بوکسورها فردا راهی اوکراین می شوند/ هزینه اردو بر دوش کشور میزبان

تیم ملی بوکس کشورمان فردا 19 تیر در حالی برای برگزاری اردوی تدارکاتی راهی اوکراین می شود که هزینه اردو برعهده میزبان خواهد بود.

بوکسورها فردا راهی اوکراین می شوند/ هزینه اردو بر دوش کشور میزبانبه گزارش خبرنگار حوزه کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، تیم ملی بوکس ایران با ترکیب هومن طغانی در  49 کیلوگرم، سجاد نجفی در 56 کیلوگرم،  فروتن گل‌آرا در 60 کیلوگرم، اسماعیل ارمشی در 64 کیلوگرم، سجاد کاظم‌زاده و مهدی روحی‌زاده در 69 کیلوگرم، سجاد محرابی در 75 کیلوگرم، حسن شاهینی در 81 کیلوگرم، سالار غلامی و محمد شوریان در 91 کیلوگرم، مجید سپهوندی در 91+ کیلوگرم، فردا جمعه (19 تیرماه) برای برگزاری اردوی تدارکاتی جهت آمادگی در رقابتهای قهرمانی آسیا، راهی اوکراین می‌شود.

 این اردو تا چهارم مرداد در شهر خرسون ادامه دارد. نکته جالب این است که هزینه برگزاری اردو را کشور میزبان برعهده گرفته است، البته حضور ولادمیر وینکوف، سرمربی اوکراینی تیم ملی ایران در این دست و دل بازی اوکراینی ها بی تاثیر نیست. 

احمد ناطق‌نوری، رئیس فدراسیون بوکس هم یکی از مسافران اوکراین است.

قرار است در پایان اردو بین بوکسورهای ایران و اوکراین یک دیدار تدارکاتی نیزبرگزار شود.
 
لازم به ذکر است، کادر فنی تیم ملی بوکس، پیش از این اعلام کرده بود 10 بوکسور را راهی اوکراین می کند، اما در لیست اعلام شده در دو وزن، نام دو ورزشکار به چشم می خورد.
برچسب ها: بوکس ، بوکسور ، اوکراین ، وینکوف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۰:۵۰ ۱۸ تير ۱۳۹۴
چرا در کشور اسلامی اینقدر بی توجهی به ماه مبارک رمضان صورت می گیرد؟چه ضرورتی دارد در ما مبارک رمضان افراد را به اردوی ورزشی ببریم ؟
آخرین اخبار