رودهن؛

تشکیل انجمن های هنری در فرهنگسرای مهر بومهن

رئییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پردیس از تشکیل انجمن های هنری در فرهنگسرای مهر بومهن خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از رودهن، حجت الاسلام مجید عبداللهی در باره ی فعالیت فرهنگسراها در سطح شهرستان پردیس گفت: درحال حاضر دو فرهنگسرا شامل فرهنگسرای مهر بومهن و ولایت جوان در سعیدآباد جاجرود در حال فعالیت می باشند اما از لحاظ ساختاری مشکلاتی را داشته اند که برطرف شده است.

وی در رابطه با حوزه فعالیت فرهنگسراها گفت: فرهنگسراها علاوه بر اینکه در زمینه های کلاس های آموزشی فرهنگی فعال هستند ،در زمینه های کلاس های قرآنی ،مشاوره، برنامه های اموزشی و کلاس های تقویتی هم فعال می باشند که شهروندان درهمه ی رده های سنی می توانند در ترم تابستانی ثبت نام و بهره ببرند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پردیس درباره ی انجمن ها ی تشکیل شده افزود: یکی ازمهمترین کارهای انجام شده ایجاد انجمن ها ی نمایش ،موسیقی و انجمن سینمای جوان است که کلاس هایی را هم دراین حیطه برگزار شده ودرحال پیگیری انجمن هنرهای تجسمی و شعرو ادب هم هستیم .

عبداللهی با ذکر اینکه تعداد این فرهنگسراها جوابگوی جمعیت این شهرستان نخواهد بود ادامه داد : :باتوجه به رشد جمعیت در شهرستان پردیس ،نیاز به زیرساخت ها و موقعیت های متعدد وامکانات فضایی است تا فرهنگسراهای متعدد، مجتمع های فرهنگی هنری بیشتری تاسیس گردد و مردم بتوانند از امکانات آن استفاده کنند که پیگیر این موضوع هستیم.

وی در خاتمه گفت: کلاس هایی را برای تقویت مدرسان قرآنی در سه دوره داریم که مردم می توانند ثبت نام کنند و هدف از ایجاد این کلاس ها در زمینه های گوناگون ،رفاه شهروندان در جهت نیاز های آنان در حوزه های آموزشی و فرهنگی است.

انتهای پیام/گ


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.