اصفهان؛

مشارکت بیش از 83 هزار حامی در حمایت از یتیم های استان اصفهان

معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد استان اصفهان گفت: بیش از 83 هزار حامی در حمایت از یتیم های استان اصفهان با کمیته امداد استان اصفهان همکاری می کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران سوادکوهی با اشاره به هفته اطعام نیازمندان و اکرام ایتام افزود: این هفته همزمان با ولادت کریم اهل بیت، امام حسن مجتبی(ع) از پنجشنبه پانزدهم ماه مبارک رمضان آغاز و تا روز چهارشنبه بیست و یکم این ماه سالروز شهادت حضرت علی (ع) ادامه دارد. 

وی افزود: کمیته امداد امام خمینی (ره) به منظور استفاده از مشارکت مردمی در رسیدگی به نیازمندان طرح اکرام ایتام و طرح محسنین را در طول سال اجرا می کند. 

معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد استان اصفهان بیان داشت: طرح محسنین مربوط به کودکانی است که یا پدر و مادر از یکدیگر جدا شده و تحت سرپرستی مادرشان هستند و یا اینکه پدرشان در قید حیات است، اما به هردلیل قادر به تامین معاش خانواده نیست. 

وی ادامه داد: 39 هزار و 700 یتیم در استان اصفهان تحت پوشش کمیته امداد هستند که با مشارکت خیرین و حامیان از آن ها حمایت می شود. 

سوادکوهی افزود: بیش از 83 هزار حامی در حمایت از یتیم های استان اصفهان با کمیته امداد استان اصفهان همکاری می کنند.
وی از جذب حامی خبر داد و گفت: دفاتر کمیته امداد در استان اصفهان و همچنین پایگاه های ویژه این کمیته در لیالی قدر و روز بیست و یکم ماه مبارک رمضان در مساجد و محل های برگزاری مراسم احیاء شب قدر آماده ثبت نام از حامیان می باشد.



انتهای پیام/گ

برچسب ها: مشارکت ، معاون ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.