قرارداد تادئو توافقی با پرسپولیس فسخ می‌شود/ ضرغام اسماعیل با وکالت در باشگاه پرسپولیس

مهاجم برزیلی پرسپولیس همچنان در تمرینات پرسپولیس حاضر نشده است گویا این بازیکن به صورت توافقی از جمع سرخپوشان جدا خواهد شد.

قرارداد تادئو توافقی با پرسپولیس فسخ می‌شود/ ضرغام اسماعیل با وکالت در باشگاه پرسپولیسبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، تادئو مهاجم برزیلی سرخپوشان با توجه به عملکرد ضعیفی که در لیگ 14 فوتبال ایران داشت در لیست مازاد برانکو ایوانکوویچ قرار گرفت. 
 
البته این بازیکن با پرسپولیس قرارداد دارد و باید به صورت توافقی قراردادش ثبت شود از گوشه کنار شنیدیم باشگاه پرسپولیس طی ارسال چند نامه به خود این بازیکن توافق کردند که قرارداد تادئو فسخ شود، البته باید بر سر پرداخت مبلغ قرارداد این بازیکن مذاکرات نهایی صورت گیرد.
 
**مدیر برنامه ضرغام اسماعیل با وکالت نامه به باشگاه پرسپولیس می‌رود
 
 بازیکن جوان تیم ملی عراق در لیست برانکو ایوانکوویچ قرار گرفته بود و طی چندین جلسه باشگاه پرسپولیس با این بازیکن به توافق رسیده است.
مدیر برنامه ضرغام اسماعیل از نیم فصل نقل و انتقالات لیگ چهاردهم مذاکراتش را با پرسپولیس آغاز کرده بود، اما به توافق نهایی نرسیده چون مبلغ درخواستی این بازیکن از سرخپوشان زیاد بوده است.

با این حال شنیده می‌شود که پرسپولیس با این بازیکن به توافق ابتدایی رسیده و فقط بحث برسر مسائل مالی ایجاد شده است.

نکته  قابل توجه این است که مدیر برنامه‌های اسماعیل وکالت‌نامه رسمی از این بازیکن ندارد و این شخص به عنوان یک واسطه پای میز مذاکره با سرخپوشان نشسته است و به همین خاطر قرار است مدیر برنامه بازیکن عراقی طی روزهای آینده وکالتی از این بازیکن بگیرد و به باشگاه پرسپولیس بدهد. 
 
 
** تست بازیکن کروات پرسپولیس در ذوب آهن

 بازیکن کروات پرسپولیس پیش از عقد قرارداد بر سر تمرینات ذوب آهن حاضر شد
 
 طبق شنیده‌ها ماری مدافع کروات که چند روزی است به پرسپولیس ملحق شده و پیش از عقد قرارداد با سرخپوشان به مدت سه روز در اصفهان و زیر نظر یحیی گل محمدی تست فنی داد.

از گوشه و کنار شنیدیم که این بازیکن در تست فنی مورد قبول واقع نشده است و پس از آن به تهران آمده و با پرسپولیس قرارداد امضا کرده است و حتی روز گذشته با حضور در هیئت استان تهران قراردادش را به ثبت رسانده است.
 
**با توجه به رای فیفا، پرسپولیس جریمه نقدی پرداخت می‌کند

 
ساعتی پیش خبری در خبرگذاری‌ها منتشر شد مبنی بر سقوط پرسپولیس به دسته پایین تر، اما مسئولان باشگاه پرسپولیس اعتقاد دیگری دارند. 
مسئولان باشگاه پرسپولیس بر این باورند که در زمان حضور محمدرضا خلعتبری در پرسپولیس هیچ تخلفی صورت نگرفته و زمان ثبت قرارداد او به درستی اعلام شده است.

البته سرخپوشان قبول دارند که خلعتبری در یک بازی بدون آی تی سی بازی کرده و حتی فیفا هم پرسپولیس را جریمه نقدی کرده است بر همین اساس پرسپولیسی‌ها تنها موظف‌اند جریمه نقدی پرداخت کنند و هیچ نامه‌ای مبنی بر کسر امتیاز از پرسپولیس توسط فیفا به فدراسیون فوتبال ایران ابلاغ نشده است.
 
در ضمن زمستان سال گذشته نامه‌ای از سوی فیفا به باشگاه پرسپولیس ابلاغ شده بود.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار