ساری؛

100 طرح نیمه تمام ورزشی در مازندران

معاون توسعه منابع انسانی و سرمایه مازندران گفت: دستگاه ورزش مازندران از مشارکت خیران برای تکمیل طرحهای ورزشی به گرمی استقبال می کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران از ساری؛ با روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان ها در با اشاره به نیمه کاره بودن پروژه های بی شمار ورزشی در سطح استان گفت: ورزش و جوانان استان برای تکمیل این پروژه ها به مشارکت خیرین احتیاج دارد.

وی با اشاره به اینکه قانون برای پیشبرد اهداف راهکاری های خوبی برای ورزش تعیین کرده،افزود: بند (ب) تبصره 13 و بند (ح) تبصره 20 برای مشارکت خیرین برای ورزش و جوانان و آموزش و پرورش تعیین شده است.

معاون توسعه منابع انسانی و سرمایه ورزش و جوانان مازندران تصریح کرد: مطالبات و انتظاری که مردم دارند این است که هرچه سریعتر به هر نحوی پروژه های نیمه تمام استان تکمیل شود.

محمدی از حساب هدایای خاص عموم مردم برای حمایت از ورزش خبر داد و گفت: وزارت ورزش به دنبال راه کاری است تا پروژه های ناتمام با مشارکت مردم و خیرین به بهره برداری برسد.

وی با اشاره به ابنکه مجمع خیرین ورزش یار باید از هر نظر از سوی مسئولان حمایت شوند، افزود: برای ایجاد تفاهم بین ورزش و خیرین باید راه های خوبی از جمله تسهیلات بانکی آسان و بدون نوبت برای آنها درنظر گرفته شود.

معاون توسعه منابع انسانی و سرمایه ورزش و جوانان مازندران با بیان اینکه خیرین ورزش از سوی روسا ادارات شناسایی شوند،تصریح کرد: طرح نیمه تمام در استان وجود دارد که با حمایت مسئولان ارشد استان، جذب اعتبار کافی و همچنین مشارکت خیران این پروژه ها می تواند زودتر به بهره برداری برسند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.