فرید شب‌خیز در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

آغاز ساخت موسیقی «آقا و خانم سنگی» تا چند روز آینده

سریال «آقا و خانم سنگی» که مراحل پایانی تدوین را پشت سر می‌گذارد تا چند روز آینده ساخت موسیقی آن آغاز می‌شود.

فرید شب‌خیز تهیه‌کننده مجموعه «آقا و خانم سنگی» در خصوص آخرین مراحل فنی این مجموعه به خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: این مجموعه مراحلی پایانی تدوین را پشت‌سر می‌گذارد و صدا‌گذاری هم، همزمان انجام می‌شود و تا چند روز دیگر ساخت موسیقی نیز آغاز می‌شود.

وی افزود: تدوین این اثر بر عهده علی شب‌خیز است اما موسیقی هنوز تعیین نشده و صدا‌گذاری را حبیب ده‌بزرگی انجام می‌دهد.

گفتنی است؛ سریال «آقا و خانم سنگی» که از «زشت و زشت‌تر» به این نام تغییر داده یک کار خانوادگی و رئال است که رگه‌های طنز در آن وجود دارد و شاهد احمد‌لو کارگردانی آن را انجام می دهد.

در این مجموعه بازیگرانی چون کامبیز دیر‌باز، علی جعفری، شهرام قائدی، شراره دولت‌آبادی، رضا رویگری، حسین سلیمانی، عباس جمشیدی‌فر، سوسن پرور، رضا نیک‌خواه، هومن حاجی عبد‌اللهی، حدیثه تهرانی، یاسمینا باهر، حسین عابدینی، مجید شهریاری، یاسین واکام زهی، مرضیه صد‌رایی، فرج‌الله گل سفیدی، گیتی معینی، بیژن پیشدادی، ساقی زینتی، ماهان عبدی، بهزاد رحیم‌خانی، میلاد و معین وثوق و هومن برق‌نورد به ایفای نقش می‌پردازند.

این مجموعه داستان زندگی سعید سنگی را روایت می‌کند که باغچه‌ای که پدرش به نیت هزینه ازدواج سه خواهرش باقی گذاشته است. نیت احسان برای ازدواج با سحر مصادف می‌شود با از دست رفتن مزرعه در یک ماجرای کلاهبرداری. سعید شرط‌هایی برای ازدواج می‌گذارد که هر بیدی را می‌لرزاند، ولی احسان سنگی‌ گویی چنار است و با هیچ شرطی نمی‌لرزد. حالا سعید باید قبل از اینکه شرط‌ها رفع شوند مزرعه را احیاء کند و‌گرنه آنی می‌شود که نباید بشود...


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۳ ۲۱ مهر ۱۳۹۴
من از سریال :«آقا و خانم سنگی.» خیلی خوشم آمده است آن سریال مورد علاقه ی من بود. امیدوارم دوباره از شبکه ی سه ی سیما پخش شود ممنون