اعلام عناوین هفته تامین اجتماعی

مشاور مدیرعامل و مدیر کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی عناوین ایام هفته تأمین اجتماعی را اعلام کرد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران به نقل ازاداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، امیرعباس تقی پوربااشاره به اعلام عناوین هفته تأمین اجتماعی اظهارکرد: ایام هفته تأمین اجتماعی بر اساس مأموریت ها و راهبردهای مرتبط با این سازمان نامگذاری شده اند.

وی افزود: هفته تأمین اجتماعی سالجاری از روز جمعه 19تیر ماه آغاز و تا پنج شنبه 25 تیرماه ادامه دارد.

تقی پور تصریح کرد: ایام این هفته به ترتیب با عنوان" تأمین اجتماعی و پاسخگویی"، " کارآمدی سازمان تأمین اجتماعی با خدمات غیرحضوری"،" تأمین اجتماعی؛ زنان و کرامت خانواده"، " تأمین اجتماعی، همدلی و همزبانی با شرکای اجتماعی و اقتصاد مقاومتی"، " تأمین اجتماعی، تلاش و خدمت صادقانه"، " رفاه، سلامت و فرهنگ تأمین اجتماعی"، "تأمین اجتماعی، مشارکت، خلاقیت و بهره وری" نامگذاری شده است.

مدیر کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی تاکیدکرد: در ایام هفته تأمین اجتماعی برنامه های مختلفی برای معرفی خدمات این سازمان و ارتقای تعامل با شرکای اجتماعی در نظر گرفته شده است.

وی افزود: تجدید میثاق با امام راحل(ره)، دیدار و گفت و گو با مسئولان کشوری، برگزاری نشست خبری مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با اصحاب رسانه، حضور مدیرعامل سازمان در جمع کارگران و بیمه شدگان و گفت وگو با آنان و دیدار با کانون های کارگری، کارفرمایی و بازنشستگی از برنامه های هفته تأمین اجتماعی است.

تقی پوردرپایان گفت: همزمانی هفته تأمین اجتماعی با ایام ماه مبارک رمضان، امکان استفاده از این ظرفیت را فراهم کرده است و در یک برنامه هماهنگ بیش از 500 تن از مدیران و روسای شعب این سازمان در سراسر کشور با حضور در مساجد به پرسش های بیمه شدگان، مستمری بگیران و کارفرمایان پاسخ داده و مسائل آنان را بررسی خواهند کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار