قزوین؛

پاسخ معاون استاندار درباره فعالیت مدیران دولت قبل

معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین گفت: واقعیت این است که تاکنون کسی یا مرجعی هیچ گونه گزارشی از اقدامات اینگونه مدیران که در جهت اهداف جناحی تندرو فعالیت کرده و یا باعث ایجاد صف بندی سیاسی در دستگاه های اجرایی و تقابل با دولت شده باشند، ارایه نداده است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ رحیمی افزود: البته برخی ها به این موضوع که چرا بعضی مدیران دوره رییس جمهوری قبل هنوز صاحب پست هستند، انتقاد دارند.

معاون استاندار قزوین گفت: مشی اعتدالی دولت در استان به صورت صحیح اجرا شده است و بدون شک در چنین فضایی امید به آینده در بین همه اقشار جامعه افزایش خواهد یافت. 

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین تصریح کرد: میدان عمل برای صاحبان سلایق مختلف سیاسی باز است و مسوولین استان هیچ گاه سعی نکرده اند که برخی از جناحها را به سود دیگری از میدان خارج کنند.  

رحیمی درباره اینکه تا چه میزان به شعارهای دولت با عنوان اعتدال و تدبیر و امید در استان توجه شده است، افزود:نتیجه این موضوع که در انتصاب مدیران از افراد معتقد به مشی اعتدالی دولت استفاده می شود، آن است که مدیران در مجموعه خود از افراط گر ایی سیاسی و حذف افراد توانمند به دلایل سیاسی و جناحی پرهیز نمایند.



انتهای پیام/ ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.