محسن حاجی پور:

ای کاش شورای فنی اهمیت بیشتری برای قانونمداری قائل می شد

نفر نخست وزن 59 کیلو رقابت های انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی نسبت به تصمیم شورای فنی مبنی بر فرصت دوباره به حمید سوریان موضع گرفت.

محسن حاجی پور در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب افزود:از این که شورای فنی به حمید سوریان شانس مجددی داده تا او بتواند خودش را مهیای حضور در مسابقات جهانی کند اصلاً ناراحت نیستم چرا که در هر صورت سوریان از نوابغ کشتی و قهرمان ارزنده ملی کشورمان است که بارها در میادین مختلف افتخار آفرینی کرده اما اعتقاد دارم شرایط خاص و ویژه حمید باید قبل از رقابت های انتخابی در نظر گرفته می شد و در واقع با تصمیم جدید شورای فنی قانونمداری زیر سوال رفت.

وی تصریح کرد:به هر حال من به عنوان یک کشتی گیر وظیفه ام حضور موفق روی تشک است و همانطور که در سال هایی که در کشتی هستم ثابت کردم همیشه به نظر و تصمیم کادر فنی احترام گذاشتم و از این پس نیز همین طور خواهد بود.

دارنده مدال برنز آسیا اضافه کرد:در سال گذشته برای حضور در رقابت های مختلف بارها وزن کم کردم و هر کجا که مربیان گفتند کشتی گرفتم و همواره به قانون احترام گذاشتم،در رقابت های انتخابی نیز با شکست تمامی رقبا قهرمان شدم و بازهم برای آنکه به دوبنده تیم ملی برسم هر کجای دیگرکه لازم باشد کشتی خواهم گرفت.

حاجی پورخاطرنشان کرد:در حال حاضر تمریناتم را با جدیت دنبال می کنم و قرار است اواخر ماه جاری به همراه حمید سوریان و عبدالمحمد پاپی به تورنمنت لهستان اعزام شویم؛امیدوارم هر کدام از ما بهتر بود به حقش که همانا پوشیدن دوبنده تیم ملی در رقابت های جهانی است برسد هر چند موفقیت تیم ملی در ارجحیت قرار دارد.

انتهای پیام/

.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار