آمادگی منطقه۶ برای برگزاری راهپیمایی روز قدس

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه۶ از برپایی ایستگاه های مختلف در مسیر راهپیمایی روز قدس در این منطقه خبر داد.

حبیب الله غفوری معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه۶ در گفت و گو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: همزمان با فرار رسیدن روز قدس توسط شهرداری منطقه اقدام به برگزاری ایستگاه های مختلف در مسیر  راهپیمایی از جمله١٨ ایستگاه خیمه مقاومت حد فاصل خیابان فلسطین تا وصال شیرازی در جهت پاسخگویی به شبهات قدس، انحرافات فکری جدید، مسایل سیاسی فلسطین، معرفی جنایات داعش در کشورهای اسلامی و ایستگاه جنگ نرم در نظر گرفته شده است. 

وی تصریح کرد: از دیگر ایستگاه ها غرفه آسمان آبی_زمین پاک و خط سفید، ایستگاه خوشنویسی با حضور اساتید، دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران و آشنایی با فعالیت های زنان مبارز و شهید از برنامه های پیش بینی شده است. 

غفوری در خصوص ایستگاه های ویژه کودکان گفت: به منظور سرگرمی و تفریح کودکان، ایستگاه های ورزشی کودکانه، نقاشی، گریم کودکان و بازی های فکری از برنامه های تدارک دیده شده است. 

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه تاکید کرد: ایستگاه های مختلف سلامت از جمله مشاوره و سنجش فشار خون، تست قندخون و غربال گری دایر می شود. 

وی اضافه کرد: برگزاری غرفه عفاف و حجاب، عرضه کتاب، ایستگاه های ورزشی آقایان و بانوان با تجهیزات و امکانات ورزشی، اهدای گلدان و بذر به علاقمندان از دیگر اقدامات در نظر گرفته شده برای شهروندان در این روز است. 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار