جزییات یک ساعت درگیری پلیس با اشرار مسلح/ تبهکاران در نقطه صفری مرزی غافلگیر شدند

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از درگیری مسلحانه یک ساعته با قاچاقچیان مسلح و کشف یک تن و 913 کیلو تریاک و 71 کیلو شیشه در عملیات شب گذشته پلیس سراوان خبر داد.

جزییات یک ساعت درگیری پلیس با اشرار مسلح/ تبهکاران در نقطه صفری مرزی غافلگیر شدندسردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اعلام این مطلب اظهار داشت:‌ در پی کسب خبری مبنی بر اینکه یک محموله بزرگ مواد مخدر توسط اشرار مسلح از کشور پاکستان قصد ورود به داخل مرزهای ایران را دارد، ماموران انتظامی استان با پشتیبانی اطلاعاتی و تخصصی پلیس مبارزه با مواد مخدر اقدامات ویژه‌ای را در سطح گسترده آغاز کردند.
 
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد:‌ پس از پایش اطلاعاتی و رد زدنی محل تردد قاچاقچیان مسلح، پلیس موفق به شناسایی 2 دستگاه تویوتا حامل مواد مخدر در ارتفاعات منطقه بم‌پشت سراوان شدند.
 
سردار رحیمی ادامه داد: غروب دیروز پس از شناسایی خودروها ماموران پلیس به آنها دستور ایست دادند اما سوداگران مرگ توجهی نکرده و به سمت ماموران تیراندازی کردند و درگیری مسلحانه آغاز شد.
 
وی افزود: قاچاقچیان که قصد فرار از منطقه را داشتند پس از یک ساعت درگیری مسلحانه و آتش شدید، با تنگ شدن عرصه بر خود و با توجه به کوهستانی بودن منطقه با به جای گذاشتن خودورهای حامل مواد از محل متواری شدند.
 
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان مقدار مواد کشف شده از قاچاقچیان را یک تن و 913 کیلو تریاک به همراه 71 کیلو شیشه عنوان و خاطر نشان کرد: دو دستگاه تویوتا حامل مواد نیز توقیف شد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار