نظری جویباری:

قرارداد کرار برای فصل آتی تنظیم شده خواهد بود

عضو کمیته نقل و انتقالات گفت: جلسه خوبی امروز با مدیر برنامه‌های جاسم کرار داشتیم و قرار شد این بازیکن در تیم بماند، اما قرارداد او را برای فصل آتی تنظیم کردیم.

قرارداد کرار برای فصل آتی تنظیم شده خواهد بودعلی نظری جویباری در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص وضعیت کرار اظهار داشت: امروز با مدیر برنامه‌های کرار صحبت کرده‌ایم و به نتایج خوبی هم رسیدیم و باید بگویم که توافق کامل کرده‌ایم حتی از نظر مبلغی نیز توافقات صورت گرفت و قرار شد کرار سه‌شنبه به ایران بیاید و ما در نظر داریم قسط اول را به این بازیکن پرداخت کنیم تا او به تمرین برود قرار داد کرار را طوری تنظیم کرده‌ایم که در ابتدا پیش پرداخت اول به آن پرداخت گردد و در نهایت طی هر بازی پول مطالبات این بازیکن در نظر گرفته شده و ده درصد پایانی را نیز در آخر به او پرداخت خواهیم کرد. 
 
وی در خصوص مشکل صدور رضایت نامه روزبه چشمی افزود: باشگاه استقلال برای دریافت رضایت نامه روزبه چشمی به باشگاه صبا نامه‌ای را ارسال و درخواست خود را اعلام کرده‌ بود، همچنین باشگاه صبا نیز اعلام کرد که باید برای دریافت رضایت نامه چشمی 370 میلیون به حساب این باشگاه واریز نماییم و ما بعد از ظهر همان روز به حساب باشگاه صبا مبلغ 370 میلیون تومان پول ریختیم و فیش واریزی را در اختیار داریم و مهم نیست این باشگاه رضایت نامه بدهد یا ندهد ما طبق قرار پول را واریز کرده‌ایم و مشکلی خاصی در این زمینه نخواهیم داشت.
 
وی افزود: بعد از این که تیم تکمیل شد و تیم اردو خود را پشت سر گذاشت به طور حتم قرارداد تمام بازیکنان در هیئت فوتبال استان تهران به ثبت خواهد رسید. 
 
جوبیاری در خصوص امید جویباری افزود: امروز یا فردا مذاکره با ابراهیمی نهایی می‌شود و قرارداد جدید را با این بازیکن امضا می‌کنیم و تا فردا تیم تکمیل میشود. 
 
وی در خصوص وضعیت یعقوب کریمی عنوان کرد: ما از باشگاه سپاهان درخواست کردیم که رضایت نامه یعقوب کریمی را صادر کند که این باشگاه برای موافقت با این مساله مبلغ 400 میلیون تومان را اعلام کرد، اما یعقوب کریمی خودش عنوان کرد که رضایت نامه‌اش را می‌گیرد و با توجه به مبلغ پیشنهادی سپاهان فکر نمی‌کنم چنین پولی را تامین کنیم. 
 
وی در واکنش به شایع مذاکره‌اش با سید جلال حسینی به همراه رحمتی در شب گذشته بیان کرد: مگر من زن بچه ندارم که هر شب مرا به یک مهمانی می‌فرستید تا به این لحظه حتی یک لحظه هم با حسینی حرف نزده‌ام و او را ندیده‌ام تنها یک بار قرار بود این بازیکن با امیری جلسه داشته باشد که حتی این بازیکن در این جلسه حاضر نشده است غیر از این ما هیچ جلسه‌ای با سید جلال حسینی نداشته‌ایم و من در خصوص این قضیه قسم می‌خورم اطمینان داشته باشید اگر ما با این بازیکن مذاکره داشته باشیم بدون تعارف به شما اعلام می‌کردیم همان طور که می‌دانید تا به امروز هر بازیکنی که به باشگاه آمده شما خبرنگاران از حظور آن آگاه شده‌اید. 
 
وی درباره شایعه حضور سزار بازیکن برزیلی باشگاه استقلال افزود: چیزی در خصوص اسم سزار نشنیدم که اسم این بازیکن در مغزم نیست ما قصد داریم یک مهاجم و یک هافبک برزیلی را جذب کنیم، اما هنوز به توافقات اولیه نرسیدیم و اگر توافقات صورت بگیرد این بازیکنان به ایران می‌آیند تا مقدمات قرارداد نهایی آنها آنجام شود. 
 
وی بیان کرد: امروز پیش قسط قرارداد رحمتی را ‌به حساب او واریز کردیم و همان طور که می‌دانید رحمتی به خاطر رضایت نامه چشمی تا به امروز پولی دریافت نکرده بود. 
 
جویباری عنوان کرد: امروز صبح جلسه خوبی با حامی مالی وزارت و ورزش و جوانان داشتیم و این جلسه نتیجه بخش بود و فکر می‌کنم تا فردا 10 صبح این مساله نهایی شود و این حامی مالی‌های یکی از حامی مالی باشگاه استقلال خواهد بود و باید بگویم نام حامی مالی یادم نیست، اما صحبت‌های اولیه که امروز داشته‌ایم قابل قبول بود. 
 
جویباری افزود: یعقوب کریمی بازیکن ما خواهد بود و اگر باشگاه سپاهان رضایت نامه‌اش را صادر کند و این بازیکن با استقلال قرارداد ببندد جزو سهمیه ‌های لیگ برتری ما حساب نمی‌یاد و جزو سهمیه‌ بزرگسالان ما خواهد بود. 
 
وی عنوان کرد: اگر امروز قرارداد امید ابراهیمی را نهایی کنیم کار باشگاه برای جذب بازیکنان داخلی تمام می‌شود و باید به سراغ جذب بازیکنان خارجی برویم. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار