مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان مطرح کرد

مصرف 14.5 میلیون متر مکعب استان اصفهان در زمان پیک مصرف

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: این استانت با جمعیت 4میلیونی در زمان پیک مصرف در حدود 14.5 میلیون متر مکعب آب مصرف می کند.

هاشم امینی در گفتگو با خبرنگار حوزه انرژی  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: حوزه آب‌رسانی استان اصفهان شامل 56 شهر و 300 روستا است که این جمعیت 4 میلیونی در زمان پیک مصرف در حدود 14.5 میلیون متر مکعب آب مصرف می کنند.

وی در ادامه تصریح کرد:آبی که در حال حاضر در شبکه است حاصل آب زاینده رود، آب تصفیه خانه‌ها،چاه های فلمن و چاه های متفرقه است که با این حال کفاف مشترکین ما را در پیک مصرف نمی دهد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان افزود:در سال گذشته شرایط آب شرب استان سخت تر از امسال بود به گونه ای که ما حجم 1100 لیتر از آب چاه های فلمن را در مدار نداشتیم اما توانستیم با همکاری رسانه ها و برخورد با مشترکین پرمصرف و راه اندازی تله متری مدیریت فشار بحران آب را پشت سر بگذاریم.

امینی در خصوص کسری آب گفت:تعداد چاه ها در محدوده طرح آب‌رسانی که داخل شهر است بیش از 100 حلقه چاه است و حدود 700 الی 800 لیتر جداگانه از چاه های متفرقه برداشت می کنیم که با این حال امسال در زمان پیک مصرف با کسری 1.3 متر مکعب رو به رو هستیم.

وی در ادامه بیان کرد:برای امسال نیز با برنامه ریزی ها و همراهی مردم امیدواریم با کمبود مواجه نباشیم که بدون شک صرفه جویی 20 الی 30 درصدی تاثیر گذار در این امر خواهد بود.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان تصریح کرد:ما با این میزان تولید آب باید به دنبال پیوستن مدار جدید تولید به مدار فعلی باشیم که این همان سامانه دوم آب‌رسانی به اصفهان بزرگ است که هرچه زودتر به شبکه توزیع آب استان اضافه شود که مشکل اصفهان را حل خواهد کرد.

وی در ادامه در توضیح برنامه های مدنظر سازمان آب و فاضلاب گفت:راه اندازی گروه مروجین مصرف برای اخطار به مشترکین پر مصرف،برخورد با انشعابات غیر مجاز،هشدار به مشترکینی که آب آن‌ها در آستانه قطع قرار دارد از نمونه برنامه های این سازمان است.همچنین در توزیع آب نیز با احتیاط بیشتری عمل خواهیم کرد.

امینی در پایان خاطرنشان کرد:از مردم درخواست داریم که با صرفه جویی 20 الی 30 درصدی ما را در توزیع آب و تابستانی بدون قطعی آب همراهی کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار