سروش صحت و غزالی جلو دوربین یک فیلم اولی + تصاویر

70درصد از فیلمبرداری فیلم «قیچی» اولین تجربه بلند سینمایی کریم لک زاده تمام شده است.

کریم لک‌زاده کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص ساخت اولین فیلم بلند سینمایی خود گفت: فیلم «قیچی» اولین تجربه بلند من است که قصه شخصیتی را روایت می‌کند که از تهران گریخته و برای خروج از کشور به جنوب ایران می‌رود.

وی افزود: 70درصد از فیلمبرداری این فیلم در جنوب کشور (استان هرمزگان وجزیره هرمز) انجام شده و 30 درصد باقی مانده آن را در تهران انجام می‌دهیم.

سروش صحت و غزالی جلو دوربین یک فیلم اولی

لک‌زاده ادامه داد:عباس غزالی،مونا محمودزاده و تعدادی از بازیگران بومی در جنوب کشور جلوی دوربین رفتند و در تهران نیز عباس غزالی، سروش صحت، محمدرضا داودنژاد، سونیا سنجری و 3 بازیگر مرد دیگر که هنوز با آنها به توافق نرسیده ایم، جلوی دوربین می‌روند.

این کارگردان افزود: فیلمبرداری «قیچی» تا اواخر تیر یا اوایل مرداد ماه به پایان می رسد و احتمالا تا اواخر تابستان، دیگر کارهای فنی فیلم نیز تمام خواهد شد.

لک‌زاده بیان کرد:به احتمال فراوان اولین نمایش فیلم در بخش نگاه نو جشنواره سی و چهارم فیلم فجر خواهد بود که امیدوارم این اتفاق رخ دهد.

وی در خصوص خصوصیات فیلم «قیچی» گفت:در این وضعیتی که اکثر فیلمها آپارتمانی شده پای خود را فراتر گذاشتیم و سعی کردیم به دور از آپارتمان و در لوکیشنهای سخت و طاقت فرسای جنوب که همه عوامل با جان و دل برای ارائه کاری دیدنی با آن دست و پنجه نرم کردند، فیلمی متفاوت و نزدیک به زیباشناسی مورد علاقه‌مان در سینما تولید کنیم. البته متفاوت بودن به معنای ویژگی و نه به معنای برتری.

سروش صحت و غزالی جلو دوربین یک فیلم اولی

این کارگردان بیان کرد: ویژگی دیگر «قیچی» قهرمان محور بودن آن و استفاده از ضدقهرمان است که مدت ها است در سینمای ایران شاهد آن نیستیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد:جا دارد از همه عوامل فیلم که بدون چشم داشت، اضافه و فراتر از وظایف و تشریفات کار می‌کنند، تشکر کنم چون حرفه‌ای بودن را به معنای واقعی و با صمیمیتی خاص نشان می‌دهند.

گفتنی است برخی عوامل فیلم «قیچی» عبارتند از:
نویسنده و کارگردان: کریم لک زاده، تهیه کننده: احسان فولادی، فیلمبردار: رضا عبیات، طراح صحنه و لباس: رضا رزم ،گریم:حسنا خان‌محمدی، دستیارکارگردان: حامد نجابت، تدوین: پویان شعله ور، صدابردار: هادی معنوی‌پور، موسیقی و صداگذاری فیلم مشخص نشده و بازیگرانی که تا به الان حضور آن ها قطعی شده عباس غزالی، سروش صحت، محمدرضا داودنژاد، سونیا سنجری و مونا محمودزاده است.  


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار