اصفهان؛

حضور حماسی مردم در روز قدس و 22 بهمن وظیفه مسوولان را سنگین تر می کنند

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: این مردم فلسطین، لبنان و منطقه هستند که روز به روز قوی تر شده و رژیم اشغال گر قدس را به عقب رانده اند و در آینده نه چندان دور شاهد نابودی رژیم غاصب صهیونیستی خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، حمیدرضا فولادگر دقایقی پیش در حاشیه برگزاری راهپیمایی روز قدس با حضور در جمع خبرنگاران افزود: باید بدانیم اینجا شرایط به گونه ای است که هر تجمعی که پیام حمایت از مقاومت را دارد تاثیر گذار است.

وی ادامه داد: باید دانست اگر چه حضور مردم در این تجمعات یک زحمت دوساعته دارد اما این قدم ها وقتی روی هم جمع شود زمینه زوال رژیم اشغالگر قدس را فراهم می کند.

فولادگر مصداق آن را عقب نشینی رژیم اشغال گر قدس از آمال و آرزوهای گذشته خود دانست و گفت: اگر آنها در گذشته آرزوی از نیل تا فرات را داشتند اما اکنون آنها منطقه ای که هستند را دو دستی چسبیده اند که این نتیجه همان تجمعات و راهپیمایی ها است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این مردم فلسطین، لبنان و منطقه هستند که روز به روز قوی تر شده و رژیم اشغال گر قدس را به عقب رانده اند و در آینده نه چندان دور شاهد نابودی رژیم غاصب صهیونیستی خواهیم بود.

فولادگر با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی ها بیان داشت: هر بار که در روز قدس، ۲۲ بهمن و... این صحنه های مختلف را شاهد هستیم وظیفه ما مسئولان را سنگین تر می کنند. 


انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.