رودهن؛

گوش آمریکا 36 سال با شعار مرگ بر آمریکا آشناست

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست های خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: گوش آمریکا 36 سال با شعار مرگ بر آمریکا آشناست و با این ندا غریبه نیست .

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از رودهن، منصور حقیقت پور در مورد اهمیت روز جهانی قدس گفت: امام خمینی (ره) در سال اول پیروزی انقلاب اسلامی برای معرفی شخصیت جهانی نظام جمهوری اسلامی ایران آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان روز جهانی قدس اعلام کردند .

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست های خارجی مجلس شورای اسلامی در ادامه این مطلب تصریح کرد: روز جهانی قدس در تقویم ملی ایران اسلامی ثبت شده است و هر سال مردم ایران اسلامی ندای انزجار خود از اسرائیل و حمایت از مردم فلسطین را به گوش جهانیان و ملت های اسلامی می رساند .

حقیقت پور با تاکید بر اینکه اسرائیل رژیمی بی هویت وبدونه عقبه تاریخی است اضافه کرد : اسرائیلی ها مزدوران استکبار جهانی هستند که بیت المقدس را اشغال کرده و با شهرک سازی، نه تنها به فلسطین بلکه به جهان اسلام نشان دادند دشمن یک ملت و سرزمین خاصی نیستند ، بلکه آنها دنبال تخریب اسلام ناب محمدی (ص) می باشند .

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست های خارجی مجلس شورای اسلامی در خاتمه اظهار داشت: راهپیمایی روز قدس هر سال در ایران اسلامی با حضومیلیونی ملت ایران پر رنگ تر از گذشته برگزار می شود.

انتهای پیام /گ


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.