اخبار مناطق شهرداری تهران را در یک کلیک بخوانید

تهران شهر بزرگی است که برای ارتقای سطح کیفی زندگی در آن شهرداری های مناطق در گوشه و کنار آن طرح های مختلفی را اجرا می کنند، در این گزارش می توانید تمامی اخبار مربوط به این اقدامات را بخوانید.

رفع مشکلات ترافیکی خیابان کارگر شمالی

نصرالله حبیبی رئیس اداره خدمات شهری منطقه 6 در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان ، اظهار کرد: با توجه به پیش روی نامتعارفی که دانشکده ژئو فیزیک دانشگاه تهران به محدوده خیابان‌های نوزدهم و بیستم خیابان کارگر شمالی داشت، مشکلات ترافیکی را ایجاد و از سوی دیگر تعرض این دانشکده به خیابان‌های اطراف سلامت دانشجویان و شهروندان ساکن در این محدوده را تهدید می‌کرد که به همین جهت طرح تعریض خیابان‌ کارگر شمالی در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: اجرای طرح امتداد خیابان کارگر  شمالی به شهرک والفجر ، توسط شهرداری منطقه نسبت به رفع معارضان این محدوده از جمله بخش‌هایی از اراضی دانشکده ژئو فیزیک دانشگاه تهران، سازمان هوا و فضا و ایستگاه هواشناسی در دستور کار است.

رئیس اداره خدمات شهری منطقه  در پایان اشاره کرد: این اقدام در راستای درخواست ، تسهیل در تردد شهروندان و حفظ امنیت آن‌ها صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.