ساری؛

بررسی مشكلات ورزش شیرگاه با حضور امام جمعه و مدیركل ورزش و جوانان

مشكلات ورزش شیرگاه با حضور امام جمعه این شهر و مدیركل ورزش و جوانان استان بررسی شد.

بررسي مشكلات ورزش شيرگاه با حضور امام جمعه و مديركل ورزش و جوانانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، حبیب حسین زادگان مدیركل ورزش و جوانان استان با حضور در دفتر آیت الله والمسلمین محمد مهدوی امام جمعه شیرگاه از نزدیك با مشكلات ورزش این شهر آشنا و برای توسعه ورزش برنامه های خوبی ارائه دادند.

آیت الله والمسلمین محمد مهدوی امام جمعه شیرگاه با بیان اینكه از سرسبزی و منظره  مازندران به ویژه سوادكوه خوب استفاده نشد، بیان داشت:مسئولان كشور بدانند پشت این  منظره زیبا و بكرمحرومیت زدایی بیداد می كند.

ایشان با بیان اینكه مهمترین مسئله امروز جوانان ما اشتغال، مسكن و ازدواج است،  فرمودند: ورزشكاران برای موفقیت بیشتر باید به بعد فرهنگی و دینداری توجه خاصی داشته  باشند تا الگوی دیگر جوانان باشند. 
در ادامه حبیب حسین زادگان مدیركل ورزش جوانان مازندران ضمن تشكر از خدمات و حمایت 

مسئولان شهر و امام جمعه زیراب به ورزش و جوانان گفت: ورزش استان گل سرسبد ورزش كشوراست كه با توجه به درخشش ورزشكاران نیاز به حمایت بیشتر در جذب اعتبار و بودجه ورزشی است.

وی با اشاره به ستاد ساماندهی طرح دریا و تشكیل كمیته مغروقین در سواحل استان افزود: در  94 طرح فعال ساحل دریای مازندران 1110 ناجیان غریق مشغول خدمات رسانی به مهمانان ومسافران در ساحل هستند. 

حسین زادگان افزود: ورزش مازندران گستردگی زیادی در افتخارآفرینی كشور دارد اما اعتبار  و بودجه كه از وزارت دریافت می كنیم استانی است كه در قبال گستردگی، موفقیت و پتانسیل  ورزش مازندران به هیچ عنوان این بودجه جوابگو نیست.

انتهای پیام/ح
برچسب ها: بررسی ، حضور ، ورزش ، مشکلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.