اسماعیل فلاح‌پور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

شب‌های قدر فرصت طلائی، روحانی و معنوی است

در این روزها افراد در ذهن تأمل بیشتری می‌کنند و در این فرصت بهینه مخاطب با خدا ارتباط برقرار می‌کند و تأثیرات روحانی و معنوی عمیق روی آن‌ها می‌گذارد.

اسماعیل فلاح پور کارگردان تلویزیون در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص سریال‌های مناسبتی گفت: به طور کلی سریال‌ها تأثیرات فراوانی دارند و معمولا سریال‌های ماه رمضان با استقبال فراوانی مواجه می‌شوند.

وی افزود: شب‌های قدر با توجه به اینکه جزء مهم‌ترین شب‌های سال است، ساخت آثار در فضای معنوی و روحانی تأثیرات بیشتری برای مخاطبان دارد.

وی تصریح کرد: اگر تلویزیون سیره، راه و روش پیامبر و ائمه را وارد درام‌های روز بکند و شیوه‌ی بخشایش، نوازش، نو دوستی و یتیم‌نوازی را مردم از نزدیک ببینند، تلویزیون رسالت خودش را انجام داده است.

وی ادامه داد: شب‌های قدر فرصت طلائی، روحانی و معنوی است و ساخت چنین آثاری دارای نقش مثبت است و افراد در ذهن تأمل بیشتری می‌کنند و در این فرصت بهینه‌ میلیون‌ها مخاطب ارتباط برقرار می‌کنند و تأثیرات روحانی و معنوی عمیق روی آن‌ها می‌گذارد.

وی خاطرنشان کرد: دغدغه‌‌ام این است که آموزه دینی را چطور وارد زندگی کنم و علاقه‌مند هستم دوباره سریال مناسبتی بسازم زیرا بازتاب زیادی دارد.


انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار