شماره 110؛

برترین نرم افزارها در هفته ای که گذشت + دانلود

در بسته این هفته قصد داریم به نرم افزارها و بازی های برتر صفحه دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران جوان بپردازیم که شما از طرف داران آن بودید.

به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ امروزه در دنیای مجازی نرم افزارها و بازی های مختلفی، مخصوص گوشی های هوشمند ساخته شده اند و ما در اینجا قصد داریم به بخشی از این نرم افزار های برتر که در طول هفته بر روی صفحه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان  ارائه شده است و بیشترین دانلود را داشته به صورت یک بسته خبری برای شما طرفداران صفحه فضای مجازی قرار دهیم.

Netmarble نام شرکتی در کشور کره جنوبی است که اخیراً به یکی از شرکت های معتبر و بزرگ در صنعت بازی سازی مبدل شده است. این شرکت با ارائه چند ده بازی تنها در مدت زمان کمتر از 2 سال به محبوبیتی جهانی دست پیدا کرده است و این بار با یک بازی فوتبالی شهرت خود را دوچندان کرده است .

بازی جذاب Football Strike + دانلود

بازی Football Strike یک بازی سرگرم کننده و نسبتاً کم حجم در سبک فوتبال است که توسط شرکت Netmarble به صورت رایگان  برای سیستم عامل های اندروید 2.3.3 به بالا عرضه شده است. محوریت اصلی این بازی طنزآمیز است، بازیکن های واقعی مثل کریستیانو رونالدو از جمله شخصیت های اصلی در این بازی هستند که طراحی بامزه این فوتبالیست ها سبک این بازی را از حالت جدی دور کرده است.

برای دانلود  این بازی جذاب  و زیبا می توانید به لینک خبر مراجعه کنید


بازی جذاب لوله مرگ + دانلود


احتمالا نقطه قوت اصلی این بازی ها، استفاده از حال و هوای دنیای تکنولوژی و یا استفاده از صنعت Futuristic یا نوعی آینده گرایی است که باعث جذب حداکثری مخاطبان شده است.

خها


شاید هیچ وقت یک بازی کپی شده با قابلیت های جدید هم نتواند مثل نسخه اورجینال از دید کاربران مثبت باشد، اما اگر منصفانه قضاوت کنیم باید گفت  Death Pipe یک اثر کپی اما بسیار عالی می باشد.


برای دانلود این بازی و تست هوش خود به لینک زیر مراجعه کنید :  

                                                                                                    برای دانلود اینجا کلیک کنید





لانچر جدید Galaxy S6 + دانلود


SO Launcher به عنوان بهترین و شبیه ترین لانچر برای شبیه سازی ظاهر گوشی،نسخه جدید لانچر گلکسی اس شش (TouchWiz style) ویژه گوشی های مختلف اندروید را منتشرکرد.


گوشی Galaxy S6 پرچم دار کنونی کمپانی سامسونگ است که با ظاهر و امکانات بی نظیر خود به یکی از محبوب ترین گوشی ها در بازار تبدیل شده است.

شاید شما نیز از جمله کسانی باشید که علاقه مند به تجربه محیط گوشی گلکسی اس 6 باشید.اگر چنین است، توصیه می کنیم به هیچ وجه لانچر SO Launcher را از دست ندهید. با نصب این لانچر بر روی گوشی خود می توانید شاهد تجربه محیط Galaxy S6 باشید. این لانچر بسیار عالی و زیبا طراحی شده است و می توان از آن به عنوان شبیه ترین محیط به گوشی گلکسی اس 6 نام برد.


لانچر جدید Galaxy S6 + دانلود

برای دانلود این لانچر زیبا به لینک زیر مراجعه کنید:





قدرت ذهن تان را به چالش بکشید+ دانلود بازی


برای این که میزان قدرت حافظه بلند مدت خود را امتحان کنید، بازی "این دیالوگ کیه؟" را دریافت کنید.

حافظه ی شنیداری و دیداری، یکی از فاکتورهای هوش ذهنی محسوب می شوند. به خاطر داشتن صداهایی که در چندین سال گذشته شنیده ایم و سپس شناسایی چهره ی صاحب صدا، از ویژگی های حیرت آور مغز انسان است.

طبق گفته روانشناسان بازی ها می توانند بهترین گزینه برای یادآوری صداها و چهره ها باشند. حال با نصب یک بازی جالب می توانید علاوه بر افزایش قدرت ذهن تان،خاطره های کودکی تان را نیز زنده کنید.

این دیالوگ کیه؟ + دانلود بازی این دیالوگ کیه؟ + دانلود بازی

برای دانلود برنامه به لینک زیر مراجعه کنید:

پس از انتشار یک برنامه مفید به نام نرم افزار Convertor Pro برای تبدیل واحد ها به یکدیگر، علاقه مندان زیادی در بخش نظرات گلایه داشتند که چرا این برنامه زبان فارسی را پشتیبانی نمی کند،حالا ما یک نرم افزار تمام عیار برای تبدیل تمام واحدها به یکدیگر انتخاب کرده ایم که از زبان شیرین فارسی نیزحمایت می کند.

یک نرم افزار جامع و کامل برای گوشی های اندرویدی و به منظور تبدیل واحد ها حتی واحد های پولی به یکدیگر است. به عنوان مثال اگر شما بخواهید واحد دلار را به واحد های دیگر تبدیل کنید این نرم افزار به راحتی این عملیات را برای شما انجام خواهد داد.
Unit Converter Plus یکی از بهترین ها در این زمینه است که از زبان شیرین فارسی نیز پشتیبانی می کند.

جدیدترین نسخه Unit Converter Plus با پشتیبانی از زبان فارسی + دانلود
برای دانلود به لینک زیر مراجعه کنید:


مرورگری که 50 میلیون بار دانلود شد + نرم افزار



Maxthon Browser مرورگری است که در رتبه باهوش ترین و سریع ترین مرورگر های تلفن همراه در دنیا قرار گرفته است و به تازگی نسخه جدید آن متشر شده که با دانلود بیش 50 میلیون بار رکورد تازه ای را ثبت کرده است.

این مرورگر قابلیت نصب بر روی اندروید 2.1 به بالا را دار است که در نسخه جدید، ساپورت آندروید 4 گوگل نیز به این مرورگر به طور کامل اضافه شده است.

نسخه کامپیوتری این مرورگر،بیش از 550 میلیون بار دانلود شده است که همگی این نکات مثبت،قدرت و سرعت این مرورگر را نشان می دهد.


مرورگری که 50 میلیون بار دانلود شد


برای دانلود به لینک زیر مراجعه کنید :


امیداواریم از برنامه های ارائه شده راضی باشید و خوشحال می شویم نظرات خود را برای ما ارسال نمایید تا در بهتر شدن این بسته شما هم به ما کمک نمایید .

گزارش : محمد الماسی

انتهای پیام /













اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
-
حاج محمد
۰۹:۰۵ ۰۵ مرداد ۱۳۹۴
سلام خسته نباشی.ممنون از برنامه های خوبتون ولی بی زحمت بازی و برنامه برای اندروید بیشتر بزارید.باتشکر
Iran (Islamic Republic of)
داود
۱۴:۲۶ ۱۹ تير ۱۳۹۴
یه جوری نوشتین برترین نرم افزارها آدم فکر میکنه چه خبره؟
واقعا به نظر خودتون این نرم افزارها چی دارند؟
Germany
کاربر
۱۱:۴۱ ۱۸ تير ۱۳۹۴
خیلی بسته چرتی شده الماسی عزیز
قبلا از این بهتر پر محتوا تر و منظم تر بود.
آخرین اخبار