زن فون 2 ایسوس هك شد!

یکی از اعضای XDA موفق شده با هک این گوشی هوشمند، سیستم عامل ویندوز را به جای اندروید در آن به کار گیرد.

به گزارش دريچه فناوري گروه فضاي مجازي باشگاه خبرنگاران جوان؛ایسوس آخرین گوشی هوشمند پرچمدار خود را با نام زن فون 2 و قیمت ۱۹۹ دلار روانه‌ی بازار کرد. یکی از ویژگی‌های این گوشی هوشمند بهره‌گیری از پردازنده‌ی اینتل است که با در نظر گرفتن سایر مشخصات فنی این گوشی و همچنین قیمت تعیین شده برای آن، می‌توان زن فون 2 را گزینه‌ای مناسبی خواند. یکی از کاربران XDA موفق شده تا با ایجاد تغییراتی در زن فون، سیستم عامل ویندوز مایکروسافت را روی آن اجرا کند.

زن فون 2 ایسوس هك شد!

توسعه دهنده‌‌ی XDA، زن فون 2 را برای اجرای ویندوز 7 بهینه سازی کرده است، اما می‌توان سایر نسخه‌های ویندوز از جمله 8، 8.1 و حتی ویندوز 10 را نیز روی این گوشی اجرا کرد. براساس اطلاعات ارائه شده این گوشی هوشمند قادر است ویندوز 7 را بدون مشکل و تقریبا با سرعت نزدیک به اجرای آن در یک پی‌سی در اختیار کاربر قرار دهد. همانطور که حدس می‌زنید، اصلی‌ترین دلیل برای اجرای این سیستم‌عامل روی زن فون 2، بهره‌گیری از پردازنده‌ی اینتل است، چراکه سیستم عامل ویندوز بصورت مجازی می‌تواند روی تمام پردازنده‌های اینتل اجرا شود.

زن فون 2 ایسوس هك شد!

برای انجام این کار بصورت خلاصه باید بوت‌لودر گوشی آنلاک شده و کرنل فلش شود. پس از پارتیشن بندی کارت حافظه SD، شماری از دستورات در ترمینال وارد می‌شود تا ویندوز از طریق ماشین مجازی روی زن فون 2 نصب شود.

انتهاي پيام/
برچسب ها: ایسوزچ ، زن فون 2 ، هک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار