تبریز؛

ملتی که باز معادلات استکبار را به هم خواهد ریخت

ملت ایران اسلامی با حضور حماسی درراهپیمایی روز جهانی قدس تلاش استکبار و صهیونیزم در انحراف افکار عمومی از قدس شریف به سمت گروه های تکفیری را نقش بر آب خواهد کرد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ روز قدس روز اسلام و روز اتحاد مسلمانان بر علیه ظلم و تجاوز رژیم غاصب اسرائیل است که امام راحل آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان روز جهانی قدس نامگذاری کرده اند تا توجه مسلمین به طور مستمر معطوف به اشغال قبله اول مسلمین شود.

برای علمی ساختن منویات رهبری و اطاعت از مقام معظم رهبری مسلمانان سراسر دنیا و نیز ملت ایران در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان حماسه ای به یاد ماندنی خلق می کنند.

این راهپیایی در راستای حمایت از مردم فلسطین و کمک برای مبارزین مظلوم قدس است که احساس تنهایی نکنند و از طرف دیگر با وحدت مسلمین ناامیدی و یاس دشمنان اسلام حاصل شود.

ملت ایران اسلامی با حضور حماسی درراهپیمایی روز جهانی قدس تلاش استکبار و صهیونیزم در انحراف افکار عمومی از قدس شریف به سمت گروه های تکفیری را نقش بر آب خواهد کرد.


ملتی که باز معادلات استکبار  را به هم خواهد ریخت



روز قدس امسال حساسیت ویژه ای دارد

اسماعیل جبارزاده ، استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه ملت ایران اسلامی همواره در کنار مردم مظلوم فلسطین بوده اند ، افزود: در سالهای گذشته و در راهپیمایئهای مختلف از جمله راهپیمایی روز قدس این همراهی و حمایت مشهوده بوده است.

استاندار آذربایجان شرقی ‌با تاکید بر اهمیت و تاثیر این حمایتهای معنوی در سالهای اخیر گفت: امسال این راهپیمایی از جهات مختلف دارای اهمیت و امتیاز ویژه بوده و حضور حماسی مردم مهمتر است.

وی بیان کرد: استکبار جهانی تلاش کرده تا با بحث گروه های تکفیری و حمایت از آنان در منطقه افکار عمومی را از موضوع قدس عزیز منحرف کند و برهمین اساس حضور قاطعانه و پررنگ مردم در این راهپیمایی این تلاش آنان را ناکام خواهد گذاشت.



ملتی که باز معادلات استکبار  را به هم خواهد ریخت


جبارزاده یادآور شد: از سویی دیگر مذاکرات هسته ای با زحمات فرزندان این مرز و بوم و تیم مذاکره کننده هسته ای در مرحله حساسی قرار دارد و ایام روز جهانی قدس مصادف با سرنوشت نهایی این مذاکرات شده است.

وی تیم مذاکره کننده هسته ای را سربازان نظام جمهوری اسلامی ایران خواند و بیان کرد: حضور باشکوه مردم درراهپیمایی روز جهانی قدس در  واقع پشتوانه ای مهم و حیاتی برای اعضای تیم مذاکره کننده هسته ای است.

استاندار آذربایجان شرقی گفت: روز قدس ، در کنار حمایت برجسته از مردم مظلوم فلسطین ،  روز حمایت از تیم مذاکره کننده هسته ای در این برحه حساس است.



ملتی که باز معادلات استکبار  را به هم خواهد ریخت



دردهای جانسوز مردم فلسطین نباید فراموش شود

 حجت الاسلام و المسلیمن ، حسین تقی زاده رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی‌ گفت: نتیجه و هدف نهایی این راهپیمایی های بزرگ این است که قدس شریف با همت مسلمین و رزمندگان اسلام آزاد شود و شاهد نابودی رژیم اشغالگر قدس باشیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی عنوان کرد: حضور مردم مومن و روزه دار در راهپیمایی امسال همانند سالهای گذشته پرشورتر خواهد بود.

 وی بیان کرد: مردم روزه دار  با دردهای جانسوز مبارزین فلسطینی همدردی خواهند کرد و نسبت به تخریب روز افزون قدس عزیر اعتراض خواهند کرد.

وی بیان کرد: اتحاد بر علیه گروه های تکفیری که همسو با رژیم اشغالگر قدس بر علیه مسلمین تجاوز گری می کنند باید صورت گیرد.


ملتی که باز معادلات استکبار  را به هم خواهد ریخت



رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی  عنوان کرد: گرو‌ههای تکفیری اخیرا نیز اعلام کرده اند که آماده حمله به غزه هستند که از اهداف این راهپیمایی بزرگ مردمی خواهد بود که پاسخ دندان شکنی به اسرائیل و آمریکا و دست نشانده های آنان داده شود.

وی همچنین از برگزاری برنامه های جنبی در راهپیمایی روز قدس تبریز خبر داد و گفت: گروه های هنری ، گروه های سرود و نیز ایستگاه های نقاشی در جنب راهپیمایی به اجرای برنامه خواهند پرداخت و از نظر امنیتی نیز پیش بینی های لازم صورت گرفته است

راهپیمایی روز جهانی قدس در جای جای ایران اسلامی برگزار خواهد شد و آنچه مهم است اینکه این راهپیمایی از سوی دوستان و دشمنان نظام اسلامی رصد می شود و حضور مردم هیچگاه بی تاثیر و بی اهمیت نبوده است.

حضور سرنوشت ساز مردم می تواند توطئه های پیچیده استکبار را نقش بر آب کند و مردم با قدمهای استوار خود بار دیگر نشان خواهند داد که قدس عزیز تنها نیست و جنایات گروه های تکفیری هرچند آنان را دل آزرده ساخته اما قدس شریف به عنوان اولین قبله مسلمین در قلوب مردم مسلمان ایران  ومنطقه جای دارد.

گزارش سید مرتضی احمدپور از تبریز 
انتهای پیام/د 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.