اخبار لحظه به لحظه باشگاه استقلال

جویباری: مبلغ سیصد و هفتاد میلیون تومان را به حساب صبا واریز کرده‌ایم

کرار با توافق مسئولان باشگاه استقلال به تمرینات در این ادامه خواهد داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، قرار است امروز وضعیت بازیکنانی از جمله کرار، سزار و دهنوی برای فصل آتی در باشگاه استقلال مشخص شود. از همین رو مسولان این تیم درصدد هستند تا جلساتی را با این بازیکنان برقرار نمایند.

هم چنین جاسم کرار بازیکن عراقی آبی پوشان لحظاتی پیش وارد باشگاه استقلال شد و قرار است در خصوص رسیدگی به وضعیت خود برای فصل آتی جلسه ای را با نظری جویباری برگزار کند.


در حال حاضر مظلومی با کرار جلسه دارد 

نظري جويباري درخصوص وضعيت كرار گفت:جاسم كراربا ما قرارداد دارد و در ادامه جلسه ای که در روز گذشته برگزار شد امروز هم باوي جلسه دیگری خواهیم داشت تا مشكل این بازیکن حل شود. كرار در ليست ما جای دارد و بايد باوي به توافق برسيم.

وي درخصوص بندهاي قرارداد گفت: کرار بازي به بازي پول مي گيرد و وی در حال حاضر ازباشگاه طلب كاراست و حق دارد.

جویباری در خصوص سزار نیز افزود: با برنوسزار صحبت هايي كرديم ولي او قرارنيست امروزبه باشگاه بيايد.

وي هم چنین درباره يعقوب افزود: حضور كريمي منتفي نشده است و امكان حضور او وجود دارد.

نظری جویباری درخصوص دهنوی بیان کرد: این مطلب را در روزنامه ها خواندم و از حضور این بازیکن در استقلال بی خبرم.


کرار دلیل ترک مظلومی از اردوی کردان

نظری جویباری در خصوص حضور مظلومی گفت: حضور جاسم آنقدر مهم بوده كه مظلومي اردوي كردان را رها كرده و براي مذاكره با كرار به باشگاه آمده است.

وی افزود: روز گذشته با برنو سزا جلسه داشتيم وامروز اين بازيكن به باشگاه نمي آید.

جویباری در خصوص حامی مالی افزود: حامی مالی قطعی شده و  قرار است افشار زاده امروز در خصوص حامی مالی جلسه ای را با اعضای هیات مدیره برگزار نماید.
وی در خصوص چشمی ادامه داد: ما شکایت نداریم و تنها مدارک خود را به کمیته انضباطی ارسال نموده‌ایم در کل طبق اعلام باشگاه صبا ما مبلغ سیصدو هفتاد میلیون تومان را به حساب این باشگاه واریز کرده‌ایم و باید بگویم که باشگاه صبا تخلف کرده است طبق شرایط  و بند قرارداد که باشگاه صبا اعلام کرده بود به حساب آنها پول ریختیم و باید بگویم که ما بدون اجازه نمی‌توانستیم پولی را پرداخت کنیم ما با مالک جدید طرف نیستیم چرا که مدیر عامل این باشگاه با ما طرف خواهد بود.

وی در خصوص اینکه با دهنوی مذاکراتی داشته‌اید یا نه گفت: با دهنوی مذاکراتی نداشته‌ایم.

جویباری در مورد سزار افزود: صحبت‌هایی با مدیر برنامه‌های این بازیکن صورت گرفته و امروزهم قرار است به یک جمع بندی نهایی برسیم و البته باید از لحاظ مالی هم توافقاتی انجام شود.

وی افزود: در حال حاضر به جلسه هیئت مدیره در وزارتخانه می‌روم  و قرار است جلسه‌ای در خصوص بررسی نقل و انتقالات داشته باشیم.

وی درباره اینکه قبلا اسم سزار را نمی‌شناختید افزود: مگر قرار است هر اتفاقی که می افتد را بگویم.

جویباری بیان کرد: اردوی خارجی نداریم و طبق برنامه اردوی داخلی را پیش می‌بریم و با توجه به اینکه شرایط اقتصادی خوب نیست بنابر این به همین شرایط راضی هستیم و باید هزینه‌ها را کم کنیم.

جویباری در خصوص وضعیت یعقوب کریمی بیان کرد: ما قبلا هم به کریمی اعلام کرده‌ایم و تا دو روز دیگر نیز صبر می‌کنیم تا این بازیکن تصمیم خود را بگیرد اگر به سپاهان پایبند است در آنجا بماند در غیر این صورت رضایت نامه خود را بگیرد.

وی درباره سید جلال حسینی افزود: تا به امروز مذاکره‌ای با سید جلال نداشته‌ایم اما اگر شرایط طوری باشد می‌توانیم با این بازیکن صحبت‌های لازم را انجام بدهیم.

تمرین استقلالی ها بدون حضور مظلومی

بازیکنان آبی پوش پایتخت به طور مجدد تمرینات خود را امروز در اردوی کرج از سر گرفتند. بازیکنان 9 صبح در اردو حاضر بودند.
 
تمرین امروز بازیکنان تیم فوتبال استقلال بدون حضور پرویز مظلومی صورت گرفت چرا که در حال حاضر سرمربی تیم در دفتر باشگاه با جاسم کرار جلسه دارد.

از طرفی دیگر با توجه به اینکه فرزند خسرو حیدری به دنیا آمده است، این بازیکن در اردو حضور نخواهد داشت. امید ابراهیمی هم امروز با اجازه کادرفنی در تمرین حضور ندارد.
جویباری هم بابت پدر شدن خسرو حیدری به او تبریک گفت.

کرار ماندنی شد

پرویز مظلومی پس از جلسه با جاسم کرار اظهار داشت: امروز به طور جدی صحبت هایی را با کرار انجام دادیم و برای فصل آتی نیز توافقات مالی صورت گرفت و این بازیکن از امشب به تمرینات تیم ملحق می شود .

وی در خصوص قاسم دهنوی بیان کرد: تا به این لحظه درباره دهنوی صحبتی نکرده ایم اما دهنوی بازیکن خوبی است.

وی در مورد روزبه چشمی نیز عنوان کرد: بهتر است این سوال را از مسولان کمیته نقل و انتقالات بپرسید و نامه نگاری های لازم برای جذب این بازیکن صورت گرفته اما در خصوص مشکلات جدید بهتر است مسولان باشگاه صحبت کنند. خود چشمی هم نگران است اما باشگاه درصدد رفع این موضوع است.


وی در ادامه بیان کرد : در حال حاضر از اردوی داخلی نهایت استفاده را می بریم و بازیکنان صبح و عصر تلاش می کنند و امیدوارم از لحاظ بدنی به آن چیزی که مدنظرمان خواهد بود برسیم. چند بازی تدارکاتی نیز در نظر داریم و جا دارد از بازیکنان و کادر فنی تشکر ویژه داشته باشم.

جلسه مسولان نقل و انتقالات با مدیر برنامه سزار

مظلومی تصریح کرد: در حال حاضر نظم و انضباط خوبی در اردو حاکم است و تمرینات خوب و قابل قبولی را پشت سر گذاشته ایم. 

وی درباره سزار افزود: مسولان نقل و انتقالات امروز با مدیر برنامه های این بازیکن جلسه دارند و امیدوارم از لحاظ مالی به توافقات خوبی دست پیدا کنیم .

وی بیان کرد: دوشنبه و پنچ شنبه هفته جاری 4 بازی تدارکاتی برای آمادگی هر چه بیشتر بازیکنان خواهیم داشت. دو بازی اول سبک خواهد بود و بازی سوم را سنگین در نظر گرفتیم. قرار بود 29 یک بازی دوستانه با سايپا داشته باشیم و منتظر جواب نهایی از سوی جلالی هستیم. تیم های زیاد دیگری نیز در خواست بازی دادند که امروز به این مساله رسیدگی خواهیم کرد.

مظلومی در خصوص یعقوب کریمی افزود :کریمی باید ظرف امروز و فردا تکلیف خود را مشخص نماید و دیگر نمی توانیم زیاد در مورد این مساله صبر کنیم.

مظلومی در خصوص بهنام برزای بیان کرد: صلاح نیست این بازیکن برود و برای او انجام این کار زود است و باید بگویم که برزای برود و برگردد دیگر برای ما بازیکن نمی شود.

وی درباره آشتی رحمتی و طالب لو عنوان کرد: شب گذشته این دو بازیکن در مراسم افطاری بودند و باید بگویم که اینگونه مسائل دیگر در اردوی ما وجود نخواهد داشت چرا که بازیکنان صمیمتشان بالاست و امروز این حرف و زدم و تا آخرش هم پای حرفم خواهم ایستاد.

کرار در استقلال می ماند

عضو کمیته نقل و انتقالات باشگاه استقلال گفت: علی نظری جویباری در خصوص جلسه امروز با جاسم کرار اظهار داشت: یک سری مشکلات در بند های قراداد کرار وجود داشت که امروز این موضوع را مورد بررسی قرار دادیم و با این بازیکن برای فصل آتی به توافق نهایی رسیدیم .

وی درباره روزبه چشمی عنوان کرد: ما با جهان بینی مدیر عامل باشگاه صبا به توافق رسیدیم و مبلغی هم به حساب این باشگاه واریز شد .از نظر قانونی چشمی بازیکن ما خواهد بود .در حال حاضر ما مدارک مورد نظر را به کمیته انضباطی ارایه کردیم و منتظر رسیدگی هستیم .ما به تعهد خود عمل کردیم وگرنه چه دلیلی داشت مبلغ به این زیادی را ما به حساب باشگاه صبا بریزیم .نامه کتبی واریز پول را در سایت قرار دادیم.

کرار پس از جلسه با مسئولان باشگاه  استقلال باشگاه را بدون انجام مصاحبه با خبرنگاران ترک کرد و تنها مدیر برنامه های این بازیکن پاسخگوی سوالات بود.
کرار از امشب به تمرینات تیم اضافه میشود و پیش قسط اول مطالبات خود را فردا دریافت می کند.

نقل و انتقالات راهی وزارت ورزش
بهرام امیری در خصوص جلسه امروز با جاسم کرار اظهار داشت: به طور کلی یک سری توافقات با این باشگاه در گذشته با این بازیکن صورت گرفته بود و باید بگویم که یک سری ابهامات وجود داشت که خوش بختانه این مسئله رفع شد و کرار از امروز در تمرینات شرکت می‌کند.

وی در خصوص وضعیت روزبه چشمی افزود: همان جور که در جریان مسئله هستید باشگاه استقلال خواستار این بازیکن بود و از مدیر عامل باشگاه صبا درخواست کرده‌ایم که در خصوص این بازیکن نظرات خود را اعلام کند و طبق گفته مسئولان صبا مبلغی را به حساب آنها واریز کرده‌ایم و به تعهدات خود عمل نموده‌ایم اما دوستان در این مقطع باشگاه صبا را واگذار کردند و مالک جدید رضایت نامه این بازیکن را صادر نکرد و ما به صورت قانونی پیگیر این مسئله هستیم.

وی افزود: در حال حاضر قرار است در وزارت ورزش و جوانان جلسه‌ای را در خصوص رسیدگی به بحث نقل و انتقالات برگزار کنیم.

امیری درباره اینکه باشگاه پول را از کجا تامین کرده است افزود: پولی به باشگاه واریز شده است اما من منبع را نمی‌دانم مدیر عامل باشگاه در جریان آن خواهد بود.

جویباری در خصوص چشمی ادامه داد: ما شکایت نداریم و تنها مدارک خود را به کمیته انضباطی ارسال نموده‌ایم در کل طبق اعلام باشگاه صبا ما مبلغ سیصدو هفتاد میلیون تومان را به حساب این باشگاه واریز کرده‌ایم و باید بگویم که باشگاه صبا تخلف کرده است طبق شرایط  و بند قرارداد که باشگاه صبا اعلام کرده بود به حساب آنها پول ریختیم و باید بگویم که ما بدون اجازه نمی‌توانستیم پولی را پرداخت کنیم ما با مالک جدید طرف نیستیم چرا که مدیر عامل این باشگاه با ما طرف خواهد بود.

وی در خصوص اینکه با دهنوی مذاکراتی داشته‌اید یا نه گفت: با دهنوی مذاکراتی نداشته‌ایم
وی در مورد سزار افزود: صحبت‌هایی با مدیر برنامه‌های این بازیکن صورت گرفته و امروزهم قرار است به یک جمع بندی نهایی برسیم و البته باید از لحاظ مالی هم توافقاتی انجام شود.

وی افزود: در حال حاضر به جلسه هیئت مدیره در وزارتخانه می‌روم  و قرار است جلسه‌ای در خصوص بررسی نقل و انتقالات داشته باشیم.

وی درباره اینکه قبلا اسم سزار را نمی‌شناختید افزود: مگر قرار است هر اتفاقی که می افتد را بگویم.

جویباری بیان کرد: اردوی خارجی نداریم و طبق برنامه اردوی داخلی را پیش می‌بریم و با توجه به اینکه شرایط اقتصادی خوب نیست بنابر این به همین شرایط راضی هستیم و باید هزینه‌ها را کم کنیم.

جویباری در خصوص وضعیت یعقوب کریمی بیان کرد: ما قبلا هم به کریمی اعلام کرده‌ایم و تا دو روز دیگر نیز صبر می‌کنیم تا این بازیکن تصمیم خود را بگیرد اگر به سپاهان پایبند است در آنجا بماند در غیر این صورت رضایت نامه خود را بگیرد.

وی درباره سید جلال حسینی افزود: تا به امروز مذاکره‌ای با سید جلال نداشته‌ایم اما اگر شرایط طوری باشد می‌توانیم با این بازیکن صحبت‌های لازم را انجام بدهیم.

استقلالی ها در وازت ورزش

جلسه هیات مدیره استقلال هم در وزارت ورزش و جوانان از ساعتی پیش در خصوص رسیدگی به وضعیت حامی مالی تشکیل شده است .
از طرفی دیگر مسولان نقل و انتقالات باشگاه استقلال هم برای تشکیل جلسه در خصوص بحث نقل و انتقالات راهی وزارتخانه شدند.

طبق شنیده ها از منابع آگاه به نظر میرسد سبک دست برای رسیدگی به وضعیت خود راهی وزارت ورزش و جوانان شده است.

مسولان کمپ کردان از ورود بازیکنان به کمپ جلوگیری کردند 


مسولان کمپ تمامی امکانات را از آبی پوشان پایتخت گرفتند و اجازه ندادند که از امکانات کمپ بهره ببرند .

این موضوع به خاطر پرداخت نکردن پول توسط مسولان باشگاه استقلال صورت گرفته است.

مسولان باشگاه استقلال به دلیل پرداخت نکردن پول به مسولان کمپ باعث شدند که بازیکنان و کادر فنی وضعیت نابسامانی را تجربه نمایند.

استقلالی ها با مشکل ناهار مواجه بودند که به نظر میرسد پورحیدری این مشکل را رفع کرده است.

امیر حسین طاحونی بازیکن فصل گذشته آبی پوشان پایتخت هم امروز برای دریافت رضایت نامه خود در دفتر باشگاه استقلال حاضر شد و از این تیم جدا شد . قرار است فصل آتی برای ملوانی ها پا به توپ شود.


سبک دست عضو هیات مدیره

خروجی جلسه امروز هیئت مدیره باشگاه استقلال در نهایت منجر به این شد که سبک دست به عنوان عضو پنجم هیات مدیره مشخص شد.

رییس و نایب رییس هیات مدیره و سخنگوی باشگاه استقلال هم روز سه شنبه مشخص خواهد شد.

همچنین گزارشات مسولان نقل و انتقالات باشگاه نیز ارایه شد.

در خصوص تغییرات اساسی در آکادمی باشگاه نیز بحث و تبادل نظر صورت گرفت.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.