵ تير ۱۳۹۴
مهمونا به زور تو برنامه نیومدن خودشون با میل خودشون ماجرای زندگیشونو تعریف میکنن. همش که شادی نمیشه . روایت داریم خنده زیاد دل را میمیراند .پس غصه هم لازمه واسه شکرکردن خدا از داشته هات
Iran (Islamic Republic of)
سحر
۱۱:۱۰ ۱۴ تير ۱۳۹۴
هم برنامه ی عید هم ماه عسل حرفهایی که لازمه و خانواده نمیگن ب ما را یادمیگیرم وبرای آگاهی جوانان جامعه لازمه . آقای علیخاني لطفا ضعیف نباشید شما الگوی ما هستید .اة
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۹ ۱۴ تير ۱۳۹۴
بیایید با هم رو راست باشیم دم افطار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۰ ۱۴ تير ۱۳۹۴
برنامتون واقعا خوب وساعات اخر افطار روبرای ما دل انگیز میکنه امیدوارم این حفا روی شما تاثیر بد نذاره وبا قوت بیشتر هر سال بهتر از سال گذشته باشید شما خیلی باحالید خیلی
Iran (Islamic Republic of)
ثمین
۰۳:۵۷ ۱۴ تير ۱۳۹۴
تا میبینند یک مجری آدم حسابی و با فهم در کشور است نمی تونند ببینند
Iran (Islamic Republic of)
پریسا
۰۱:۲۶ ۱۴ تير ۱۳۹۴
آقای علیخانی معذرت که درمورد شما زودقضاوت کردم وبی معرفتی کردم امیدوارم همیشه سلامت باشید برنامه ماه عسل واقعا عالیه
Iran (Islamic Republic of)
کرمانشاه
۲۲:۱۳ ۱۳ تير ۱۳۹۴
احسان علیخانی عزیز برنامه ماه عسل درطول سالهای اخیر جزء بهترین و پر طرفدارترین برنامه ها بوده...کسایی که دارن به شما و همکارانت به ناحق حرف میزنن همون جناح ظالم تاریخ هستن واین جریان هابیل و قابیل حق وباطل ظالم و مظلوم ،حاکم ومحکوم،و...همیشه وجود داشته ازآدم تا آخرالزمان. واین نبرد در همه دوره ها ادامه داشته و دارد ؛در هر عصری به گونه ای...
Iran (Islamic Republic of)
farhad
۲۱:۴۵ ۱۳ تير ۱۳۹۴
ای کاش آقای علیخانی بجز حقوق شخصی خودش به اعتباری که به برنامه ناه عسل توسط صدا و سیما اختصاص داده شده هم اشاره میکردند که رقم میلیاردی است....
-
محمد رحمت الله
۲۱:۲۸ ۱۳ تير ۱۳۹۴
دمت گرم نسوزه
Iran (Islamic Republic of)
داریوش
۲۱:۰۵ ۱۳ تير ۱۳۹۴
سلام بر احسان علیخانی چرا منتقدان احسان علیخانی خودشان دست به کار نمیشن و یک طرح به سازمان بدند تا اجرا بشه من نمی گم کار احسان بی عیبه ولی در سطح خودش خوبه اگه دقت کرده باشیذ کسانی منتقد هستند همیشه نا شناس هستند
Iran (Islamic Republic of)
ali
۲۰:۵۴ ۱۳ تير ۱۳۹۴
عالی
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۰:۱۸ ۱۳ تير ۱۳۹۴
دمتون گرم مردم این مسایل را خوب می فهمند
Iran (Islamic Republic of)
بهزاد
۱۹:۵۹ ۱۳ تير ۱۳۹۴
احسان داداش یه دونه ای کارت بیسته
Iran (Islamic Republic of)
محمد امین
۱۹:۴۴ ۱۳ تير ۱۳۹۴
سلام ، چند نکته
1 - اگر کاری از دل بر نیاید ،بر دل هم نمیشیند.
2- رخداد برخی اتفاقها آثار خوبی داره اگر اون اشتباه انجام نمیشد مردم واقعیت ماه عسل رو به این واضحی نمیدیدند.
عوامل ماه عسل خدا شمارو حفظ کنه
موفق باشید
Iran (Islamic Republic of)
هم وطن
۱۹:۲۳ ۱۳ تير ۱۳۹۴
سلام اصل برنامه درسته قهرمانهای کشور رو معرفی کنی .اما اقای علیخانی مناسب این کار نیست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۲ ۱۳ تير ۱۳۹۴
آقاي عليخاني خسته نباشي کارت درسته .با يک بي نماز در مسجد نمي بندند.ياحق
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۱۸:۴۸ ۱۳ تير ۱۳۹۴
با سلام و خسته نباشی
انتقاد تو هر برنامه ای هست از نظر مخاطبین هیچ برنهمه ای کامل نیست هر برمامه ای مخاطب خاص خود رو داری حالا یه اشتباه تو یه برنامه رخ داده اونم عمدا نبوده برداشت بد بعضیها بوده اونایی که فقط برای این اشتباه انتقاد میکنن حق دارن ولی اون دسته از مخاطبین که منتقد همیشگی هستن اونا منتظر برنامه مورد علاقه خودشونن که جای ماه عسل پخش بشه که نمیشه همیشه انتقاد میکنن
Iran (Islamic Republic of)
ali
۱۸:۴۷ ۱۳ تير ۱۳۹۴
احسان چون تو خاص هستی..
دشمنم زیاد داری..
مغرور نشو و بکارت ادامه بده..
Iran (Islamic Republic of)
محمدرضا
۱۸:۴۲ ۱۳ تير ۱۳۹۴
احسان عليخاني بهترين مجريه
Iran (Islamic Republic of)
ادیب
۱۸:۱۵ ۱۳ تير ۱۳۹۴
آقا احسان ،احسان و صبر باید کرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۴ ۱۳ تير ۱۳۹۴
تاحالا چن نفرتون این همه توهین و تهمت رو شنیده و این همه مدت سکوت کرده.آقا احسان میدونم خیلی آقایی که تاحالا هیچی نگفتی و بعضی ها حواسشون به حساب اعمالشون نیست.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۸:۰۹ ۱۳ تير ۱۳۹۴
کارش درسته فقط یه ایراد بزرگ داره.....پرسپولیسیه،کاش توبه کنه و برگرده!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۸ ۱۳ تير ۱۳۹۴
احسان جان خدا صبر عظیم بهت عنایت کنه....لیاقت بعضیا نیست
Iran (Islamic Republic of)
امیر یوسف
۱۸:۰۷ ۱۳ تير ۱۳۹۴
آقا احسان عشقه ای ول
Iran (Islamic Republic of)
امیر یوسف
۱۸:۰۶ ۱۳ تير ۱۳۹۴
باتشکر از عوامل برنامه ماه عسل مخصوصا از مجری برنامه آقای علیخانی برنامه خیلی آموزنده است
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
حسین دشت بزرگ
۱۸:۰۳ ۱۳ تير ۱۳۹۴
احسان جان خواهشن به حرفاها اهمیت نده ..ما اینجا در اهواز عاشقتیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۳ ۱۳ تير ۱۳۹۴
سلام بچه های ماه عسل واقعا خسته نباشید عالیه حرف نداره بی خیال حرفهای مفت ادامه بدید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۲ ۱۳ تير ۱۳۹۴
سلام بچه های ماه عسل واقعا خسته نباشید عالیه حرف نداره بی خیال حرفهای مفت ادامه بدید
Iran (Islamic Republic of)
پریسا
۱۷:۵۰ ۱۳ تير ۱۳۹۴
ب نظر من حرف های احسان علیخانی کاملا منطقی است...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۹ ۱۳ تير ۱۳۹۴
هرچند که من چه اون موقع چه الان انتقادهام رو دارم امسال ماه عسل خیلی ضعیف عمل کرد و تو دام تکرار بود ولی باز هم بعضی برنامه هاش خوب بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۹ ۱۳ تير ۱۳۹۴
تلاشگران برنامه ماه عسل "خدا قوت".

احسنت به برنامه تون ؛ عالیه حرف نداره.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۷:۴۲ ۱۳ تير ۱۳۹۴
سلام آقای حبیب رضا، با نهایت احترام کاری که شما برای این ملت انجام دادید بسیار ارزشمنده اما این آقا از راه حلال پول در میاره و به خاطرش زحمت کشیده پس داره حقشو میگیره،ایشون وظیفه ندارن حقوق شما رو پرداخت کنن اگه گله ای دارید باید از مسئولین باشه،ما شما رو درک میکنیم و مثل شما ناراحتیم چون واقعا احساس میکنیم فداکاری امثال شما دیده نمیشه اما کاری از دستمون بر نمیاد،به نظرم انتقادتون درست نیست چون حقوق شما رو کسای دیگه باید بدن
Iran (Islamic Republic of)
saeed
۱۷:۳۹ ۱۳ تير ۱۳۹۴
با سلام
دوست داشتم که یکی از مهمانان برنامه یکی از مردم مظلوم یمن باشد و حال و هوای این مردم مظلوم را ندا کند
Iran (Islamic Republic of)
گيلانغربي
۱۷:۳۶ ۱۳ تير ۱۳۹۴
احسان عزيز در مسير زندگي هميشه سراشيني وجود داره و هميشه هستند کساني که دوست ندارند موفقيت ديگران را ببينند بقول اون بزرگوار که به قطار ايستاده کسي سنگ نمي زنه ...راهت را ادامه بده و از خداوند هميشه کمک بخواه مطمئن باش کاري که براي خدا باشه ارزشمنده و با حرفهاي بيهوده ديگران خراب نمي شه ...انشااله موفق و سلامت باشي و بازهم مثل گذشته راهت ادامه داشته باشي و هيچ وقت نااميد نشي ...
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۷:۳۲ ۱۳ تير ۱۳۹۴
45 میلیون خیلی کمه.
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا قمر شو شتری
۱۷:۲۱ ۱۳ تير ۱۳۹۴
سلام بر جناب احسان خان و دست اندر کاران برنامه ماه عسل خسته نباشید .بنده فکر میکنم برنامه های سال های گذشته های شما بهتر از امسال بوده
Iran (Islamic Republic of)
afsar
۱۷:۱۸ ۱۳ تير ۱۳۹۴
برنامه برنامه آقااحسان خدا اجرت رابده
Iran (Islamic Republic of)
akbar
۱۷:۱۶ ۱۳ تير ۱۳۹۴
برنامه ماه عسل عالیه به کوریه چشم دشمنان وبیگانگان فقط ماه عسل واحسان علی خانی
Iran (Islamic Republic of)
یه جوون ایرانی
۱۷:۱۴ ۱۳ تير ۱۳۹۴
اره خب منتقدین به اصطلاح فهیم همه ی مشکلاتشون حل شده کاری براشون نمونده بود گیر دادن به مرنامه ماه عسل این چند ساله همه شاهدن احسان علیخانی چقد زحمت کشیده چقد ادم بخاطر برنامش خوشحال شدن. . .
مردمی که مشکلاتشون حل شده . . .
خانواده ای که گمشدشو پیدا کرده . . .
بچه ای که حضورش تو برنامه براش انگیزه مبارزه با بیماریش شده . . .
متاسفانه یه سری این وسط چشم ندارن ببینن. کسایی که ایران و ایرانی براشون مهم نیست کسایی که تلوزیون نگاه میکنن واسه این که ایراد بگیرن کسایی که نمیدونم اگه این همه ایراد از تلوزیون میگیرن خودشون کجان؟اگه فکر میکنن مشکلی هست پس چرا حلش نمیکنن؟میدونیم چرا!!! چون توقع دارن ماهم سریال های مزخرفی که باعث از هم پاشیدن خانواده ها میشه رو پخش کنیم مثل فلان شبکه ماهواره ای. . .
اما بهتره ساکت بشن چون ما ایرانی هستیم ما ساکت نمیشینیم که مملکتمونو یه سری ادم غرب زده ی بی فرهنگ به تاراج ببرن. . .
از همین جا تو همین و همه ی سایت های دیگه هم که خبر پخش شده مینویسم مخاطبم هم شخص اقای احسان علیخانیِ. . .
برادر محکم قدم بردار چون ماهایی که یکسال به عشق ماه رمضون منتظر برنامت میشینیم پشتتیم هرکی هم با ماست لایک کنه
Iran (Islamic Republic of)
شیبانی
۱۷:۱۲ ۱۳ تير ۱۳۹۴
احسنت 45000000تومان تقسیم حتی بر12هم کنیدمقایسه کنیدباحقوق کارگران وکارمندان
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۱۷:۰۴ ۱۳ تير ۱۳۹۴
جناب آقای حبیب رضا درجوابتون باید بگم که ایشونم نخواستن چیزی بگن.دیدین که.خودتون تاحالا اینهمه حرف های زشت و تهمت رو تحمل کردید که بدونید چه حسی داره که به خانوادت توهین بشه و این همه مدت ساکت بمونی.نه همیشه مورد عزت و احترام بودین.بخاطر همینم نمیفهمید آقای علیخانی چی کشیدن.ماهاخودمون وقتی یه فحش ازکسی میشنویم تاچه حد ناراحت و عصبانی میشیم حالا اینو مقایسه کنید بااین همه توهین و تهمت. ضمنا اگه شما نمیخواستید مبلغ حقوقتونو بگید چرا الان گفتید.و بنظرم بهتره فرق یک میلیاد و دویست میلیون تومن رو با چهل و پنج میلیون متوجه باشید.ببخشیدشما بززگترید و خیلی بهتر میدونین اما لازم دونستم بگم
Iran (Islamic Republic of)
حسین دشت بزرگ
۱۷:۰۱ ۱۳ تير ۱۳۹۴
احسان جان خواهشن به حرفاهای وطن فروشان من و تو اهمیت نده ..ما اینجا در اهواز عاشقتیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۹ ۱۳ تير ۱۳۹۴
با سلام خدمت حبیب رضا
سوتی دادی برادر
آیا حقوق هشت میلون و سیصدی کمه ؟!
معلومه شما یا قصد خراب کردن وجهه ایثارگران را داری یا همون موقع هم خط مقدم نبودی و فقط خوب شعار میدادی مثل الان
وگرنه ایثارگران واقعی خیلی طبع بلندی دارند و هیچ موقع از مسائل مادی حرفی نمی زنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۷ ۱۳ تير ۱۳۹۴
سلام جناب علیخانی, برنامه تون بسیار عالی است, اصل مردم هستند که با تمام وجود دوستون دارند, اعم بچسب, اخص بی خیال, دوستون دارم, من و خانوادهام هر روز با برنامه شما به آینده ای پیش رو بیشتر امیدوارم می شویم. به امید موفقیت روزافزون شما عزیزان
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۱۶:۵۶ ۱۳ تير ۱۳۹۴
آقا احسان وقتی ما که چهره مون تو قاب تلویزیون ننشسته و زندگی بخور نمیری داریم انقدر چشم تنگ اطرافمون داریم شما که جای خود داری. شما کارت خوبه و هوادارانت میلیونی
کور شه هر کی نمیتونه ببینه
Iran (Islamic Republic of)
عباس
۱۶:۵۰ ۱۳ تير ۱۳۹۴
سلام دستتان دردنکندبابرنامه خوبتان.همینکه باکمال ادب واحترام درمقابل ملت سرفرومیاوری وتعظیم میکنید یه دنیاارزش داره .فرق شماباکسانیکه هزاران باراشتباه مکنندامابازهم همان راه رامیروند وابدا معنای عذرخواهی رانمیخواهندبفهمندخیلی است.مجری خوب دمت گرم.دوستت داریم.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۶:۴۷ ۱۳ تير ۱۳۹۴
عذر خواهی توی یک برنامه زنده با مخاطبان میلیونی و پذیرفتن اشتباه کار هر کسی نیست،شما همیشه بهترینید،خیلی حرفا واسه گفتن داشتم ولی بگذریم...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۳ ۱۳ تير ۱۳۹۴
ماه عسل لایک داری
Germany
حبيب رضا
۱۶:۲۰ ۱۳ تير ۱۳۹۴
باسلام
جناب احسان خان
فكر ميكنيد بنده كه كودكي و نوجواني و جواني والان هم ميانسالي خود رو ميگذرانم آن هم در زماني كه دشمن بعث عراقي به كشور اسلامي مان حمله كرده و از بهداشت و ... خبري نبود و پدر و برادراني كه به خاطر عقيده به خدا و رهبري و ميهن براي دفاع از خاك سرزمينم به جبهه هاي 8 سال دفاع مقدس رفتن و با سه خواهر و مادري كه نمي داند درد كودك خوردسالش چيست بزرگ ميكند و... الان نيز همان كودك كه خود داراي بچه و زن هست و باحقوق 8300000از كار افتادگي زندگي ميكنند و بدون هيچ پوزي .... و باز به جان رهبر عزيزمان امام خامنه اي دعا ميكنند . در قبال آنها حقوق شما فكر ميكنيد كم بنظر ميرسد .
البته اين را خدمتتان عرض كنم كه امثال من خيلي زياد است و به عشق ولايت لب باز نمي كنيم چرا كه ..........
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۱۶:۵۸ ۱۳ تير ۱۳۹۴
8300000تومان؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۰ ۱۳ تير ۱۳۹۴
برنامه ماه عسل با اجرای آقای علیخانی بینندگان زیادی را پای گیرنده ها ثابت نگه داشته، اما انتقاد با رعایت چهارچوب ادب سازنده هست، به هر حال از بین سی برنامه زنده یک اشکال سهوی قابل بخشش هست و هیچ چیزی از ارزشها کم نمیکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۷ ۱۳ تير ۱۳۹۴
چی شد همه نظرتون عوض شد.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۶:۰۶ ۱۳ تير ۱۳۹۴
خیلی کم حقوق میگیری نسبت به کاری که انجام میدی البته ارزش کارت اینقد بالاس که نمیشه واسش قیمت گذاشت اونایی که بهت تهمت زدن باید خجالت بکشن کارت درسته اجرت با خدا
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۶:۰۱ ۱۳ تير ۱۳۹۴
برنامه تان عالیه بزارید دیگران هرچی میخوان بگن
Iran (Islamic Republic of)
ایرونی
۱۵:۵۹ ۱۳ تير ۱۳۹۴
سلام
آقای علیخانی من به عنوان ی بیننده از خودتون برنامتون و موضوعاتتون خیلی خوشم میاد و باید بگم دستت درد نکنه و به قول معروف "دمت گرم"
اینایی هم که مخالفن خب مگه همین ی کانال اون ساعت برنامه داره، خب ی کانال دیگه رو نگاه کنن
منم از ی برنامه ممکنه بدم بیاد دلیل نمیشه به عوامل اون برنامه که خیلی هم براش زحمت کشیدن توهین و بی احترامی کنم
Canada
داریوش
۱۵:۵۰ ۱۳ تير ۱۳۹۴
عالی هستین آقای علیخانی،دست مریزاد به همه ماه عسلیها.
اگه تنها و تنها و تنها اثر ماه عسل یک تلنگر به درون یک انسان باشد ماه عسل همه رسالت خود را انجام داده است..
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۱۵:۴۰ ۱۳ تير ۱۳۹۴
احسان جان سلام برنامه ات عالی است .
درختی که میوه داره سنگ می خوره
ناراحت نباش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۳ ۱۳ تير ۱۳۹۴
آقای علیخانی.
من ب نمایندگی از کل مردم این کشور از شما عذر میخام.عوض سالومه من و تو از شما عذر میخوام .
احسان کسیکه حرف تورو نمیفهمه
کسیکه ادعا میکنه حالت چهرت مصنوعیه
کسیکه میگه دستات ناپاکه
کسیکه حرف بی ربط در موردت میزنه
مطمئن باش یه مشکلی داره.یه عقده ای داره.دستش ب بزرگتر از تو نرسیده که یقشوبگیره که پشت سرتو حرف میزنه...
خانوم سالومه شما که ادعا میکنی احسان بده.دستاش ناپاکه.حرفاش دروغه و صورتش پلاستیکیه ..
تو که خوبی.توکه پاکی گه احسان اون پسر بچه ی ۸ ساله رو آورد وبه مردم معرفی کرد و خیلیا اقدام کردن کمکش کنن تو چیکار کردی؟نشستی زیر یه کولر و داری پیام مینویسی؟
Iran (Islamic Republic of)
مهدي سالمي علويان
۱۵:۲۹ ۱۳ تير ۱۳۹۴
با سلام واحترام وبا آرزوي قبولي طاعات وعبادات ملت بزرگ ايران.
با توجه به اشتباه مجري بزرگ جناب آقاي احسان عليخاني بابت اجراي چند قسمت از برنامه ماه عسل،
ولي جاي تقدير وتشكر دارد بابت عذرخواهي اين مجري بزرگ كه خود اين موضوع درسي بزرگ براي كساني است كه در عرصه فرهنگي سياسي واجتماعي مشغول هستند.
هيچ شخصي بدوراز خطا نيست مهم اين است كه مواظب باشيم خطا نكنيم ودر صورت خطا مثل آقاي احسان عليخاني عزيزاز مردم بزرگمان، حداقل معذرت بخواهيم.
موفق باشيد.
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۱۵:۲۶ ۱۳ تير ۱۳۹۴
سلام هرکس کارنیکی کند پاسخش را میبیند.
در پناه آفریدگار
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۵:۲۴ ۱۳ تير ۱۳۹۴
شب عید کی برنامه اجرا می کرد؟؟؟؟؟ شما که گفتی من اجرای دیگه ای ندارم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۱ ۱۳ تير ۱۳۹۴
اون وبژه برنامه است !!! منظور ایشون برنامه روتین بود .
کاش فرق این دو تا رو میفهمیدید !!!
حداقل با دقت گوش کنید !
Iran (Islamic Republic of)
سارا
۱۵:۲۳ ۱۳ تير ۱۳۹۴
آقای علیخانی حرفای اون مجری کثیف بی ارزش تر از خودشه' نباید براتون مهم باشه'
-
ناشناس
۱۵:۲۲ ۱۳ تير ۱۳۹۴
تورا به خدا حیف شما نیست که از دست اون وطن فروشهای کثیف ناراحت میشین اونا اگه انسان بودند توی کشور خودشون جایگاه داشتند نه که برن اون ور وبرا چندر غاز توهین هایی که لایق خودشون هست به شما بکنند.خدا یاور شماست شک نکنید .از بروجرد
Iran (Islamic Republic of)
امیررضا
۱۵:۱۳ ۱۳ تير ۱۳۹۴
باسلام خدمت آقای علیخانی باتمام وجود وتوکل برخدابه کارت ادامه بده بعضی ها چشم دیدن چنین برنامه های روندارند همین که آدم به اشتباهش پی ببره وبعد اصلاحش کنه وبیادمعذرت خواهی کنه وقبول داشته باشه که اشتباه شده خودش یه کاربزرگیه.....خداقوت
Iran (Islamic Republic of)
mehran
۱۵:۱۱ ۱۳ تير ۱۳۹۴
بنده خدا داره زحمت میکشه پارسال تونست یه مادری را از چشم انتظاری در بیاره هیچ کس نیومد ازش یه تشکر خشک و خالی بکنه حالا یه اشتباهی شده مگه ولش می کنن !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۰ ۱۳ تير ۱۳۹۴
اهای شبکه ی کثیف منو تو اینو بدونبد ک اون بچه ی کوچیک ب کار کردنش افتخار میکرد .خجالت نمی کشید.
حالا ک این برنامه باعث شده ک عده ای دلشون بسوزه و ب فقرا کمک کنن شما ساز مخالف نزنید و وقتی عقل و فهمتون ب این چیزا قد نمیده دخالت اضافی نکنید.
خیر ک نمیرسونی لا اقل شرو کم کن.
Iran (Islamic Republic of)
نجات
۱۵:۰۶ ۱۳ تير ۱۳۹۴
اصلاً من از سوژه های غم انگیز بیشتر لذت می برم.
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۱۴:۵۶ ۱۳ تير ۱۳۹۴
منم وقتی درمورد دستمزد انچنانی آقای علیخانی میشنیدم خوب راستش ناراحت شدم اما وقتی خود آقای علیخانی از خودشون دفاع کردند ومن حس میکنم که دران لحظات دم افطار با زبان روزه نمیتونه دروغ بگه از خودم بدم اومد که زود قضاوت کردم... خسته نباشید آقای علیخانی. به امید موفقیت شما
Iran (Islamic Republic of)
احسان
۱۴:۵۲ ۱۳ تير ۱۳۹۴
احسان جون دوست داریم
سالومه هم غلط کرده با حرفاش
برن خود همجنس گراشونو جمع کنن بسه
ادامه بده شما دادا
Iran (Islamic Republic of)
نبی
۱۴:۵۰ ۱۳ تير ۱۳۹۴
همین که قبول کردی اشتباه کردی کافیه ،من خودمم ازکارت بدم آمد
Iran (Islamic Republic of)
مجیدبقایی
۱۴:۴۹ ۱۳ تير ۱۳۹۴
باسلام وعرض خسته نباشیدخدمت دوست عزیزم آقای احسان عالیخانی.
الهی خدا خیرت بده عزیزم من دانشجوی کارشناسی ارشد رشته علوم سیاسی توگیلان هستم آماده ام با دوتا بچه هام بیام ودست تک تک اعضاتون رو ببوسم وهرکمکی که بخواهی بهتون بکنیم،بخاطرماطرفداران محکم به کار عالیتون ادامه بدهید.دوستتون داریم.(این متن صحیح است)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۶ ۱۳ تير ۱۳۹۴
واقعا مردی
۱۲
آخرین اخبار