انوشیروانی:

لیست اولیه تا اخر هفته مشخص می شود

اگر فدراسیون هرچه سریعتر لیست را به ما تحویل بدهد تا آخرهفته اسامی وزنه برداران برای اردوی تیم ملی جوانان را انتخاب می کنیم.

سرمربی جدید تیم ملی وزنه برداری جوانان در خصوص اعلام لیست اولیه تیم جوانان در گفت و گو با خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: باید اول لیست را از فدراسیون بگیریم و پس از آن با توجه به رکوردها و شرایط سنی وزنه برداران را برای حضور در اردوی تیم ملی جوانان انتخاب کنیم.

وی ادامه داد: ما 2 رده سنی 17 تا 18 و 19 تا 20 سال داریم. به گروه اول با این دیگاه نگاه می کنیم که در 3 سال آینده بتوانند پشتیبان تیم بزرگسالان باشند و گروه دوم از این حیث اهمیت دارد که از بین آن ها وزنه برداران خوب را انتخاب و درصورت موافقت توکلی سرمربي بزرگسالان برای المپیک 2016 ریو اعزام می کنیم. 


انوشیروانی با اشاره به نحوه انتخاب وزنه برداران برای دعوت به اردو بیان کرد: با توجه به رکوردهای ورودی که مشخص شده گروه بندی کرده و هر گروه یک هفته در اردو تمرین می کند. پس از آن نفرات انتخابی اوایل شهریورماه سال جاری در یک اردوی 15 روزه شرکت خواهند کرد و از بین آن ها نفرات منتخب به اردو دعوت می شوند. 


سجاد انوشیروانی در ادامه تصریح کرد: مطمئن هستیم نفرات حاضر در اردوی 15 روزه در مسابقات قهرمانی کشور مدال کسب خواهند کرد. البته در این رقابت ها هم شرایط روحی روانی اردو نشینان را مدنظر قرار می دهیم وسپس نفرات نهایی تیم ملی جوانان را پس از قهرمانی کشور انتخاب می کنیم. 


وی درپایان خاطر نشان کرد: هدف اصلی ما انتخاب یک تیم کامل و منسجم است که بتوانیم در رقابت های مختلف نتایج درخشانی به دست بیاوریم و پاسخ اعتماد فدراسیون را بدهیم. از اهداف دیگر ما، ارتباط با ملی پوشان است که بتوانیم کنترل کافی را برای نبود مشکل دوپینگ داشته باشیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار