پندار اکبری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

نقشم را چشم بسته قبول کردم

بازی در این مجموعه را به دلیل کارگردان حرفه‌ای چون سهیلی‌زاده بدون آگاهی پذیرفتم.

پندار اکبری بازیگر نقش پیمان در مجموعه تلویزیونی «نیاز» در خصوص نقش خود به خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: شخصیت پیمان شخصیتی بسیار احساساتی و پایبند به زندگی است که سعی می‌کند با حفظ احترام به خانواده‌اش میان همسر و مادرش آرامش را ایجاد کند.

وی افزود: نقشم در این مینی سریال بسیار به شخصیتم نزدیک است و تلاش کردم این کاراکتر را به گونه‌ی دیگری به تصویر بکشم.

وی در مورد این سؤال که آیا بی‌اهمیت بودن شما نسبت به آزادی‌های همسرتان قابل قبول برای مخاطبان است؟ اظهار داشت: پیمان و کمند از سوئد آمدند و نوع زندگی و تفکرشان فرق دارد البته در بعضی از مواقع از نوع رفتارهای همسرش شاکی می‌شود اما در کل زندگی‌اش به شکل دیگری است و باید چند قسمت دیگر از این سریال پخش شود تا مخاطبان با فراز و فرودهای آن آشنا شوند.

وی در ادامه در خصوص کارگردانی سعید سهیلی‌زاده تصریح کرد: سعید سهیلی‌زاده کارگردان کار بلد است و زمانی که این کار را به من پیشنهاد داد بدون آگاهی از نقشم آن را پذیرفتم، چون اعتماد کامل به او دارم و در پروژه‌های دیگری چون «فاصله‌ها» و «سراب» با او همکاری کرده بودم و به خوبی به نوع کار او اعتماد و اطمینان داشتم.

اکبری در خصوص فیلم‌نامه کار اظهار داشت: سوژه فیلم‌نامه سوژه‌ای بکر و مورد نیاز جامعه ما است که باید به آن  پرداخته می‌شد، اما متأسفانه به دلیل مینی سریال بودن آن، قدری در حق آن اجحاف شد، شخصیت پردازی‌های مناسب، گروه‌های فیلم‌نامه همه از مزیت‌های این کار بود.

وی ادامه داد: «نیاز» یک کار مناسبتی بود که به دلیل کبود زمان و گرمای هوا کار بسیار دشواری بود اما انگیزه انرژی که بازیگران در کار داشتند از شدت این سختی‌ها می‌کاست.

وی در خصوص بازی بازیگران افزود: در این کار بازیگران خوبی حضور داشتند که از بازی با آن‌ها لذت بردم البته با بازیگرانی چون پوراندخت مهین و بهاره افشاری در پروژه‌های دیگری هم‌بازی بودیم اما در کل تعامل خوبی با تک‌تک بازیگران داشتم.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم این مینی سریال توانسته باشد در این ایام مبارک خاطره خوشی را برای مخاطبان به تصویر بکشد.


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار