زنجان؛

هشدار پليس فتا استان نسبت به ايميل‌هاي دريافتي و ارسالی

پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات فرماندهي انتظامي استان زنجان با هشدار به شهروندان نسبت به ايميل‌هاي دريافتي و ارسالي از دستگيري عامل ايجاد مزاحمت از طريق ايميل خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از زنجان؛ شعبانپور با اعلام این خبر گفت: فردي با مراجعه به پليس فتا از سوءاستفاده از ايميل خود اعلام شكايت كرد.

وي افزود: کارشناسان پليس فتا در تحقيقات خود دريافتند متهم يا متهمان به مشخصات ايميل اين شهروند دسترسي پيدا كرده و اقدام به ايجاد مزاحمت براي ديگران مي كنند.

رئيس پليس فتاي فرماندهي انتظامي استان زنجان تاكيد كرد: تحقيقات در اين زمينه آغاز و ماموران موفق شدند عامل ايجاد مزاحمت را به نام "ش – ع" را شناسايي و دستگير كنند.

اين مقام انتظامي گفت: متهم در بازجويي هاي صورت گرفته اعتراف كرد شاكي با وي همكلاس بوده و پس از ورود به ايميلش به دليل عدم رعايت اصول امنيتي منجر شد تا من به ايميل شاكي دسترسي داشته باشم و سپس پسورد او را تغيير و مانع از دسترسي شاكي به پروفايلش شوم.

شعبانپور با تاكيد بر اين كه در اين خصوص پرونده تشكيل و متهم به دادسرا معرفي شد به شهروندان هشدار داد تا نسبت به ايميل‌هاي دريافتي و ارسالي هوشياري لازم را داشته باشند تا به دام شيادان نيافتند.


انتهای پیام/س

برچسب ها: هشدار ، ایمیل ، فتا ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.